106415
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 548 stron : ilustracje ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego...
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn, 339 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Magazyn (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 531-536. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej