Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(9)
F.1 - Botaniczna
(2)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(3)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(3)
Autor
Cwalina Wojciech (1971- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Amoretti Francesco
(1)
Brzóska Andrzej
(1)
Dalton Russell J. (1948- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Gałązka Wiesław (1953- )
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Klingemann Hans-Dieter (1937- )
(1)
Markowski Radosław (1957- )
(1)
Mazur Marek
(1)
Mazur Marek (nauki polityczne)
(1)
Płudowski Tomasz (1970- )
(1)
Stencel Anna
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
(1)
Wojtas Kinga (1978- )
(1)
Zieliński Jarosław (1971-2012)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Politolodzy
(2)
Medioznawcy
(1)
Politycy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Marketing polityczny
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(603)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(480)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(344)
Język polski
(336)
Podróże
(336)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Politycy
(265)
Polityka
(265)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca przygotowana przez wyjątkowy zespół autorski pod przewodnictwem uznanych autorytetów, profesorów Russella Daltona i Hansa-Dietera Klingemanna. Pełny przegląd wiedzy najbardziej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny w naukach politycznych. Obejmuje tematykę zachowań wyborczych, kampanii politycznych, wpływu opinii publicznej, partycypacji politycznej, modernizacji i zmiany społecznej, edukacji politycznej i wartości politycznych oraz zagadnienia metodologiczne.W niewielu działach politologia poczyniła przez ostatnie dwa pokolenia większy postęp niż w zakresie badań zachowań politycznych. Od czasów Arystotelesa do lat 50. XX w. opis i wyjaśnienie rozumienia opinii publicznej były oparte na subiektywnych domniemaniach „ekspertów”. Badania nad tym, w co obywatele wierzą, dlaczego postępują tak, a nie inaczej, powody, dla których głosują na określone partie, pozostawały poza zasięgiem studiów naukowych. Pojawienie się systematycznych, przeprowadzanych w naukowy sposób badań opinii publicznej raptownie zmieniło naszą wiedzę o przeciętnym obywatelu. Współczesna polityka opiera się na tych zmianach.(Z tekstu)Europa Środkowo-Wschodnia była i jest fascynującym przedmiotem badań. Dla politologa zmiana systemowa, modernizacja, przekształcenia instytucjonalne okazały się ożywczymi, ale i fascynującymi zagadnieniami. Z drugiej strony, sympatia dla Polski i tej części Europy wielokrotnie wyrażana przez Prof. Klingemanna, sprawiła, iż tak dużą część publikacji zajmuje problematyka środkowoeuropejska. Warto spojrzeć na nasze problemy z zewnątrz, tak jak je opisują politologowie zachodni. To bardzo pouczająca lektura.(Z recenzji dr. hab. Tomasza Żyro)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 Magazyn, 32 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Pierwszy w Polsce podręcznik zawierający pełne spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. Czytelnik pozna modele zachowań wyborczych, problematykę sementacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie polityczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 [Cwa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 179, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka traktuje o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32, 32 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1989-2011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 Zaplecze (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej