106415
Książka
W koszyku
Metody statystyczne w badaniach marketingowych / Józef Pociecha. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 1996. - 213, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Celem pracy jest przedstawienie możliwości i korzyści wynikających z zastosowania metod ilościowych do badania problemów marketingu.Autor dokonał wyboru zarówno problemów marketingu,jak i stosowanych metod ilościowych.Przedstawia m.in.istotę i zakres możliwych do wykonania badań marketingowych oraz ich różne klasyfikacje,omawia zagadnienia segmentacji rynku oraz stosowanych w tym celu metod ilościowych,przedstawia zagadnienie rozpoznania istniejących potrzeb konsumpcyjnych oraz modele ustalania cen.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 206-211. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej