Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Proza
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(32)
Wypożyczalnia Dziecięca
(1)
F.1 - Botaniczna
(3)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(14)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(9)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(1)
Autor
Benedikt Antoni
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska Marzena
(1)
Barry Pete
(1)
Barska Anetta
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Franson Sally
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Góra Alicja
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Huebner-Wojciechowska Joanna
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jantsch John
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kelly Neil
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
McWade John
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Pers Jolanta
(1)
Regan Justyna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Studziński Adam
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Trojar Justyna
(1)
Turek Andrzej (1969- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wanat Dariusz
(1)
White Gordon E
(1)
Witkowska Magda
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Świątek Jerzy (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Prawnicy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dzieci
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Rodzina
(2438)
Kobieta
(2375)
Przyjaźń
(2043)
Relacje międzyludzkie
(1308)
Tajemnica
(1280)
Reklama
(-)
Miłość
(1237)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1020)
Rodzeństwo
(920)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(679)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(649)
Psy
(643)
Dziewczęta
(634)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(604)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(515)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(485)
Władcy
(481)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(458)
Uprowadzenie
(450)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(420)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(396)
Dojrzewanie
(389)
Lekarze
(389)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(366)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(343)
Język polski
(336)
Podróże
(334)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(329)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(309)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Politycy
(265)
Polityka
(263)
Filozofia
(261)
Chłopcy
(260)
Sztuka
(257)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Poezja polska
(251)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(217)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(208)
Wsie
(208)
Odżywianie
(204)
Pomaganie
(204)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Terroryzm
(196)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(192)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Indie
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(3)
Romans
(2)
Encyklopedie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacja z podróży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] s., [8] k. tabl. : il. (w tym kolor.), nuty ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i jej ograniczenia : standardy europejskie a prawo polskie / Marzena Barańska. - Stan prawny 1 czerwiec 2011 r. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2011. - 195 s. : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659, 659 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wyd. 1, dodr. - Wrocław : Wydawnictwo ASTRUM, 2005. - 170 s. : il. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki)
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wydanie 2. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010. - 320 stron : ilustracje ; 25 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na okładce podtytytuł: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Autor ksiażki odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: powieść.
Jest bezwzględna. Jest bezczelna. Nie polubisz jej od razu. Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość? Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata, do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złapać Greka / Alicja Góra. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2010. - 270, [1] strona ; 20 cm.
Ewa pracuje w agencji reklamowej. Wyjeżdża na słoneczną Kretę, by nakręcić prestiżową dla firmy reklamę. Ale nie tylko... ma nadzieję na zmiany w swoim życiu. Zafascynowana szmaragdowymi wodami zatoki Mirabello, wzgórzami porośniętymi gajami oliwnymi, labiryntem kamiennych uliczek, tawernami i kafenionami w malowniczym porcie, rozsmakowuje się w leniwym klimacie wyspy. Oszałamia ją jednak gwałtowna i niepohamowana namiętność Kreteńczyków. Czy w tym urzekającym krajobrazie i gorącej atmosferze Jędrek jej się oświadczy? A może dzięki Nikolasowi pozna smak prawdziwych uczuć i emocji?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 stron : ilustracje ; 24 cm.
Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : Kantor Wydawniczy ZAKAMYCZE, 2004. - 208, [1] strona ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn, 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659, 659 Magazyn (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej