106415
Książka
W koszyku
Autorka omawia międzynarodowy rynek dzieł sztuki, w tym głównie rynek aukcyjny i rynek malarstwa, struktury jego organizacji i zasady funkcjonowania. Przedstawia także elementarne zagadnienia związane z rynkiem (cena, podaż, popyt) oraz szersze problemy globalizacji rynku dzieł sztuki czy ingerencji państwa w jego działanie. Porusza problem dzieła sztuki jako produktu marketingowego, jego wartości ekonomicznej i pozaekonomicznej. Książka uwzględnia także zagadnienia z historii sztuki, socjologii i filozofii. Może być znakomitym przewodnikiem po skomplikowanym rynku dzieł sztuki, zarówno dla jego uczestników, jak i obserwatorów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 Magazyn (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Pełna nazwa wydawcy w cop.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 289-294.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej