106415
Book
In basket
Google to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, a nazwa tej firmy trafiła już do słowników i oprócz rzeczownikowego ma znaczenie czasownikowe, opisuje bowiem czynność wykonywaną co dzień przez miliony ludzi na całym świecie. Książka o Google skierowana jest do szerokiej publiczności i stanowi lekturę obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych rozwojem Internetu. Siła jej polega na drobiazgowości, a także ukazaniu ludzkiej strony tego niezwykłego przedsięwzięcia, którego sukces jest ściśle związany z osobowościami założycieli: Siergieja Brina i Larry'ego Page'a. Zbudowana jak opowieść biograficzna, w przystępny sposób przedstawia, jak tych dwóch absolwentów uniwersytetu krok po kroku rozwijało swój pomysł.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 004 Magazyn (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again