106415
Book
In basket
Autorka omawia międzynarodowy rynek dzieł sztuki, w tym głównie rynek aukcyjny i rynek malarstwa, struktury jego organizacji i zasady funkcjonowania. Przedstawia także elementarne zagadnienia związane z rynkiem (cena, podaż, popyt) oraz szersze problemy globalizacji rynku dzieł sztuki czy ingerencji państwa w jego działanie. Porusza problem dzieła sztuki jako produktu marketingowego, jego wartości ekonomicznej i pozaekonomicznej. Książka uwzględnia także zagadnienia z historii sztuki, socjologii i filozofii. Może być znakomitym przewodnikiem po skomplikowanym rynku dzieł sztuki, zarówno dla jego uczestników, jak i obserwatorów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 7 Magazyn (1 egz.)
Notes:
General note
Pełna nazwa wydawcy w cop.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 289-294.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again