106415
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku – umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: Ľ istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, Ľ formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, Ľ motywy umiędzynarodowienia działalności firm, Ľ teorie firmy międzynarodowej, Ľ strategie i struktury firm międzynarodowych, Ľ zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) Ľ zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334, 334 Magazyn (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych i menedżerów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej