Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(242)
Forma i typ
Książki
(241)
Publikacje dydaktyczne
(109)
Publikacje naukowe
(71)
Publikacje fachowe
(58)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(324)
wypożyczone
(37)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(236)
Wypożyczalnia Multimedialna
(1)
Czytelnia Główna
(1)
F.1 - Botaniczna
(25)
F.2 - Żeromskiego
(1)
F.2 [czyt.] - Żeromskiego
(3)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(65)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(38)
F.6 [czyt. dorośli] - Tańskiego
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Czarnecki Adam (ekonomia)
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dudzik Teresa Magdalena
(2)
Gaweł Genowefa
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kosieradzka Anna
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pietruszka-Ortyl Anna
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Sala Józef
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Suvit Maesincee (1961- )
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Zymonik Zofia (1947- )
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Wacław
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Babin Leif
(1)
Badzio Ilona
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Stephen (1921-2004)
(1)
Baran Radosław
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartniczuk Jacek
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Belsky Scott
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruner Robert F. (1949- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bukalska Teresa
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Carcho Jacek
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Cole Rob
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Datko Marek
(1)
Demb Ada
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Devlin Nancy
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Drzazga Marek
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(113)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(222)
1901-2000
(19)
1989-2000
(16)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(240)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(104)
Menedżerowie
(23)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(4)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Handlowcy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Szkoły średnie
(2)
Urzędnicy
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Brokerzy ubezpieczeniowi
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Hotelarze
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy finansowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Temat
Zarządzanie
(47)
Przedsiębiorstwo
(42)
Marketing
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Innowacje
(14)
Kadry
(14)
Techniki sprzedaży
(12)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Motywacja pracy
(6)
Negocjacje
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Controlling
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Sukces
(5)
Coaching
(4)
Hotelarstwo
(4)
Jakość
(4)
Jakość produktu
(4)
Konsumenci
(4)
Logistyka
(4)
Organizacja pracy
(4)
Produktywność (ekonomia)
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Usługi
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Badania marketingowe
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Decyzje
(3)
Ekonomia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Perswazja
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Służba zdrowia
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza SWOT
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Badania jakościowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Budżet
(2)
COVID-19
(2)
Etyka biznesu
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
Gastronomia
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inżynieria produkcji
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Koszty
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Normalizacja
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Plan marketingowy
(2)
Temat: czas
2001-
(43)
1901-2000
(11)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Dania
(1)
Japonia
(1)
Nigeria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(112)
Opracowanie
(55)
Poradnik
(43)
Monografia
(15)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Kompendia i repetytoria
(3)
Autobiografia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wykład
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Informator
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4909)
Literaturoznawstwo
(2448)
Psychologia
(1503)
Kultura i sztuka
(1235)
Podróże i turystyka
(1093)
Zarządzanie i marketing
(242)
Medycyna i zdrowie
(1018)
Językoznawstwo
(924)
Religia i duchowość
(872)
Socjologia i społeczeństwo
(866)
Edukacja i pedagogika
(824)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(603)
Biologia
(563)
Kulinaria
(555)
Inżynieria i technika
(549)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(547)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(484)
Fizyka i astronomia
(406)
Etnologia i antropologia kulturowa
(402)
Hobby i czas wolny
(397)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(396)
Kultura fizyczna i sport
(331)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(318)
Architektura i budownictwo
(292)
Rozwój osobisty
(263)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(256)
Filozofia i etyka
(249)
Geografia i nauki o Ziemi
(246)
Chemia
(221)
Styl życia, moda i uroda
(194)
Transport i logistyka
(181)
Ochrona środowiska
(175)
Rolnictwo i leśnictwo
(154)
Matematyka
(145)
Media i komunikacja społeczna
(135)
Archeologia
(129)
Informatyka i technologie informacyjne
(116)
Nauka i badania
(115)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(114)
Dom i ogród
(108)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
242 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: Niezbędnik każdego rekrutera; Sama praktyka, zero teorii; Stwarzasz model - wybierasz narzędzie - zdobywasz pracownika!.
W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi – kluczowych według autorki – jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie – będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki – wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje podstawowe systemy obsługi logistycznej, strategie przedsiębiorstw logistycznych, problemy rynku i branży usług logistycznych. Dużo miejsca poświecono zagadnieniom kosztów i cen usług logistycznych, opisano działanie giełd elektronicznych. Zagadnienia ilustrowane są sześcioma studiami przypadków firm globalnych uznanych za światowych liderów na rynku usług logistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autor - profesor i ekspert w zakresie wynagradzania pracowników z dużym doświadczeniem praktycznym - omawia w przystępny sposób wszystkie aspekty związane z tym zagadnieniem, takie jak kształtowanie wynagrodzeń na szczeblu gospodarki w kontekście tempa wzrostu gospodarczego, inflacji i bezrobocia, w sferze budżetowej oraz w przedsiębiorstwach, a także koncepcje wynagradzania według stanowisk pracy, kompetencji i efektów pracy. Walorem opracowania jest umiejętne połączenie aspektów teoretycznych z praktyką w polskiej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331, 336, 336 Magazyn (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i innych nośnikach audiowizualnych), zyskującej obecnie na znaczeniu. Prezentacja taka jest bowiem subtelna i ściśle powiązana z daną fabułą, dzięki czemu nie jest obierana w taki sam sposób jak klasyczna reklama, która coraz częściej budzi zniecierpliwienie, a nawet awersję odbiorców. Poza tym producenci filmowi i telewizyjni, a także stacje telewizyjne dostrzegają w product placement szansę na uzyskanie dodatkowych środków finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw : podstawy teorii / Jan Czekaj, Zbigniew Dresler. - Wydawnie 3 uaktualnione - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, [2018]. - 299 stron : ilustracje ; 24 cm.
(FFF)
Autorzy koncentrują się głównie na teoretycznych aspektach zarządzania finansami firm. W poszczególnych rozdziałach omawiają: ogólne problemy związane z zarządzaniem finansami firmy; zagadnienia teoretyczne, dostarczające praktycznych narzędzi wykorzystywanych w procesie podejmowania decyzji w tym zakresie; zagadnienia związane z wyborem programu inwestycyjnego firmy, kształtowaniem struktury kapitału niezbędnego do sfinansowania tego programu, w tym poprzez emisję i sprzedaż papierów wartościowych oraz leasing; sposoby analizy osiąganych rezultatów gospodarowania oraz rolę i zakres planowania finansowego; motywy i rachunek efektywności działań polegających na przejmowaniu jednych przedsiębiorstw przez inne lub dobrowolnego ich łączenia się; pojęcie inżynierii finansowej i jej zadania; międzynarodowe aspekty zarządzania finansami firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady / Ray Dalio ; przełożył Krzysztof Kurek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2019. - 637, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Na grzbiecie podtytuł: życie i praca.
Książka "Zasady" autorstwa Raya Dalio jest kompendium wiedzy i najcenniejszych wskazówek dla osób, które prowadzą własną firmę lub noszą się z zamiarem otwarcia własnego biznesu. Doświadczony biznesmen, nazywany Steve'em Jobsem inwestowania, udostępnia wiedzę zdobytą na przestrzeni lat, aby pomóc innym. To książka o tym, jak inwestować i prowadzić nowoczesną firmę, aby cieszyć się coraz większymi zyskami, nie pracując coraz więcej i mając wokół siebie zadowolonych z pracy pracowników. Autor opisuje swoją własną drogę do wielkiej kariery i odwołuje się do przykładów z życia wziętych, aby udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania znajdują uniwersalne zastosowanie i można je przełożyć na różne branże. Jego porady zostały docenione przez najbardziej wpływowych ludzi na całym świecie, wśród których znalazł się nawet sam Bill Gates. "Zasady" to pozycja obowiązkowa dla tych, którzy szukają odpowiedzi na pytania dotyczące sprawnego zarządzania i obracania pieniędzmi. Czytelnicy nie znajdą tutaj mglistych frazesów, ale konkretne wskazówki, które można zacząć wprowadzać w życie wręcz natychmiast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sponsoring : klucz nowoczesnego marketingu / Marek Datko. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2012. - 526 stron : ilustracje ; 24 cm.
Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów marketingu sponsorskiego - sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn, 339 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Na stronie tytułowej i okładce: 3th edition - dotyczy oryginału.
Jak zmniejszyć rozbieżności między celami strategicznymi a osiąganymi rezultatami? Odpowiedzią jest realizacja projektów i dbałość o to, by można je realizować...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Książka została napisana przede wszystkim dla praktyków. Autorzy koncentrują się w niej na problematyce zarządzania, podejmowania decyzji, rozwiązywania konfliktów, przywództwa i efektywności. Tematy poruszane w niej są więc niezależne od systemów prawnych, w których przedsiębiorstwa działają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Dem] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [Drą] (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Zarządzania : złota kolekcja)
Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Magazyn, 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Złota Kolekcja - Klasyka Zarządzania)
Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji to codzienność współczesnego menedżera. Warto mieć pewność, że będą one właściwe. Pewność tę zyskasz tylko dzięki doświadczeniu lub zdobytej wiedzy. Przekonaj się więc, jak podejmować trafne decyzje, korzystając z cennych i praktycznych wskazówek Petera Druckera. Autor pisze o nowych paradygmatach zarządzania, rewolucji informacyjnej, liderach zmian i wyzwaniach przed nimi stojących. O trudnych pytaniach i niełatwych odpowiedziach, o zasadach, które dadzą ci siłę, pewność siebie i przewagę nad konkurencją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005, 005 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 658 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszego podręcznika akademickiego jest dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem stosunkowo nowych zjawisk, jak: aspekt terytorialny marketingu (marketing terytorialny w turystyce), aspekt globalizacji (marketing międzynarodowy usług turystycznych), aspekt technologiczny (e-marketing usług turystycznych), oraz zastosowania instrumentów marketingowych w rozwoju relatywnie nowych form turystyki (np. agroturystyki), a także uwzględnienia nowych warunków zewnętrznych wpływających na działalność marketingową przedsiębiorstw turystycznych na eurorynku (funkcjonowanie biznesu turystycznego w ramach jednolitego Rynku Unii Europejskiej). [fragment wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 Magazyn, 338.4 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka zawiera wskazówki pozwalające na zrozumienie procesów zarządzania specyficznych dla systemu oświaty. Autorzy omawiają podstawowe umiejętności praktyczne i kompetencje społeczne, które ułatwiają wstępną interpretację i zrozumienie powszechnie występujących problemów w oświacie. Opracowanie wpisuje się w nurt współczesnych rozważań na temat modeli zarządzania organizacją oświatową i badań nad jej skutecznością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka to kompendium wiedzy wraz z przykładami kierowana do studentów studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych. Może być ona także źródłem podstaw wiedzy z zakresu budżetowania dla menedżerów sektora komercyjnego i publicznego. Autor ma nadzieję, że ta praca będzie służyła nie tylko do rozważań teoretycznych, ale też i praktycznych, wzbogacając zestaw narzędzi służących zarządzaniu a przede wszystkim procesom planowania i ich realizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeliczeni : tajemnice galerii handlowych / Daniel Dziewit. - Chorzów : Wydawnictwa Videograf, 2015. - 244, [4] strony, [24] strony tablic : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Poruszający dokument o dramatach najemców lokali w galeriach handlowych, napisany przez autora bloga www.przeliczeni.blox.pl. W części pierwszej autor opisuje swoją drogę do spektakularnego bankructwa i przywołuje przykłady innych przedsiębiorców zrujnowanych przez bezwzględny system retail. Po utworzeniu bloga, zasypywany listami z różnych stron Polski, postanowił założyć stowarzyszenie, które ma bronić praw najemców. W drugiej części książki objaśnia kulisy funkcjonowania systemu retail, a także radzi, jak należy się zabezpieczyć przed niekorzystnymi zapisami w umowach i w jaki sposób wychodzić z trudnych sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej