Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(17)
Czytelnia Główna
(1)
F.1 - Botaniczna
(3)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(2)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(5)
Autor
Kempny Danuta
(2)
Bardi Edward J. (1943- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Coyle John Joseph (1935- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Futrell Charles
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kaszewski Krzysztof
(1)
Klosa Edyta
(1)
Kostecki Marian J. (1949- )
(1)
Langley C. John (1946- )
(1)
Larson William W
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Marshal Colin
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
Møller Claus (1942- )
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Szumilak Jan (1941-2017)
(1)
Turek Sławomir
(1)
Urbański Witold
(1)
Waliś Robert
(1)
Zdunek Ewa (prawnik)
(1)
Zdunek Ewa (prawnik). Historia Weroniki P
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Ekonomiści
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Rodzina
(2438)
Kobieta
(2374)
Przyjaźń
(2042)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Obsługa klienta
(-)
Miłość
(1237)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1020)
Rodzeństwo
(920)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(643)
Dziewczęta
(634)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(604)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(515)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(485)
Władcy
(481)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(420)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Dojrzewanie
(389)
Lekarze
(389)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(343)
Język polski
(336)
Podróże
(334)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(309)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Polityka
(265)
Politycy
(264)
Filozofia
(261)
Chłopcy
(260)
Sztuka
(257)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Poezja polska
(251)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(217)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(208)
Odżywianie
(204)
Pomaganie
(204)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(192)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne to jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników z zakresu logistyki. Logiczna struktura wykładu, komunikatywność języka oraz podejście metodologiczne składają się na kompleksowość tematyki tego podręcznika. Ponadto wśród zalet można także wymienić uwzględnienie wyników najnowszych badań z zakresu zarządzania logistycznego (na podstawie bogatej literatury przedmiotu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [Coy] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiednim jej załatwieniu można otrzymać i utrzymać lojalność klienta. Reklamacje mogą też być wspaniałym i tanim źródłem informacji tego, czego potrzebuje i oczekuje klient, mogą być wykorzystywane do własnego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress)
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieści pokładowe : prawdziwe życie na wysokościach / Teresa Grzywocz. - Warszawa : Zona Zero, copyright 2018. - 319, [1] strona ; 21 cm.
Przygoda. Wielki świat u stóp. Leonardo DiCaprio w stroju kapitana linii lotniczych otoczony wianuszkiem pięknych stewardes. Codziennie w innym zakątku globu. Hollywoodzkie uśmiechy. I pensje wzbijające się w przestworza jak dreamlinery. To wszystko przychodzi nam do głowy, kiedy pada słowo „stewardesa”. Poznajmy codzienną rzeczywistość tego zawodu - zajrzyjmy za zasłonkę z napisem „Staff only”. Teresa Grzywocz pracowała w największych liniach lotniczych, miała okazję poznać również trasy czarterowe i linie lowcostowe. Po latach - przesiadła się na menedżerskie jety. Pracę stewardesy poznała więc od podszewki. Piloci, pasażerowie, koledzy z personelu pokładowego - galeria postaci latających wysoko, choć nie zawsze z anielskimi skrzydłami u ramion. Niecodzienne sytuacje, celebryci, zwierzęta na pokładzie i różnice kulturowe, które w sytuacji stresowej nie zawsze dadzą się zamieść pod samolotowy dywanik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAKTY (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów. W poradniku m.in.: Techniki i etapy obsługi klienta Zasady profesjonalnego zachowania Jak postępować z „trudnym” klientem Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi Testy i kwestionariusze – autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników. Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne, które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe, akty mowy, strategie komunikacyjne - oraz ich skuteczność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta / Danuta Kempny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 286, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Logistyczna obsługa klienta jest silnie powiązana z marketingiem i zarządzaniem strategicznym. Jej znaczenie wzrasta ze względu na: zmiany na rynkach międzynarodowych (globalizację rynku i produkcji), powodujące podwyższenie poziomu oferowanych usług dystrybucyjnych i zwiększające konkurencję miedzy firmami; zastosowanie określonej filozofii obsługi klienta i strategii wpływających na pozycję firmy na rynku; różnice między oferowanym poziomem obsługi a oczekiwaniami klientów; konieczność kosztownego monitoringu i systematycznej kontroli. Do konkurencyjnej oferty logistycznej nie dochodzi się od razu. Wymaga to ciągłego zdobywania wiedzy i doświadczenia oraz doskonalenia zdobytych umiejętności. Pomocna może się okazać "Logistyczna obsługa klienta" - pierwsza książka z tego zakresu na polskim rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33C (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E Edukacja)
Podręcznik zawiera treści dotyczące komunikowania się z innymi ludźmi w pracy zawodowej o charakterze usługowym. Kompetencje personalno-społeczne zostały uznane wśród pracodawców za najważniejsze spośród innych ważnych predyspozycji w zawodach usługowych. Podstawa programowa kształcenia w zawodach określa kompetencje personalno-społeczne (KPS) jako wymaganie wspólne dla wszystkich zawodów, dlatego zdobyta przez ucznia wiedza oraz umiejętności za pomocą tego podręcznika, mogą być wykorzystywane w każdym zawodzie. Książka jest innowacyjna, posiada bardzo dynamiczny charakter. Dzięki temu proces uczenia się nie będzie nudny. Metody pracy oraz wykorzystywane technologie są nowoczesne, dostosowane do najnowszych form i technik kształcenia. Podręcznik znajdzie zastosowanie zarówno w modułowym, jak i przedmiotowym programie nauczania, a także można go wykorzystać w takich lekcjach, jak przedsiębiorczość, jakość, czy marketing, może być przydatny podczas realizacji zajęć z wychowawcą, w procesie kształtowania oczekiwanych postaw indywidualnych, społecznych oraz zawodowych wśród uczniów. Ta propozycja wydawnicza to również ciekawa oferta dla pracodawców branży turystycznej, którzy pragną szkolić nie tylko swój personel, aby zwiększyć jakość świadczonych usług w swoich firmach, ale także, którzy przyjmują uczniów na praktyki i staże zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wielopoziomowy to wyrzeczenie się egoizmu w biznesie i gotowość do dzielenia się zyskami ze wszystkimi, dzięki którym te zyski osiągamy. Podejście to ma zaowocować pomnożeniem dochodów i większą satysfakcją z pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego. Na kompleksową analizę składają się następujące zagadnienia: Udział handlu detalicznego w procesie tworzenia wartości na tle genezy handlu, znaczenie współcześnie tworzonych form i metod sprzedaży detalicznej Kształtowanie produktu przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz tworzenie kombinacji innowacyjnych Systemy komunikowania się z nabywcami i społeczna odpowiedzialność handlu detalicznego Merchandising w ujęciu funkcjonalnym i organizacyjnym – rozpoznanie psychologicznych aspektów zachowań nabywcy, sposoby dostarczania informacji i motywowania do dokonania zakupu Organizacja i przebieg procesu zaopatrzeniowego, relacje z producentami i dostawcami Systemy logistyczne zapewniające sprawność i niezawodność tworzonych łańcuchów dostaw Wykorzystanie komputerowych systemów informacyjno-decyzyjnych i ich rola w zarządzaniu sprzedażą detaliczną, zastosowanie baz danych Czynniki efektywności handlu detalicznego – polityka cenowa, gospodarowanie zasobami, wskaźniki finansowe. Omówienie każdego z wymienionych obszarów uzupełniono dodatkiem tematycznym zawierającym odniesienie do rzeczywistych zjawisk obserwowanych w polskiej i światowej gospodarce. Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów, jak i praktyków zawodowo związanych z działalnością w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 658 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Pierwszy w Polsce poradnik merchandsingu. U dołu okł.: Poznaj sekrety najlepszych sklepów, odkryj techniki zwiększające sprzedaż, zdobądź trwałą lojalność klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infolinia złudzeń / Ewa Zdunek. - Warszawa : Wydawnictwo Lira, 2021. - 268, [3] strony ; 20 cm.
(Historia Weroniki P. / Ewa Zdunek ; 1)
Na okładce: Witaj w naszym bezwzględnym świecie! Jak możemy cię do niego zwabić?
Cykl"Historia Weroniki P."(1.Infolinia złudzeń
Weronika Ptak podejmuje zatrudnienie w banku. Etat w dużej, stabilnej firmie jest dla młodej dziewczyny jak wygrany los na loterii. Weronika pracuje na infolinii, ale naiwnie ma nadzieję, że jeśli będzie osiągała cele wyznaczane przez przełożonych, z czasem otrzyma wymarzony awans. Mógłby to być dla niej start do prawdziwej kariery i początek nowego, lepszego życia… Tymczasem kierownictwo banku stosuje coraz bardziej wyrafinowane sztuczki psychologiczne, aby manipulować pracownikami. Trwa typowy wyścig szczurów. Słabsi muszą z niego odpaść, wrażliwsi podporządkować się sprytniejszym. Na jaw wychodzą informacje, które zmuszą bohaterkę do zmiany planów… Podwójne sumienie w cenie jednego! Dasz się skusić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zaplecze (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej