Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(13)
F.1 - Botaniczna
(1)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(5)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(4)
Autor
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Bazarnik Jacek
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Szumilak Jan (1941-2017)
(1)
Słaby Teresa (1947- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Łabenda Krzysztof P. (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Światowy Grażyna (1949- )
(1)
Świtała Marcin (1951- )
(1)
Żabiński Ryszard (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Konsumenci
(1)
Temat
Rodzina
(2438)
Kobieta
(2375)
Przyjaźń
(2043)
Relacje międzyludzkie
(1308)
Tajemnica
(1280)
Konsumenci
(-)
Miłość
(1237)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1020)
Rodzeństwo
(920)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(679)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(649)
Psy
(644)
Dziewczęta
(634)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(605)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(515)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(485)
Władcy
(481)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(458)
Uprowadzenie
(450)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(420)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(396)
Dojrzewanie
(389)
Lekarze
(389)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(366)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(343)
Język polski
(336)
Podróże
(334)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(329)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(309)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Politycy
(265)
Polityka
(263)
Filozofia
(261)
Chłopcy
(260)
Sztuka
(257)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Poezja polska
(251)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(217)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(208)
Wsie
(208)
Odżywianie
(204)
Pomaganie
(204)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Terroryzm
(196)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(192)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(189)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(4)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media)
Wybór tekstów Zygmunta Baumana z lat 1994-2006, dotyczących takich zagadnień, jak media, konsumpcja, rynek, miłość, także etyka, kultura. Antologię uzupełnia wstęp omawiający dorobek Zygmunta Baumana, kluczowe pojęcia, wizerunek kultury współczesnej w jego pracach - rodzaj raportu z lektury Baumana w optyce "kultury popularnej", oraz wywiad z profesorem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [Bau] Magazyn, 316 [Bau] (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyzwyczajeni do wielkich podróży Jana Pawła II i jego troski o pokój i sprawiedliwość na całym świecie, rzadziej myślimy iż podobne troski zaprzątają uwagę myślicieli niezwiązanych (przynajmniej instytucjonalnie) z Kościołem. Książka Zygmunta Baumana, Praca, konsumpcjonizm i nowi ubodzy uzmysławia, że tak właśnie jest. Jej autor opiera się głównie na analizach socjologicznych, ale wnioski do jakich dochodzi są zaskakująco bliskie konkluzjom do jakich prowadzi lektura pism społecznych polskiego Papieża. Również proponowane rozwiązania problemów trapiących ludzkość związanych z pracą, rosnącym zubożeniem całych narodów i grup społecznych są podobne. Warto choćby zwrócić uwagę na postulowaną przez Baumana konieczność zmiany podejścia do samej pracy i do stylu życia z wezwaniem chrześcijańskim do nawrócenia. Krótko mówiąc jest to książka, którą z pożytkiem przeczytać może każdy komu bliski jest los ludzkości, zwłaszcza tych wszystkich, którzy padli ofiarą nieludzkich procesów globalizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316, 316 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli mamy do czynienia ze zjawiskiem tak powszechnym, należy zauważyć, że jest to także wyzwanie dla nauki. Odpowiednie zrozumienie i zbadanie zjawisk związanych z samym procesem starzenia społeczeństwa oraz z jego konsekwencjami przyczynia się do lepszego przygotowania działań w sferze społecznej i gospodarczej. To właśnie na naukach ekonomicznych i społecznych ciąży swoista odpowiedzialność za kreowanie zarówno wizerunku starości, starzejącego się społeczeństwa, jak i implikacji dla sfery gospodarczo-społecznej. [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 [Bom] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Magazyn, 159.9 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35/36 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy pokazują w książce m.in.: rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów, nowe tendencje w zachowaniach, kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów, metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 Magazyn, 36 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakupy po polsku / Krzysztof Piotr Łabenda. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2010. - 182 strony : ilustracje ; 24 cm.
Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponujemy i ryzyka na jakie możemy być narażeni finalizując te transakcje. Ryzyko to wynika zarówno z braku wiedzy po stronie konsumentów co do ich uprawnień (a czasem i obowiązków), jak i z tego, że w transakcjach z profesjonalnie działającym sprzedawcą są oni wyraźnie słabszą stroną stosunku prawnego. Ryzyko konsumenta wynika także z braku umiejętności oceny czy ma on do czynienia z autentycznymi znakami pieniężnymi i nieumiejętności dobór właściwego instrumentu płatniczego do realizowanej transakcji. Autor wskazuje na bogactwo norm prawa unijnego, a w konsekwencji także prawa polskiego, chroniących interesy konsumentów i w sposób przystępny przybliża je Czytelnikowi. Książka może służyć pomocą tym, którzy stawiają sobie pytanie o potrzebę posiadania i używania różnorodnych instrumentów płatniczych (gotówka, karta, polecenie zapłaty itp.). Nie bez znaczenia są także informacje pozwalające zbadać autentyczność niektórych znaków pieniężnych (złote i euro). "ZAKUPY PO POLSKU. Ochrona praw i formy płatności" wpisują się w nurt wielotorowej działalności z zakresu edukacji finansowej, mającej szczególnie istotne znaczenie w walce z wykluczeniem finansowym jako jednym z przejawów wykluczenia społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336, 336 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego. Na kompleksową analizę składają się następujące zagadnienia: Udział handlu detalicznego w procesie tworzenia wartości na tle genezy handlu, znaczenie współcześnie tworzonych form i metod sprzedaży detalicznej Kształtowanie produktu przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz tworzenie kombinacji innowacyjnych Systemy komunikowania się z nabywcami i społeczna odpowiedzialność handlu detalicznego Merchandising w ujęciu funkcjonalnym i organizacyjnym – rozpoznanie psychologicznych aspektów zachowań nabywcy, sposoby dostarczania informacji i motywowania do dokonania zakupu Organizacja i przebieg procesu zaopatrzeniowego, relacje z producentami i dostawcami Systemy logistyczne zapewniające sprawność i niezawodność tworzonych łańcuchów dostaw Wykorzystanie komputerowych systemów informacyjno-decyzyjnych i ich rola w zarządzaniu sprzedażą detaliczną, zastosowanie baz danych Czynniki efektywności handlu detalicznego – polityka cenowa, gospodarowanie zasobami, wskaźniki finansowe. Omówienie każdego z wymienionych obszarów uzupełniono dodatkiem tematycznym zawierającym odniesienie do rzeczywistych zjawisk obserwowanych w polskiej i światowej gospodarce. Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów, jak i praktyków zawodowo związanych z działalnością w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o poznaniu i zrozumieniu zachowań konsumentów oraz możliwościach wywierania wpływu na ich zmiany. Obejmuje zagadnienia z zakresu różnych dyscyplin naukowych, m.in. psychologii, socjologii i ekonomii, a także ekonomiki konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35/36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki / Marcin Świtała. - Wydanie 2. - Warszawa : Biblioteka Analiz, 2003. - 114, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Analiza wyników badań przeprowadzonych na grupie konsumentów rynku książki umożliwiła autorowi sprecyzowanie potrzeb polskiego czytelnika i stworzenie psychologicznego portretu nabywców książki. Autor omawia narzędzia marketingowe stymulujące aktywność konsumenta na rynku książki, podpowiada jakie działania najskuteczniej wypromują książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii: finanse, marketing, reklama, kupowanie, negocjowanie, uiszczanie podatków, oszczędzanie, ubezpieczenia oraz hazard.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 229 stron : ilustracje ; 24 cm.
Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce w dobie transformacji ustrojowej w kraju, z uwzględnieniem wpływu uwarunkowań globalizacyjnych, w tym związanych z procesem integracji Polski z Unią Europejską. Celem publikacji jest również krytyczna analiza zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku prasowego, przy uwzględnieniu jego specyfiki oraz wykorzystaniu interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny medioznawstwa i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070, 070 Magazyn (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej