Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(240)
Forma i typ
Książki
(239)
Publikacje dydaktyczne
(108)
Publikacje naukowe
(70)
Publikacje fachowe
(58)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(325)
wypożyczone
(36)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(234)
Wypożyczalnia Multimedialna
(1)
Czytelnia Główna
(1)
F.1 - Botaniczna
(24)
F.2 - Żeromskiego
(1)
F.2 [czyt.] - Żeromskiego
(3)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(63)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(38)
F.6 [czyt. dorośli] - Tańskiego
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Czarnecki Adam (ekonomia)
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dudzik Teresa Magdalena
(2)
Gaweł Genowefa
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kosieradzka Anna
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pietruszka-Ortyl Anna
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Sala Józef
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Suvit Maesincee (1961- )
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Zymonik Zofia (1947- )
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Wacław
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Babin Leif
(1)
Badzio Ilona
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Stephen (1921-2004)
(1)
Baran Radosław
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartniczuk Jacek
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Belsky Scott
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruner Robert F. (1949- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bukalska Teresa
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Carcho Jacek
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Cole Rob
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Datko Marek
(1)
Demb Ada
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Devlin Nancy
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Drzazga Marek
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(111)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(220)
1901-2000
(19)
1989-2000
(16)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(239)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(238)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(104)
Menedżerowie
(23)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(4)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Handlowcy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Szkoły średnie
(2)
Urzędnicy
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Brokerzy ubezpieczeniowi
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Hotelarze
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy finansowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Temat
Zarządzanie
(46)
Przedsiębiorstwo
(42)
Marketing
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Innowacje
(14)
Kadry
(14)
Techniki sprzedaży
(12)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Motywacja pracy
(6)
Negocjacje
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Controlling
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Produkcja
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Sukces
(5)
Coaching
(4)
Hotelarstwo
(4)
Jakość
(4)
Jakość produktu
(4)
Konsumenci
(4)
Logistyka
(4)
Organizacja pracy
(4)
Produktywność (ekonomia)
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Reklama
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Usługi
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Badania marketingowe
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Decyzje
(3)
Ekonomia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Perswazja
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Służba zdrowia
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza SWOT
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Badania jakościowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Budżet
(2)
COVID-19
(2)
Etyka biznesu
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
Gastronomia
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inżynieria produkcji
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Koszty
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Normalizacja
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Plan marketingowy
(2)
Temat: czas
2001-
(43)
1901-2000
(11)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Dania
(1)
Japonia
(1)
Nigeria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(111)
Opracowanie
(54)
Poradnik
(43)
Monografia
(15)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Kompendia i repetytoria
(3)
Autobiografia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wykład
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Informator
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4883)
Literaturoznawstwo
(2440)
Psychologia
(1501)
Kultura i sztuka
(1227)
Podróże i turystyka
(1088)
Zarządzanie i marketing
(240)
Medycyna i zdrowie
(1018)
Językoznawstwo
(924)
Religia i duchowość
(863)
Socjologia i społeczeństwo
(853)
Edukacja i pedagogika
(824)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(586)
Biologia
(558)
Kulinaria
(555)
Inżynieria i technika
(547)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(541)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(479)
Fizyka i astronomia
(405)
Etnologia i antropologia kulturowa
(401)
Hobby i czas wolny
(397)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(395)
Kultura fizyczna i sport
(330)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(316)
Architektura i budownictwo
(292)
Rozwój osobisty
(263)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(256)
Geografia i nauki o Ziemi
(245)
Filozofia i etyka
(240)
Chemia
(221)
Styl życia, moda i uroda
(194)
Transport i logistyka
(181)
Ochrona środowiska
(175)
Rolnictwo i leśnictwo
(153)
Matematyka
(144)
Media i komunikacja społeczna
(135)
Archeologia
(128)
Informatyka i technologie informacyjne
(116)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(114)
Nauka i badania
(110)
Dom i ogród
(108)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
240 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Ta pionierska praca Johna Adaira, najwybitniejszego na świecie specjalisty w dziedzinie przywództwa, pozwala spojrzeć na przywództwo w nowoczesny sposób i daje odpowiedź na pytanie, jak się stać prawdziwym liderem. Książka została napisana w formie rozmowy z młodym menedżerem, który przygotowuje się do roli lidera strategicznego, i jest przeznaczona dla każdego, kto chce rozwijać zdolności i umiejętności przywódcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekologia wyrobów : jakość, cykl życia, projektowanie / Wacław Adamczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 240, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
W książce zawarto problematykę ekologicznych aspektów jakości wyrobów i ich oddziaływania na środowisko. Przedstawiono wpływ zarządzania środowiskiem na procesy sfery produkcyjnej i poprodukcyjnej oraz zwrócono uwagę na znaczenie bilansów ekologicznych w kształtowaniu i kontroli ekologicznych cech jakości wyrobów. Scharakteryzowano również postawy konsumentów wobec cech ekologicznych wyrobów i ich wpływ na decyzje projektanta i producenta. Analizie poddano także systemowe rozwiązania w zakresie ekologicznego znakowania wyrobów wraz z charakterystyką znaków ekologicznych i kryteriów ich przyznawania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn, 339 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Zaplecze (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod redakcją Tadeusza Listwana ; [autorzy] Zbigniew Antczak [i 9 innych]. - Wydanie 2 uaktualnione i uzupełnione. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XIX, [1], 403 strony : rysunki, tabele, wykresy ; 25 cm.
(Studia Ekonomiczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Arm], 339 [Arm] Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autorzy pzredstawili najbardziej efektowne techniki zarządzania projektami. Dzieki niej można zacząć odnosić sukcesy podczas realizacji każdego zadania i stać się dobrym szefem projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Bar] Magazyn, 005 [Bar] (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem człowieka w organizacji. Zmaga się on z różnymi problemami zarówno w samej organizacji, jak i poza nią. Z jednej strony napotyka trudności wywołujące stres, z drugiej zaś odczuwa zadowolenie z pracy, osiąga sukces zawodowy. Wszystko to wpływa na zachowanie człowieka i podejmowane przez niego działania. Dużą zaletą książki jest prezentacja sposobów radzenia sobie ze stresem i jednocześnie wykorzystywanie tego doświadczenia do osiągania większej satysfakcji z pracy czy poprawy jakości życia. Książka jest przeznaczona dla studentów psychologii, socjologii i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331, 331 Magazyn (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
- konkurencyjność przedsiębiorstw i organizacji publicznych- otoczenie organizacji w Polsce- badanie i analiza konkurentów- przedsiębiorczość i innowacyjność w organizacjach- nowoczesne koncepcje zarządzania konkurencyjnością organizacji- polityka konkurencji w Polsce i Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 Magazyn, 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Billboard! : reklama otwartej przestrzeni / David Bernstein ; [tłumaczenie Ewa Ciszkowska]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2005. - 240 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 29 cm.
Billboard! Reklama otwartej przestrzeni to nieoceniona książka dla twórców reklamy i wszystkich innych związanych zawodowo z tą branżą. Opisuje jak powstawała "komercyjna sztuka" i jak przebiega jej rozwój jako dyscypliny sztuki i gałęzi przemysłu zarazem. Pokazuje jaką rolę pełni we współczesnym świecie, podając przykłady przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych. W poszczególnych rozdziałach zostały omówione tak różnorodne tematy, jak: - "reguły" tworzenia plakatu i specyfika reklamy zewnętrznej. - budowanie i utrwalanie tożsamości marki. - współdziałanie tekstu i obrazu. - rola żartu i kalamburu stylistycznego. - przyszłość plakatu w dobie kampanii multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73/76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała w związku z wykładami dla doktorantów i słuchaczy studiów podyplomowych na temat zarządzania zmianami i przewidywania przyszłości, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka przyszłości to filozofia, która pozwala na lepsze, bardziej efektywne czy skuteczne zaprojektowanie działań mimo wzrastającego czynnika zmienności. Stąd też w niniejszej publikacji znalazły się różne obszary, które pokazują, w jaki sposób można wykorzystać logistykę — poczynając od dostaw gazu, przez nurt ekologiczny związany z recyklingiem, współpracę z głównymi dostawcami dla operatorów logistycznych, czyli przewoźnikami, aż do systemów IT, bez których rozwój logistyki byłby niemożliwy. W ostatnim rozdziale zaprezentowano wykorzystanie logistyki w projektach ekspedycyjnych (głównie wysokogórskich). Współautorami niniejszej publikacji są doktoranci SGH, ale również praktycy, mający duże doświadczenie w obszarach swoich zawodowych zainteresowań. A celem było stworzenie na bazie tej różnorodności mozaiki możliwości wykorzystania logistyki w szerszym zakresie niż dotychczas. Analiza sytuacji w 2010 r. i 2011 r. wskazuje na zapoczątkowanie zmian w dotychczasowych modelach biznesowych przedsiębiorstw. Czy zatem prognozy bazujące na przeszłości będą w coraz większym stopniu traciły na znaczeniu, a teoria chaosu stanie się podstawą działania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekście wyzwań, przed którymi stoją kierujący przedsiębiorstwami w XXI wieku. Autorki dokonały rozpoznania problemów i wyzwań pojawiających się przed przedsiębiorcami obecnie i w przyszłości. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba połączenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i niełatwych zagadnień w powiązane ze sobą treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 658 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko. [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w danym projekcie oraz konsumentów gotowych ustawić się zawczasu w kolejce. Jakość jest od dawien dawna jednym z najważniejszych czynników osiągania przewagi konkurencyjnej. Jedynym ze sposobów na doskonalenie wyrobów i usług jest wprowadzenie w firmie systemu zarządzania jakością. To opracowanie zostało w całości poświęcone praktycznym możliwościom wdrażania i utrzymywania systemu zarządzania jakością według najpopularniejszej normy ISO 9001:2015. Publikacja zawiera opis i interpretację poszczególnych punktów owej normy. Ukazuje aktualny stan wiedzy na temat różnorakich jej kryteriów i podpowiada metodologię ich zastosowania. Uczula również na ograniczenia normy ISO 9001:2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Bug] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion SA, copyright 2021. - 227, [5] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wprowadzenie do negocjacji, komunikacja, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji.
W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej