Łosakiewicz Paweł (1947- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Muzyka
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Łosakiewicz Paweł (1947- )
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Popławska Anna (filolożka)
(404)
Fabianowska Małgorzata
(342)
Zarawska Patrycja (1970- )
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(301)
Steel Danielle (1947- )
(266)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Włodarczyk Barbara
(250)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(248)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Drewnowski Jacek (1974- )
(238)
Słowacki Juliusz
(233)
Roberts Nora (1950- )
(228)
Rzehak Wojciech (1967- )
(225)
Christie Agatha (1890-1976)
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(220)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(216)
Zimnicka Iwona (1963- )
(212)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Ławnicki Lucjan
(182)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Marciniakówna Anna
(176)
Beaumont Émilie (1948- )
(170)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(165)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(163)
Domańska Joanna (1970- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Shakespeare William (1564-1616)
(161)
Praca zbiorowa
(160)
Głowińska Anita
(158)
Prus Bolesław (1847-1912)
(157)
Szulc Andrzej
(156)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(151)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(147)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(146)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(142)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
King Stephen (1947- )
(140)
Astley Neville
(139)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(136)
Baker Mark (1959- )
(135)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(133)
Mazan Maciejka
(133)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Siemianowski Roch (1950- )
(131)
Goscinny René (1926-1977)
(128)
Tuwim Julian (1894-1953)
(128)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(126)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Lange Antoni
(125)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(124)
Szal Marek
(124)
Fabisińska Liliana (1971- )
(123)
Kraśko Jan (1954- )
(122)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(120)
Sandemo Margit (1924-2018)
(120)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(118)
Cieślik Donata
(115)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(115)
Christie Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(114)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(114)
Mortka Marcin (1976- )
(114)
Coben Harlan (1962- )
(113)
Mróz Remigiusz (1987- )
(113)
Grimm Jacob (1785-1863)
(112)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Ross Tony (1938- )
(111)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(110)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(108)
Drabik Wiesław (1956- )
(108)
Lien Merete (1952- )
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Rok wydania
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
1801-1900
(4)
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(4)
Przynależność kulturowa
Muzyka niemiecka
(4)
Gatunek
Kwartet smyczkowy
(4)
Muzyka instrumentalna
(4)
Muzyka poważna
(4)
Nagranie studyjne
(4)
4 wyniki Filtruj
Muzyka
Winyl
W koszyku
Ostatnie kwartety smyczkowe. [1] / Ludwig van Beethoven. - [Warszawa] : Polskie Nagrania, p1989. - 1 płyta : analogowa, 33 o/min, stereo. ; 30 cm.
Późne kwartety Beethovena słyną z niezwykle trudnej do przeniknięcia formy (niektóre mają nawet po siedem części) i metafizycznej treści, która miałaby odzwierciedlać stan ducha niemieckiego kompozytora w ostatnich latach jego życia. Amerykańsko-brytyjski poeta Thomas Stearns Elliot powiedział o tych utworach, że Beethoven „wyszedł w nich poza muzykę”, zaś ich brzmienie przez długi czas postrzegane było jako nowatorskie i wywrotowe. Nic dziwnego, że tzw. „Kwartety Golicynowskie” wciąż budzą w wykonawcach respekt, a nawet lęk. [jazzforum.com.pl]. Strona A: Kwartet smyczkowy Es-dur op. 127: I. Maestoso - Allegro ; II. Adagio, ma non troppo e molto cantabile - Andante con moto - Adagio molto espressivo. Strona B: Scherzando vivace - Allegro - Presto ; IV. Finale - Allegro con moto. Kwartet smyczkowy B-dur op. 130: I. Adagio ma non troppo - Allegro ; II. Presto - L'istesso tempo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.W. (1 egz.)
Muzyka
Winyl
W koszyku
Ostatnie kwartety smyczkowe. [2] / Ludwig van Beethoven. - [Warszawa] : Polskie Nagrania, p1989. - 1 płyta : analogowa, 33 o/min, stereo. ; 30 cm.
Późne kwartety Beethovena słyną z niezwykle trudnej do przeniknięcia formy (niektóre mają nawet po siedem części) i metafizycznej treści, która miałaby odzwierciedlać stan ducha niemieckiego kompozytora w ostatnich latach jego życia. Amerykańsko-brytyjski poeta Thomas Stearns Elliot powiedział o tych utworach, że Beethoven „wyszedł w nich poza muzykę”, zaś ich brzmienie przez długi czas postrzegane było jako nowatorskie i wywrotowe. Nic dziwnego, że tzw. „Kwartety Golicynowskie” wciąż budzą w wykonawcach respekt, a nawet lęk. [jazzforum.com.pl]. Kwartet smyczkowy B-dur op. 130: III. Andante con moto, ma non troppo ; IV. Alla danza tedesca. Allegro assai ; V. Cavatina. Adagio molto espressivo ; VI. Finale. Allegro. Strona B: Kwartet smyczkowy cis-moll op. 131: I. Adagio ma non troppo e molto espressivo ; II. Allegro molto vivace ; III. Allegro moderato – Adagio ; IV. Andante ma non troppo e molto cantabile – Più mosso – Andante moderato e lusinghiero – Adagio – Allegretto – Adagio ma non troppo e semplice – Allegretto.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.W. (1 egz.)
Muzyka
Winyl
W koszyku
Ostatnie kwartety smyczkowe. [3] / Ludwig van Beethoven. - [Warszawa] : Polskie Nagrania, p1989. - 1 płyta : analogowa, 33 o/min, stereo. ; 30 cm.
Późne kwartety Beethovena słyną z niezwykle trudnej do przeniknięcia formy (niektóre mają nawet po siedem części) i metafizycznej treści, która miałaby odzwierciedlać stan ducha niemieckiego kompozytora w ostatnich latach jego życia. Amerykańsko-brytyjski poeta Thomas Stearns Elliot powiedział o tych utworach, że Beethoven „wyszedł w nich poza muzykę”, zaś ich brzmienie przez długi czas postrzegane było jako nowatorskie i wywrotowe. Nic dziwnego, że tzw. „Kwartety Golicynowskie” wciąż budzą w wykonawcach respekt, a nawet lęk. [jazzforum.com.pl]. Strona A: Kwartet smyczkowy cis-moll op. 131: V. Presto - Molto poco adagio ; VI. Adagio quasi un poco andante ; VII. Allegro - Poco adagio. Kwartet smyczkowy a-moll op. 132: I. Assai sostenuto - Allegro - Adagio. Strona B: II. Allegro ma non tanto - L'istesso tempo ; III. Heiliger Dankgesang eines Genesenen an die Gottheit, in der lydischen Tonart. Molto adagio - Neue Kraft fühlend. Andante - Mit innigster Empfindung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.W. (1 egz.)
Muzyka
Winyl
W koszyku
Ostatnie kwartety smyczkowe. [4] / Ludwig van Beethoven. - [Warszawa] : Polskie Nagrania, p1989. - 1 płyta : analogowa, 33 o/min, stereo. ; 30 cm.
Późne kwartety Beethovena słyną z niezwykle trudnej do przeniknięcia formy (niektóre mają nawet po siedem części) i metafizycznej treści, która miałaby odzwierciedlać stan ducha niemieckiego kompozytora w ostatnich latach jego życia. Amerykańsko-brytyjski poeta Thomas Stearns Elliot powiedział o tych utworach, że Beethoven „wyszedł w nich poza muzykę”, zaś ich brzmienie przez długi czas postrzegane było jako nowatorskie i wywrotowe. Nic dziwnego, że tzw. „Kwartety Golicynowskie” wciąż budzą w wykonawcach respekt, a nawet lęk. [jazzforum.com.pl]. Strona A: Kwartet smyczkowy a-moll op. 132: IV. Alla marcia, assai vivace - Più allegro - Presto - Poco adagio ; V. Allegro appassionato - Presto. Wielka Fuga B-dur op. 133: Overtura. Allegro - Meno mosso e moderato - Allegro - Fuga - Allegro molto e con brio. Strona B: Kwartet smyczkowy F-dur op. 135: I. Allegretto ; II. Vivace ; III. Lento assai, cantante e tranquillo - Più lento ; IV. Der schwer gefasste Entschluss". Grave, ma non troppo tratto – Adagio - Allegro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.W. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej