106405
Książka
W koszyku
Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 Magazyn (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 403-[404].
Uwaga dotycząca zawartości
Dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz uczestników kursów i szkoleń oraz menedżerów przedsiębiorstw turystycznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej