Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(12)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(74)
Wypożyczalnia Dziecięca
(1)
Czytelnia Główna
(2)
F.1 - Botaniczna
(8)
F.2 [czyt.] - Żeromskiego
(1)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(31)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(20)
F.6 [czyt. dorośli] - Tańskiego
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(9)
Garbarski Lechosław
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Kramer Teodor (1926-2014)
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Baran Radosław
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Suvit Maesincee (1961- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Badzio Ilona
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barletta Marti
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Bendremer Ellen
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Caslione John A
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Christopher Martin
(1)
Czarnecki Adam (ekonomia)
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czuba Michał
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Datko Marek
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Górski Tadeusz II Piotr (1959- )
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jain Dipak C
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Komor Marcin
(1)
Kopińska Aleksandra
(1)
Kostecki Marian J. (1949- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Love John F
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makarenko Vadim (1973- )
(1)
Marciniak Beata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Markiewicz Maciej
(1)
Mazur Artur (1978- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Morey Doc
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Peck Helen
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Potkaniowski Michał
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(93)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(93)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
6-8 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Rodzina
(2438)
Kobieta
(2375)
Przyjaźń
(2043)
Relacje międzyludzkie
(1308)
Tajemnica
(1280)
Marketing
(-)
Miłość
(1237)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1020)
Rodzeństwo
(920)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(679)
Małżeństwo
(677)
Dzieci
(649)
Psy
(644)
Dziewczęta
(634)
Sekrety rodzinne
(626)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(605)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(515)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(485)
Władcy
(481)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(458)
Uprowadzenie
(450)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(420)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(396)
Dojrzewanie
(389)
Lekarze
(389)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(366)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(350)
Pisarze polscy
(343)
Język polski
(336)
Podróże
(334)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(329)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(309)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Politycy
(265)
Polityka
(263)
Filozofia
(261)
Chłopcy
(260)
Sztuka
(257)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Poezja polska
(251)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(217)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(208)
Wsie
(208)
Odżywianie
(204)
Pomaganie
(204)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Terroryzm
(196)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(192)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(189)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(38)
Poradnik
(12)
Opracowanie
(10)
Monografia
(2)
Blogi
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Reportaż
(1)
Słowniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Psychologia
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn, 339 (2 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Zaplecze (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33C (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów marketingu,traktuje o tym,jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firny,jako wartość rynkową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 194, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 Magazyn (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Autor
Forma i typ
Temat
Książka stanowi doskonałe, a zarazem przystępne źródło usystematyzowanej wiedzy o marketingu, którego wszystkie najważniejsze zagadnienia i problemy zostały ujęte w postaci szeroko i wszechstronnie omówionych haseł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Arm], 339 [Arm] Magazyn (2 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Zaplecze (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa - "Rozumieć swojego klienta". Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659, 659 Magazyn (2 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Autorzy Logistyki marketingowej spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach: zmianach zachodzących w otoczeniu firmy budowaniu relacji z klientami tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów konkurencji opartej na czasie łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt zarządzaniu logistyką marketingową obsłudze klienta globalnego. Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie. Książka przeznaczona jest dla studentów, menedżerów w firmach oraz praktykom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Chr] Magazyn (2 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614.2 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
Marketing usług : teoria i praktyka / Michał Czuba. - Katowice : Wydawnictwo TARA, copyright 2001. - 192 s. : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339, 339 Magazyn (2 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Głównie materiały z ogólnopolskiego seminarium,14-15 września 2006 r., Białystok.
W książce omówiono następujące zagadnienia: Wizerunek bibliotekarza Wizerunek biblioteki Czynniki kształtujące wizerunek biblioteki Rola organizacji bibliotekarskich w kształtowaniu wizerunku biblioteki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 Magazyn (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Książka
W koszyku
Sponsoring : klucz nowoczesnego marketingu / Marek Datko. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2012. - 526 stron : ilustracje ; 24 cm.
Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów marketingu sponsorskiego - sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn, 339 (3 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Celem niniejszego podręcznika akademickiego jest dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem stosunkowo nowych zjawisk, jak: aspekt terytorialny marketingu (marketing terytorialny w turystyce), aspekt globalizacji (marketing międzynarodowy usług turystycznych), aspekt technologiczny (e-marketing usług turystycznych), oraz zastosowania instrumentów marketingowych w rozwoju relatywnie nowych form turystyki (np. agroturystyki), a także uwzględnienia nowych warunków zewnętrznych wpływających na działalność marketingową przedsiębiorstw turystycznych na eurorynku (funkcjonowanie biznesu turystycznego w ramach jednolitego Rynku Unii Europejskiej). [fragment wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 Magazyn, 338.4 (2 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej