Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(242)
Forma i typ
Książki
(241)
Publikacje dydaktyczne
(109)
Publikacje naukowe
(71)
Publikacje fachowe
(58)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(325)
wypożyczone
(36)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(236)
Wypożyczalnia Multimedialna
(1)
Czytelnia Główna
(1)
F.1 - Botaniczna
(25)
F.2 - Żeromskiego
(1)
F.2 [czyt.] - Żeromskiego
(3)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(65)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(38)
F.6 [czyt. dorośli] - Tańskiego
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Czarnecki Adam (ekonomia)
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dudzik Teresa Magdalena
(2)
Gaweł Genowefa
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kosieradzka Anna
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pietruszka-Ortyl Anna
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Sala Józef
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Suvit Maesincee (1961- )
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Zymonik Zofia (1947- )
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Wacław
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Babin Leif
(1)
Badzio Ilona
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Stephen (1921-2004)
(1)
Baran Radosław
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartniczuk Jacek
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Belsky Scott
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruner Robert F. (1949- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bukalska Teresa
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Carcho Jacek
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Cole Rob
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Datko Marek
(1)
Demb Ada
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Devlin Nancy
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Drzazga Marek
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(113)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(222)
1901-2000
(19)
1989-2000
(16)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(240)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(104)
Menedżerowie
(23)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(4)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Handlowcy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Szkoły średnie
(2)
Urzędnicy
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Brokerzy ubezpieczeniowi
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Hotelarze
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Pośrednicy finansowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Temat
Zarządzanie
(47)
Przedsiębiorstwo
(42)
Marketing
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Innowacje
(14)
Kadry
(14)
Techniki sprzedaży
(12)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Motywacja pracy
(6)
Negocjacje
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Controlling
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Sukces
(5)
Coaching
(4)
Hotelarstwo
(4)
Jakość
(4)
Jakość produktu
(4)
Konsumenci
(4)
Logistyka
(4)
Organizacja pracy
(4)
Produktywność (ekonomia)
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Usługi
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Badania marketingowe
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Decyzje
(3)
Ekonomia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Perswazja
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Służba zdrowia
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza SWOT
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Badania jakościowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Budżet
(2)
COVID-19
(2)
Etyka biznesu
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
Gastronomia
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inżynieria produkcji
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Koszty
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Normalizacja
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Plan marketingowy
(2)
Temat: czas
2001-
(43)
1901-2000
(11)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Dania
(1)
Japonia
(1)
Nigeria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(112)
Opracowanie
(55)
Poradnik
(43)
Monografia
(15)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Kompendia i repetytoria
(3)
Autobiografia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wykład
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Informator
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4909)
Literaturoznawstwo
(2448)
Psychologia
(1503)
Kultura i sztuka
(1235)
Podróże i turystyka
(1093)
Zarządzanie i marketing
(242)
Medycyna i zdrowie
(1018)
Językoznawstwo
(924)
Religia i duchowość
(872)
Socjologia i społeczeństwo
(866)
Edukacja i pedagogika
(824)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(603)
Biologia
(563)
Kulinaria
(555)
Inżynieria i technika
(549)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(547)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(484)
Fizyka i astronomia
(406)
Etnologia i antropologia kulturowa
(402)
Hobby i czas wolny
(397)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(396)
Kultura fizyczna i sport
(331)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(318)
Architektura i budownictwo
(292)
Rozwój osobisty
(263)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(256)
Filozofia i etyka
(249)
Geografia i nauki o Ziemi
(246)
Chemia
(221)
Styl życia, moda i uroda
(194)
Transport i logistyka
(181)
Ochrona środowiska
(175)
Rolnictwo i leśnictwo
(154)
Matematyka
(145)
Media i komunikacja społeczna
(135)
Archeologia
(129)
Informatyka i technologie informacyjne
(116)
Nauka i badania
(115)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(114)
Dom i ogród
(108)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
242 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 308 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn, 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64, 64 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
(T Biblioteka Typografii)
Zwięzły podręcznik typografii autorstwa wybitnych niemieckich specjalistów. Willberg i Frossman podejmują podstawowe zagadnienia, przed którymi staje każdy, kto zajmuje się projektowaniem lub składem książek. Analizując najczęściej popełniane błędy, autorzy pokazują, w jaki sposób można było ich uniknąć oraz przedstawiają reguły rządzące typografią. Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów, ale także – w dobie powszechnego dostępu do komputera – do wszystkich, którzy chcą zajmować się projektowaniem lub najzwyczajniej pragną fachowo przygotować tekst do druku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 655 [Wil] Magazyn, 655 [Wil] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czy sposoby dowodzenia elitarną jednostką komandosów mogą się przydać w zarządzaniu firmą? Okazuje się, że tak, a ta książka pokaże Ci, w jaki sposób. "Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu" to poradnik dowodzenia zespołami ludzkimi, który musi poznać każdy menedżer. Byli komandosi Jocko Willink i Leif Babin przez lata szkolili dowódców amerykańskich jednostek wojskowych, a dziś swoją wiedzą dzielą się z osobami znajdującymi się na kierowniczych stanowiskach w biznesie. Metody, które sprawdzają się w wojsku, są niezwykle pomocne także w cywilnych okolicznościach, zwłaszcza tam, gdzie grupa potrzebuje lidera z prawdziwego zdarzenia, gotowego pomóc zespołowi osiągnąć sukces. Autorzy książki radzą, jak przekształcić sposób myślenia niezbędny do realizacji zagrażających życiu misji wojskowych i zastosować go w firmie, instytucji publicznej, a nawet w rodzinie. Aby potwierdzić skuteczność proponowanych metod, są one ilustrowane przykładami wdrożenia w jednostce marynarki wojennej Navy SEALs podczas operacji komandosów na polu walki w Iraku. To sposoby sprawdzone w najtrudniejszych warunkach i podczas misji uważanych przez wielu za niemożliwe do wykonania. Dla każdego, kto na co dzień kieruje ludźmi w środowisku biznesowym, są znakomitą lekcją zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [Wil] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny jest niezależną instytucją przeprowadzającą dokładne kontrole wewnątrz przedsiębiorstwa i dostarczającą dokładnych analiz, ocen, zaleceń. Coraz bardziej wzrasta rola audytorów i samego audytu, który musi dopasowywać swoje usługi do wymogów, jakie nakładają na przedsiębiorstwa gospodarka, społeczeństwo i technika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie – Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników – warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś – to nigdy nie jest wyrok – możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z.A./PN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie. Globalizacja rynków, produktów, technologii czy też kultury organizacyjnej wymagają odmiennego podejścia do procesu zarządzania przedsiębiorstwami, formułowania ich celów i strategii, jak również do kryteriów oceny efektów ich działalności. W takich warunkach prowadzenie działalności gospodarczej jest szczególnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw, które muszą nauczyć się praktycznie przewidywać przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 312, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu / Jacek Woźniak. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 472 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(HR)
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację przewagi konkurencyjnej w postaci zindywidualizowanej relacji między firmą a jej kapitałem ludzkim. W książce opisano zagadnienia, takie jak: - wykorzystanie sieci społecznościowych, - stosowanie gier komputerowych w obszarze rekrutacji, selekcji i adaptacji, - grywalizacja w rekrutacji i motywowaniu pracowników, - internetowe wspomaganie coachingu i mentoringu, - big data w planowaniu kadr, - nowoczesne zarządzanie talentami, - narzędzia służące do rozwoju kompetencji. Autor wyjaśnia, które z opisanych rozwiązań ułatwiają wdrażanie w firmie zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim, a które wskazują ograniczenia i konieczne uzupełnienia w tym nowym podejściu do zarządzania współpracownikami. Opracowanie zainteresuje pracowników działów kadr, zasobów ludzkich, a także menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podstawę opracowania stanowi praca doktorska.
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpo­średnimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie za­wodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgar­ski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagra­niczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzy­stywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketin­gu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trene­rów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 352 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie "czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie "podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 [Zen] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona ludności : zarządzanie kryzysowe / Krzysztof R. Zieliński. - Warszawa : Difin SA, 2017. - 150, [2] strony : rysunki ; 23 cm.
Książka jest wynikiem doświadczeń zawodowych Autora oraz prowadzonych przez niego badań nad problematyką ochrony ludności, obrony cywilnej i roli zarządzania kryzysowego w tej sferze działania państwa. W publikacji zostały opisane pojęcia ochrony ludności i obrony cywilnej w kontekście pochodzenia leksykalnego, badań teoretycznych i doświadczeń praktycznych. Przedstawiono w niej również zależności pomiędzy ochroną ludności/obroną cywilną a zarządzaniem kryzysowym, stanowiącym swego rodzaju narzędzie do realizacji powinności państwa w tej sferze. Ponadto zwrócono uwagę na dość nową dziedzinę działań z zakresu zarządzania kryzysowego - ciągłość działania, ważną dla funkcjonowania podmiotów odpowiedzialnych za zarządzanie bezpieczeństwem w państwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.74/.75 (2 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35/36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystą. Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman Marek Zmysłowski zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. Jak do tego doszło? Zanim Zmysłowski wylądował w Nigerii zrobił błyskawiczną karierę i łatwą kasę w jednej z pierwszych w Polsce firm pośrednictwa finansowego, zbankrutował, stał za barem w ekskluzywnym nocnym klubie, a budując pierwszą ogólnopolską sieć usług pogrzebowych, zadarł z mafią stojącą za Aferą Łowców Skór. Do Afryki wysłał go największy internetowy fundusz inwestycyjny na świecie, właściciel Zalando i Groupona. Polak nie tylko budował, doradzał, inwestował w wiele kluczowych dla rozwoju kontynentu przedsięwzięć, ale też narobił sobie wpływowych wrogów, którzy wraz ze skorumpowaną lokalną policją i rządem postanowili pozbyć się niewygodnego przedsiębiorcy. W swojej autobiografii Zmysłowski z dystansem i humorem pokazuje, jak wygląda robienie biznesów, czasem niebezpiecznych, „od kuchni” oraz z reporterskim biglem kreśli barwny obraz ukochanego kontynentu, jakim stała się dla niego Afryka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAKTY (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i inżynieria produkcji)
Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu jakością produkcji i bezpieczeństwem produktu. Autorzy przedstawili: historię, filozofię i istotę jakości; pomiar i ocenę jakości; środowisko i zasady zarządzania jakością; normalizację (system zarządzania jakością według norm ISO serii 9000); systemy oceny zgodności (bezpieczeństwa produktu); samoocenę organizacji; koszty jakości; metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; metody kontroli i sterowania procesami; metodyki doskonalenia jakości; system zarządzania środowiskowego; system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; integrację normatywnych systemów zarządzania; projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy; kierunki rozwoju zarządzania jakością i bezpieczeństwem. Podręcznik uzupełniają liczne przykłady i zestawy pytań kontrolnych wspomagające przyswajanie wiedzy. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych na kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Zym] (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 229 stron : ilustracje ; 24 cm.
Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce w dobie transformacji ustrojowej w kraju, z uwzględnieniem wpływu uwarunkowań globalizacyjnych, w tym związanych z procesem integracji Polski z Unią Europejską. Celem publikacji jest również krytyczna analiza zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku prasowego, przy uwzględnieniu jego specyfiki oraz wykorzystaniu interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny medioznawstwa i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070, 070 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 273, [1] strona : ilustracje, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty! "Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko możliwe. W dążeniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, w stu procentach realizować plany sprzedażowe, utrzymywać jakość na poziomie zdefiniowanym przez klienta, a zespół projektowy zachować w dobrej formie psychicznej. Nikt nie marzy o tym, by projektem rządziły chaos, presja czasu i nieznośny stres. Niestety, zbyt często tak właśnie się dzieje, szczególnie gdy pracą ludzi wyznaczonych do wykonania zadania kieruje mniej doświadczony project manager. Jeśli jest zdolny i ambitny, ma szansę ukończyć powierzone sobie zadanie, jednak przy tym sporo się namęczy on sam i podlegający mu zespół... Na szczęście można prościej, łatwiej, spokojniej, kierując się nieskomplikowanymi praktykami proponowanymi przez Marcina Żmigrodzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 272 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także ni mniej, ni więcej ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej