Rozmus Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Rozmus Andrzej
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Popławska Anna (filolożka)
(404)
Fabianowska Małgorzata
(342)
Zarawska Patrycja (1970- )
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(301)
Steel Danielle (1947- )
(266)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Włodarczyk Barbara
(250)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(248)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Drewnowski Jacek (1974- )
(238)
Słowacki Juliusz
(233)
Roberts Nora (1950- )
(228)
Rzehak Wojciech (1967- )
(225)
Christie Agatha (1890-1976)
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(220)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(216)
Zimnicka Iwona (1963- )
(212)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Ławnicki Lucjan
(182)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Marciniakówna Anna
(176)
Beaumont Émilie (1948- )
(170)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(165)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(163)
Domańska Joanna (1970- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Shakespeare William (1564-1616)
(161)
Praca zbiorowa
(160)
Głowińska Anita
(158)
Prus Bolesław (1847-1912)
(157)
Szulc Andrzej
(156)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(151)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(147)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(146)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(142)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
King Stephen (1947- )
(140)
Astley Neville
(139)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(136)
Baker Mark (1959- )
(135)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(133)
Mazan Maciejka
(133)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Siemianowski Roch (1950- )
(131)
Goscinny René (1926-1977)
(128)
Tuwim Julian (1894-1953)
(128)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(126)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Lange Antoni
(125)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(124)
Szal Marek
(124)
Fabisińska Liliana (1971- )
(123)
Kraśko Jan (1954- )
(122)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(120)
Sandemo Margit (1924-2018)
(120)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(118)
Cieślik Donata
(115)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(115)
Christie Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(114)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(114)
Mortka Marcin (1976- )
(114)
Coben Harlan (1962- )
(113)
Mróz Remigiusz (1987- )
(113)
Grimm Jacob (1785-1863)
(112)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Ross Tony (1938- )
(111)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(110)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(108)
Drabik Wiesław (1956- )
(108)
Lien Merete (1952- )
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko zdolne
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Psychologia
(1)
Twórczość
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W modelu uniwersytetu stworzonym przez Wilhelma Humboldta wykładowca był uczonym, który przedstawiał studentom wyniki własnych przemyśleń i eksperymentów. Współcześnie, gdy większość dydaktyków przekazuje słuchaczom wiedzę nabytą, niezwykle ważna stała się technika jej przekazu. Pracownicy naukowo-dydaktyczni znajdą w tej książce odpowiedzi na wiele nurtujących ich pytań – od pozornie banalnych (Jak sobie radzić ze ściąganiem na egzaminach? Jak zręcznie wpleść dowcip w treść wykładu?) do zasadniczych: • Jak mówić, by studenci słuchali? • Jak przygotować dobry wykład, ciekawe ćwiczenia, porywającą prezentację? • Jak oceniać pracę studentów? • Jak się odnosić do studentów niepełnosprawnych? • Jak podchodzić do studentów z innych kręgów kulturowych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Pojęcie edukacji alternatywnej weszło na dobre do języka współczesnej polskiej pedagogiki – nie tylko za sprawą praktyk edukacyjnych odmiennych od masowego kształcenia, ale także publikacji: monografii, prac zbiorowych i artykułów. […] Trzeba podkreślić, że nie jest to bynajmniej podręcznik, który prowadziłby krok po kroku ku pełni wiedzy o edukacji alternatywnej. Struktura i treść prezentowanej pracy zbiorowej wskazuje raczej, że jest to kierowana do pedagogów pouczająca mozaika autorskiego odczytania alternatywności w edukacji, sprzyjająca niewątpliwie pogłębianiu myślenia o tym, wobec czego i kogo owa alternatywność się uobecnia. Specyfika tego tomu polega na tym, że każdy z autorów poddaje analizie codzienność edukacyjną i za pomocą charakterystycznego dla siebie instrumentarium opisuje doświadczenia alternatywności".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej