Handlowcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Autor
Kawszyn Roman
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Szaran Adam
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(15998)
6-8 lat
(9340)
0-5 lat
(7382)
9-13 lat
(6960)
Młodzież
(6911)
Handlowcy
(-)
14-17 lat
(4586)
Szkoły wyższe
(3456)
Szkoły średnie
(1094)
Szkoły podstawowe
(366)
Studenci
(200)
Rodzice
(167)
Poziom podstawowy
(135)
Szkoły ponadgimnazjalne
(115)
Lekarze
(97)
Bibliotekarze
(90)
Nauczyciele
(77)
18+
(70)
Dorośli
(70)
Technikum
(69)
Szkoły zawodowe
(64)
Prawnicy
(59)
Pedagodzy
(45)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(44)
Poziom średniozaawansowany
(41)
Gimnazja
(40)
A2 (poziom biegłości językowej)
(38)
Psycholodzy
(38)
Menedżerowie
(34)
Licea
(32)
Inżynierowie
(31)
Klasa 1.
(31)
Klasa 2.
(31)
Uczniowie szkół średnich
(31)
A1 (poziom biegłości językowej)
(26)
Klasa 3.
(25)
B2 (poziom biegłości językowej)
(24)
B1 (poziom biegłości językowej)
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Przedsiębiorcy
(20)
Przedszkola
(19)
Kobieta
(18)
Uczniowie
(18)
Klasa 4.
(17)
Aplikanci
(16)
Nauczanie początkowe
(15)
Klasa 5.
(14)
Klasa 7.
(14)
Logopedzi
(14)
Poziom zaawansowany
(14)
Urzędnicy
(13)
Ekonomiści
(11)
Klasa 6.
(11)
Pracodawcy
(11)
Pracownicy socjalni
(11)
Specjaliści ds. kadr
(11)
Adwokaci
(10)
Chemicy
(10)
Pediatrzy
(10)
Radcy prawni
(10)
Architekci
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(9)
Klasa 8.
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Chirurdzy
(8)
Farmaceuci
(8)
Kosmetolodzy
(8)
Księgowi
(8)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Doradcy podatkowi
(7)
Elektrycy
(7)
Szkoły ponadpodstawowe
(7)
Dermatolodzy
(6)
Nauczyciele matematyki
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Pracownicy samorządowi
(6)
Socjolodzy
(6)
Szkoły policealne
(6)
Chorzy
(5)
Dziewczęta
(5)
Kosmetyczki i kosmetycy
(5)
Lekarze rodzinni
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Rysownicy
(5)
Szkoły artystyczne
(5)
Terapeuci
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(5)
Informatycy
(4)
Inżynierowie budownictwa
(4)
Kolekcjonerzy
(4)
Nastolatki
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Politolodzy
(4)
Politycy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Położne
(4)
Temat
Techniki sprzedaży
(3)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Perswazja
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Kaw] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie psychologii sprzedaży, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podstawę opracowania stanowi praca doktorska.
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpo­średnimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie za­wodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgar­ski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagra­niczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzy­stywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketin­gu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trene­rów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej