Programowanie (informat.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Wypożyczalnia Dziecięca
(4)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(5)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(5)
Autor
Henson Mike
(5)
Wainewright Max
(5)
Garliński Wiktor
(4)
Banachowski Lech
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Cormen Thomas H
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Garlński Wiktor
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Rytter Wojciech
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Rodzina
(2438)
Kobieta
(2372)
Przyjaźń
(2043)
Relacje międzyludzkie
(1312)
Tajemnica
(1280)
Programowanie (informat.)
(-)
Miłość
(1239)
II wojna światowa (1939-1945)
(1164)
Zwierzęta
(1027)
Rodzeństwo
(926)
Magia
(854)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(729)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(679)
Dzieci
(652)
Psy
(647)
Dziewczęta
(635)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(623)
Literatura polska
(601)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(527)
Uczucia
(516)
Policjanci
(515)
Władcy
(485)
Uczniowie
(484)
Życie codzienne
(482)
Koty
(470)
Polacy za granicą
(460)
Uprowadzenie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(435)
Matki i córki
(418)
Młodzież
(418)
Przestępczość zorganizowana
(405)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(391)
Dojrzewanie
(389)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(369)
Wybory życiowe
(362)
Historia
(361)
Język angielski
(360)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(346)
Podróże
(337)
Język polski
(335)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(330)
Superbohaterowie
(316)
Śmierć
(310)
Zemsta
(309)
Prywatni detektywi
(306)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(284)
Humor
(281)
Kultura
(276)
Czarownice i czarownicy
(270)
Pisarze
(265)
Politycy
(265)
Polityka
(265)
Chłopcy
(264)
Filozofia
(260)
Ojcowie i córki
(254)
Samotność
(253)
Sztuka
(253)
Walka dobra ze złem
(253)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(249)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(244)
Sieroty
(242)
Mężczyzna
(234)
PRL
(234)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(230)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(220)
Czarodzieje
(219)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(215)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(205)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(196)
Szpiegostwo
(196)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(189)
Wojna
(189)
Holokaust
(185)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Poradnik
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004, 004 Magazyn (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce będziesz mógł bezboleśnie wkroczyć w świat algorytmów. W trakcie lektury dowiesz się, czym tak naprawdę są algorytmy, jak się je projektuje i prezentuje. Po wstępie teoretycznym poznasz najpopularniejsze algorytmy sortowania i wyszukiwania, algorytmy znajdowania najkrótszej ścieżki oraz algorytmy operujące na ciągach znaków. Następnie przejdziesz do najciekawszych zagadnień związanych z kryptografią i kompresją danych. Zastanawiasz się, czy są miejsca, w których znane algorytmy nie radzą sobie zbyt dobrze? To problemy NP-zupełne - z nimi też będziesz mógł się zaznajomić. Książka ta jest interesującym przewodnikiem po świecie algorytmów, a zarazem przyjemną lekturą dla każdego programisty i pasjonata informatyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Magazyn, 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: wszystko, co musisz wiedzieć o językach: Scratch, Logo, Python, HTML i JavaScript.
Stanowi dodatek do serii książek pod tym samym tyt.: "Napisz kod".
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: petle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: wybór w kodowaniu, liczby losowe, projekty w Scratchu, programowanie w Pythonie
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: rozwijanie technik programowania, tworzenie kodu na strony www, podstawy języków HTML i JavaScript.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej