106415
Book
In basket
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 548 stron : ilustracje ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego...
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 Magazyn, 339 (3 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 339 Magazyn (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 531-536. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again