106415
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych. Radzi także, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku. Wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 Magazyn, 658 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 238-239.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej