106415
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wyd. 3. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 s. : il. ; 24 cm.
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny.Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów ľ turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338Zaplecze (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 189-191.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej