Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(8)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(7)
Autor
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Ali Moi
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Brzozowska Monika (dziennikarka)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dyba Adam
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Public relations czyli Promocja reputacji: pojęcia, definicje, uwarunkowania
(1)
Goldman Martin
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Maj Gerard
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Przybysz Janina
(1)
Schulz Winfried (1938- )
(1)
Siara Olga
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Sosnowska Marlena
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymczak Wojciech
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiśniewski Rafał (1977- ; socjolog)
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zarzecki Marcin (1977- )
(1)
Zimnak Marek (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Bibliotekarze
(2)
Studenci
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Menedżerowie
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Public relations
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(603)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(344)
Język polski
(336)
Podróże
(335)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Polityka
(265)
Politycy
(264)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations / Moi Ali ; [tł. Hanna Turczyn-Zalewska]. - Warszawa : "Wiedza i Życie", 2002. - 71, [1] strona : ilustracje kolor. ; 19 cm.
(Poradnik Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka skierowana jest do uczestników życia społecznego; biznesmenów, polityków, trenerów szkoleń medialnych oraz studentów. Język w jakim została napisana książka jest bardzo jasny, komunikatywny, przez co dostępny jest dla osób profesjonalnie zainteresowanych Public Reltions, jak i dla osób początkujących. Prezentowana książka została podzielona na dwie części: pierwsza czyli Poradnik, w którym zawarte zostały wybrane zagadnienia Media Relations, czyli jedne z ważniejszych instrumentów Public Relations. Część druga to Warsztat, w którym znajduje się zespół praktycznych ćwiczeń, zadań i przykładów z życia wziętych, przeznaczonych dla tych, którzy są gotowi wdrożyć je w życiu codziennym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn, 659 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej – aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej. Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji. Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa. Całość składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [Rze] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Głównie materiały z ogólnopolskiego seminarium,14-15 września 2006 r., Białystok.
W książce omówiono następujące zagadnienia: Wizerunek bibliotekarza Wizerunek biblioteki Czynniki kształtujące wizerunek biblioteki Rola organizacji bibliotekarskich w kształtowaniu wizerunku biblioteki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (824) 824 [!])
Na stronie tytułowej także t. 824 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia, do nru 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie. Właściwa numeracja serii: t. 750.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: poradnik dla małych firm, wydawnictw, organizacji non profit i stowarzyszeń. - Jak nie dać się rekinom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 179, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Zaplecze
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty składające się na niniejszą pozycję, są wynikiem Europejskiej Konferencji Public Relations zorganizowanej w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Konferencja zgromadziła zarówno znakomitych przedstawicieli środowisk akademickich jak i praktyków życia gospodarczego. Podstawowym celem Konferencji było stworzenie płaszczyzny dla wymiany doświadczeń pomiędzy osobami zawodowo zajmującymi się praktyką public relations oraz dla konfrontacji aktualnego stanu wiedzy teoretycznej z praktyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659, 659 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn, 659 Zaplecze (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [Pie] Magazyn, 659 [Pie] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepaństwowych, 2013 r., Poznań.
Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych. Przedstawione w publikacji zagadnienia dotyczą: relacji biblioteki z klientami wewnętrznymi (studenci, pracownicy naukowi, bibliotekarze, działy uczelni), w tym: badania klienta, budowania efektywnego zespołu, zarządzania, zakłóceń w relacjach (stres, mobbing), relacji biblioteki z klientami zewnętrznymi: dostawcami (księgarze, wydawcy, hurtownicy, dostawcy programów i baz danych, prenumeratorzy, darczyńcy, introligatorzy), pośrednikami (inne biblioteki, organizacje, stowarzyszenia, środki masowego przekazu), narzędzi komunikacji biblioteki z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Komunikacja polityczna jest przykładem pracy niezwykle rzetelnie syntetyzującej ogromny już dzisiaj dorobek rozważań teoretycznych i badań empirycznych, podejmowanych w obszarze tej dyscypliny naukowej. Dzięki temu cieszy się ogromnym uznaniem i weszła już do kanonu literatury fachowej. Jest zalecana studentom i wykładowcom takich kierunków, jak nauki polityczne, komunikacja społeczna, socjologia, dziennikarstwo, marketing polityczny, a także wszystkim, którzy po prostu interesują się jakością wzajemnych relacji polityki i komunikacji, w tym komunikacji masowej, dokonującej się za pośrednictwem i przy udziale środków masowego przekazu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 Magazyn, 32 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autorzy omawiają klasyczną kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej