106405
Książka
W koszyku
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 Magazyn, 338.4 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 205-212.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej