106415
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych.Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunku turystyka i rekreacja oraz dla właścicieli,kadry kierowniczej i pracowników predsiębiorstw turystycznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 Zaplecze (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 148-150.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej