106405
Book
In basket
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 338.4 Magazyn, 338.4 (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 205-212.
Target audience note
Dla studentów na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again