Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(14)
F.1 - Botaniczna
(2)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(2)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(3)
Autor
Banasiak Elżbieta
(1)
Barletta Marti
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Markiewicz Maciej
(1)
Porzecka Barbara
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Staszyńska Katarzyna Maria
(1)
Stolecka-Makowska Agata
(1)
Strzyczkowski Kazimierz
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wolny Robert (ekonomia)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2374)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Konsumenci (ekon.)
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(604)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(343)
Język polski
(336)
Podróże
(335)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Polityka
(265)
Politycy
(264)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ten poradnik to kwintesencja odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: Co się załatwia u notariusza?, Jak znieść współwłasność?, Ile kosztuje pomoc prawna?, Co się stanie, jeśli nie zostawisz testamentu?, Separacja czy rozwód?. Podział majątku po rozwodzie. Komornik u drzwi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa - "Rozumieć swojego klienta". Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
W książce Gordon Foxall i Roland Goldsmith pokazują, że psychologia może być ważnym instrumentem pozwalającym na zrozumienie zachowań konsumenta. Dowodzą oni, że tradycyjne kryteria segmentacji rynku nie zawsze są właściwe w świecie, który staje się coraz mniej stabilny i coraz bardziej złożony. Toteż należy ujawnić i zrozumieć siły motoryczne, leżące u podłoża procesu dokonywania wyborów przez konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", copyright 1998. - 406, [1] strona ; 21 cm.
Celem książki jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czytelników wpływających na skuteczność reklamy. W początkowych rozdziałach omówiono psychologiczne mechanizmy zachowania konsumenta jako jednostki indywidualnej. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zachowanie konsumenta jako jednostki społecznej, podlegającej wpływom rodziny, grupy partnerskiej, klasy społecznej i kultury. Omawiane prawidłowości ilustrowano badaniami eksperymentalnymi oraz przykładami reklam prezentowanych w polskich mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach. Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna sprzedaż : model, który zwiększy Twoje zyski / Maciej Sasin. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 307 stron : rysunki ; 24 cm
12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36, 36 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339, 339 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo gospodarcze publiczne / Kazimierz Strzyczkowski. - Wyd. 6., stan prawny na 1 października 2010 r. - Warszawa : LexisNexis Polska, 2011. - 815, [1] strona ; 24 cm.
(Podręczniki LexisNexis : prawo handlowe i gospodarcze)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 Magazyn, 346 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn, 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej