Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(3)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(2)
Autor
Delval Julien (1972- )
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Masson Clément
(1)
Szweda Szymon
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Młodzież
(5)
Dzieci
(4)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(1)
Temat
Pociągi
(3)
Podróże
(3)
Czarodzieje
(1)
Imperium
(1)
Karawana
(1)
Krasnoludy
(1)
Sułtanat
(1)
Temat: miejsce
Amsterdam (Holandia)
(1)
Europa
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry planszowe
(5)
Fantasy
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pięć Klanów : Dżiny Naqali / Bruno Cathala ; [ilustracje Clément Masson ; redakcja polskich zasad: zespół Rebel]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 40-80 minut.
W pudełku: Worek drewnianych pionków (16 żółtych, 18 czerwonych, 18 niebieskich, 18 zielonych i 20 białych) ; 96 monet zwycięstwa ; 54 karty surowców ; 30 kafelków Sultanatu Naqala ; 22 karty Dżina ; 12 palm ; 10 pałaców ; 5 kart kolejności w turze ; 2 zestawy znaczników (11 wielbłądów i 2 znaczniki tur) ; 2 zestawy znaczników (8 wielbłądów i 1 znacznik tury) ; 1 tor punktacji ; 1 znacznik licytacji ; 1 znacznik kolejności w turze ; instrukcja ; numer Days of Wonder Online Access.
Twoja karawana przekroczyła granicę Krainy Tysiąca i Jednej Nocy i dotarła do legendarnego Sułtanatu Naqali. Od wielu lat tron państwa-miasta pozostaje pusty, bowiem szanowany sułtan opuścił ten świat bezpotomnie. Wróżbici przepowiedzieli jednak przybycie nieznajomych, którzy, wpływając na pięć klanów, stoczą walkę o kontrolę nad osławioną krainą. Czy to właśnie Ty wypełnisz proroctwo? Okiełznaj pradawne dżiny i pokieruj pięcioma klanami, a Sułtanat może być Twój! Pięć Klanów to strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Small World / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 40-80 minut.
W pudełku: 2 dwustronne plansze (dla 2,3,4,5 graczy) ; 6 kart pomocy ; 15 żetonów ras (w tym 1 pusty) ; 168 żetonów ras ; 18 żetonów zapomnianych plemion ; 21 żetonów specjalnych mocy (w tym 1 pusty) ; 35 żetonów specjalnych (leża, fortece, góry, smok, itp.) ; 109 żetonów punktów zwycięstwa ; 1 kostka posiłków ; znacznik rundy ; instrukcja ; numer Days of Wonder Online Access.
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... To świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi. Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Amsterdam / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 23x23x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Ticket To Ride: Boardgame)
Przewidywany czas rozgrywki 10-15 minut.
W pudełku: plansza przedstawiająca sieć handlową w Amsterdamie ; 64 plastikowe wozy (po 16 w każdym kolorze) ; 44 karty Lokomocji ; 24 karty Kontraktów ; 16 bonusowych kart Towarów ; 4 znaczniki punktacji ; instrukcja ; numer dostępu Days of Wonder.
Witaj w XVII wieku, czyli w Gouden Eeuw – złotej erze Holandii. Oto Amsterdam, bijące serce światowego handlu i najbogatsze miasto na świecie. W ładowniach statków zacumowanych w tutejszym porcie, w magazynach i na nabrzeżach niezliczonych kanałów piętrzą się dobra z różnych zakątków globu. Wsiąść do Pociągu: Amsterdam to dynamiczna odsłona popularnej serii, w której gracze ścigają się o to, kto przejmie najlepsze szlaki handlowe, zrealizuje najbardziej intratne kontrakty i zdobędzie drogocenne towary na tętniących życiem ulicach. Tworząc połączenia, gracze korzystają z charakterystycznych wozów, a zdobywanie bonusowych kart towarów za ciągi połączeń oznaczone symbolami zapewnia dodatkowe punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
(Ticket To Ride: Boardgame)
Przewidywany czas rozgrywki 30-60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1900 ; 240 kolorowych figurek wagonów ; 15 kolorowych figurek dworców ; 110 kart pociągów ; 46 kart biletów ; 5 drewnianych znaczników punktacji ; instrukcja ; numer dostępu Days of Wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina. "Wsiąść do pociągu: Europa" zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! "Wsiąść do Pociągu: Europa" to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Paryż / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Katarzyna Kaszorek. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2024. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 23x23x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Ticket To Ride: Boardgame)
Przewidywany czas rozgrywki 10-15 minut.
W pudełku: plansza przedstawiająca mapę połączeń w Paryżu ; 60 plastikowych autobusów (po 15 w każdym kolorze) ; 46 kart Lokomocji ; 20 kart Biletów ; 4 znaczniki punktacji ; instrukcja ; numer dostępu Days of Wonder.
Przenieś się do eleganckiego Paryża z szalonych lat dwudziestych XX wieku. Wskocz na otwartą platformę z tyłu autobusu i przejedź się Avenue des Champs-Élysées. Podziwiaj wieżę Eiffla i zakończ dzień pełen wrażeń, oglądając zachód słońca z balkonu starej kamienicy w Montmartre. Wsiąść do Pociągu: Paryż to dynamiczna odsłona popularnej serii gier rodzinnych, w której gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w stolicy Francji i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Aby wygrać, musimy nie tylko zmyślnie korzystać z rozwijającej się w Paryżu sieci transportu miejskiego, lecz także wybierać połączenia, dzięki którym będziemy mogli świętować kolejną rocznicę zdobycia Bastylii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej