Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(87)
Forma i typ
Gry i zabawki
(84)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(43)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(19)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(16)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(13)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(25)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(6)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(3)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(8)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaminski Winfred (1948- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Makowska Ola (1974- )
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Ostertag Helge
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Rieneck Michael
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sarrett Peter
(1)
Schechtel Krzysztof
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Skowron Martyna
(1)
Skwark Dorota
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Sorrentino Lorenzo Tucci
(1)
Szweda Szymon
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Venoir Vincent
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wade Gini
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(86)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(58)
9-13 lat
(55)
6-8 lat
(51)
Młodzież
(46)
14-17 lat
(28)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zabawa
(5)
Harcerze
(3)
Powstanie warszawskie (1944)
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Zabawki
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Zwierzęta
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Duchowość katolicka
(1)
Duchy
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Magia
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Pory roku
(1)
Postacie historyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiara
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Znaki graficzne
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Średniowiecze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1939-1945
(3)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(26913)
Opowiadania i nowele
(9744)
Wiersze
(6723)
Opracowanie
(4668)
Podręcznik
(4534)
Gry planszowe
(87)
Powieść obyczajowa
(4469)
Kryminał
(3654)
Romans
(2955)
Wydawnictwa popularne
(2618)
Poradnik
(2505)
Powieść przygodowa
(2349)
Fantasy
(2288)
Powieść historyczna
(2250)
Biografia
(2140)
Sensacja
(2138)
Thriller
(2097)
Saga rodzinna
(1712)
Publikacje dla dzieci
(1679)
Komiks
(1596)
Fantastyka
(1544)
Pamiętniki i wspomnienia
(1430)
Publikacja bogato ilustrowana
(1245)
Bajki i baśnie
(1207)
Lektura z opracowaniem
(1162)
Powieść psychologiczna
(1154)
Romans historyczny
(964)
Antologia
(883)
Horror
(757)
Film fabularny
(709)
Powieść biograficzna
(618)
Przewodnik turystyczny
(614)
Reportaż
(613)
Praca zbiorowa
(559)
Publicystyka
(488)
Dramat (gatunek literacki)
(441)
Manga
(429)
Powieść erotyczna
(414)
Encyklopedia
(383)
Słownik
(372)
Pamiętniki polskie
(364)
Komedia
(355)
Legendy i podania
(331)
Materiały pomocnicze
(329)
Autobiografia
(324)
Fraszki
(321)
Monografia
(317)
Dramat filmowy
(316)
Poezja polska
(292)
Przepisy kulinarne
(286)
Książka obrazkowa
(280)
Encyklopedie
(275)
Relacja z podróży
(255)
Esej
(253)
Komedia kryminalna
(246)
Książki dla małych dzieci
(238)
Publicystyka polska
(220)
Wywiad dziennikarski
(219)
Science fiction
(215)
Adaptacja literacka
(211)
Film animowany
(210)
Film familijny
(210)
Tragedia
(207)
Przypowieść
(200)
Album
(185)
Literatura polska
(185)
Materiały pomocnicze dla szkół
(184)
Pieśń
(181)
Słownik biograficzny
(177)
Opowiadanie polskie
(174)
Film przygodowy
(159)
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Adaptacja filmowa
(156)
Książka kucharska
(156)
Poemat
(156)
Książka zabawka
(155)
Antologie
(152)
Materiały konferencyjne
(151)
Poezja
(149)
Ćwiczenia i zadania
(143)
Literatura podróżnicza polska
(133)
Pamiętniki amerykańskie
(131)
Pieśń i piosenka
(128)
Satyra
(128)
Bibliografia
(126)
Malarstwo
(125)
Felieton
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(115)
Informator
(113)
Epos
(108)
Rozważania i rozmyślania religijne
(104)
Listy
(97)
Powieść podróżnicza
(95)
Wywiady
(94)
Nagranie studyjne
(92)
Literatura dziecięca polska
(88)
Kompendia i repetytoria
(87)
Muzyka rozrywkowa
(86)
Słowniki polskie
(86)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(80)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
87 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zamki szalonego króla Ludwika / Ted Alspach ; polska wersja Michał Matłosz ; ilustracje Agnieszka Dąbrowiecka. - Wrocław : Planszóweczka.pl, Lacerta, Bézier games ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 75 unikatowych komnat ; 6 kafelków schodów ; 9 korytarzy ; 4 foyer ; 24 kafelki celów ; 76 monet "1000M" ; 20 monet "500M" ; 4 znaczniki graczy ; 1 znacznik mistrza budowy ; 4 karty pomocy graczy ; 27 kart bonusowych ; 50 kart komnat ; 1 plansza kontraktów ; 2 plansze komnat ; 1 plansza korytarzy ; 1 wieża punktów ; instrukcja.
Czy uda Ci się zbudować najwspanialszy zamek w dziejach? Czy podołasz ekstrawaganckim wymysłom króla? Zadanie nie będzie łatwe, inni gracze zrobią wszystko by wybudować jeszcze lepsze komnaty! W grze Zamki stajesz się budowniczym cudownych komnat planowanego zamku króla Ludwika II Bawarskiego, zwanego szalonym. Przyjmując najtańsze kontrakty musisz stawiać kolejne segmenty zamku w międzyczasie oferując swe usługi innym konstruktorom. Sale wpływają na te sąsiednie więc będzie to wyzwaniem, a ten kto wybuduje największy zamek z największą ilością punktów za komnaty wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie człowiek. - [Warszawa] : Hippocampus, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x8 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15x15 cm).
W pudełku: plansza ; 8 pionków ; 2 kostki do gry ; 8 kart postaci ; 18 kart mecenasa ; 67 kart "Pytanie tekstowe" ; 72 karty "Pytanie obrazkowe" ; 45 kart "Ryzyko" ; 45 kart "Pojedynek" ; 16 żetonów "Zbój" ; banknoty ; 4 detektory odpowiedzi ; instrukcja.
Na pudełku: Edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille.
Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne. Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze, możemy liczyć na pomoc Mistrza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nowe zagadki Smoka Obiboka / autor zagadek Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 pudełko ; ilustracje kolorowe ; 19 x 27 cm.
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli. Liczba graczy 1-6.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. Gra otrzymała wyróżnienie w konkursie "Świat przyjazny dziecku" zorganizowanym przez KOPD (Komitet Ochrony Praw Dziecka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. Gra otrzymała wyróżnienie w konkursie "Świat przyjazny dziecku" zorganizowanym przez KOPD (Komitet Ochrony Praw Dziecka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794/Dz (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Gra planszowa
W koszyku
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zagadki Smoka Obiboka / autor zagadek Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 pudełko ; ilustracje kolorowe ; 19 x 27 cm.
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 plansz, 36 żetonów.
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy "rety!", bo we mnie drzemie dusza poety, bo ze mnie smojka przypadek rzadki, co wierszowane pisze zagadki. Gra ta: dostarcza doskonałej rozrywki, uczy logicznego myślenia, wzbogaca zasób słów dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 7 plansz Cudów Świata ; 7 kart Cudów Świata ; 49 kart I Era ; 49 kart II Era ; 50 kart III Era ; 42 żetony Konfliktu ; 20 monet o wartości 3 ; 30 monet o wartości 1 ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Darmowe rozszerzenie "Lost Wonders" do 7 Cudów Świata dostępne w wersji "print&play" także w polskiej wersji językowej.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przebiegłe wielbłądy / Steffen Bogen ; ilustracje Dennis Lohausen. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Lucrum Games, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20-30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza • 1 piramida 3D do rzucania kośćmi • 5 drewnianych wielbłądów • 5 drewnianych kostek • 40 kart do gry • 15 kafelków typowania • 5 kafelków piramidy • 8 kafelków pustyni • 20 banknotów • 50 monet •1 znacznik gracza rozpoczynającego •1 instrukcja po polsku.
Do startu, gotowi… GARB! Trwa szalony wyścig wielbłądów wokół piramidy! Gonitwa garb w garb, łeb w łeb! Kopyta aż dymią! To ściągnięte do Egiptu przez arabskiego szejka NAJSZYBSZE WIELBŁĄDY ŚWIATA! Bardzo biegłe w bieganiu i przebiegłe w wyprzedzaniu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super Farmer / autor gry Karol Borsuk ; projekt graficzny i ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 26 x 26 x 8 cm.
Oryginalna gra powstała w 1943 r., na opakowaniu data 2007/11.
W pudełku: 4 plansze, 2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt (60 królików, 24 owce, 12 krów, 4 konie), 4 plastikowe małe psy, 4 plastikowe duże psy, instrukcja : 10 s.
Gra rodzinna dla 2-4 osób w wieku od 7 lat. Hodujesz zwierzęta, powiększasz stado, pomnażasz swój zysk! Gra została grą roku w Finlandii. Gra Super Farmer ma swoją fascynującą historię. Powstała w czasie II wojny światowej. Jej twórcą jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Reguły gry są wyjatkowe i jedyne w swoim rodzaju. Prawdopodobnie Profesor pierwszy raz na świecie zastosował w grze 12-ścienną kostkę. Super farmer to gra ekonomiczna, która uczy liczenia, przewidywania, planowania, a także kalkulowania ryzyka, czyli trenuje umiejętności bardzo dzisiaj potrzebne. Jesteś Super Farmerem, hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać! W okolicy grasują wilk i lis. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie : 50 strasznych opowieści. 6 / Holger Bösch, ilustrator Bernhard Skopnik. - Konin : G3, 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 10x14x3 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 13 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 50 dwustronnych kart ; instrukcja.
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi? Jak niewinny spacer po lesie mógł doprowadzić kobietę do zguby? Czemu ratownik medyczny zamienił się w oprawcę ofiary wypadku? Po raz kolejny poznacie śmiertelne związki, makabryczne zdarzenia i mroczne intrygi. Zadając pytania i odnajdując na nie odpowiedzi, krok po kroku odkrywacie przebieg zdarzeń i mrożące krew w żyłach rozwiązania przerażajacych zagadek. Czarne historie 6 to kontynuacja bestsellerowego zestawu Czarne historie, który podbił serca miłośników zagadek kryminalnych nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mała wielka myszka : gra w pary - przeciwieństwa / ilustracje Marcin Bruchnalski. - Warszawa : Granna, copyright 2004. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 12x18x4 cm.
(Klub przedszkolaka)
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku : 54 kartoniki (27 par) ; instrukcja.
Mała Wielka Myszka jest grą w przeciwieństwa. Myszka główna bohaterka tej gry raz jest mała raz wielka, następnym razem jest wesoła lub smutna itd. Pomóż dziecku poznać wyrazy przeciwstawne i rozbuduj jego słownictwo poprzez przyjemną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Ściśle tajna gra słowna / autor Vlaada Chvatil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; projekt graficzny Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel [2016]. - 16 kafelków agentów, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja: w pudełku 30x30x6 cm
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Gry planszowe : poznajemy znaki drogowe / Tłumaczenie Małgorzata Dorożyńska-Nidecka. - Wydanie 3. - Warszawa : Muza, 1996. - [32] strony tablic kolorowych ; 31 cm + Regulamin gier : poznajemy znaki drogowe.
Zawiera również 4 samochodziki do gry i kostkę.
Na tekturowych stronach znajduje się 15 plansz do gry. Pod każdą planszą znajduje się legenda z instrukcją gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cytadela : gra o średniowiecznym mieście, szlachcie i intrygach / Bruno Faidutti ; ilustracje Julien Delval, Florence Magnin, Jean-Louis Mourier, Jesper Ejsing, Bjarne Hansen. - Kraków : Galakta, copyright 2007. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 11x20x4 cm + instrukcja (18 stron : ilustracje ; 18 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20-60 minut.
W pudełku: 80 kart dzielnic (66+14) ; 18 kart postaci ; 8 kart pomocy ; 30 żetonów złota ; 1 pionek korony ; instrukcja.
Cytadela to gra karciana przeznaczona dla 2 do 8 graczy. Motywem przewodnim gry jest budowanie średniowiecznego miasta, jednak każdy z graczy ma w tym swój własny cel, więc w czasie budowy musi używać różnych sztuczek, by to właśnie on zdobył najwięcej korzyści w zbudowanym mieście. Polska edycja zawiera 10 dodatkowych kart z nowymi lokacjami oraz postaciami z dodatku Dark City Expansion.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : zwierzęta / Frédéric Henry, ilustracje Gaël Lannurien, Nicolas Fructis & Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po prawej stronie karty), czy nie (umieszcza swoją kartę po lewej stronie karty na stole). Jeśli jednak się pomyli, gracz odrzuca użytą kartę i ciągnie nową. Każdy następny gracz musi zdecydować między jakimi kartami umieścić swoje zwierzę - im dalej, tym zadanie trudniejsze, bo jest już coraz więcej kart na stole! Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / Frédéric Henry, ilustracje Nicolas Fructus & Xavier Collette. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Czy potrafisz odgadnąć kolejność pojawiania się wynalazków? Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz inne pytania, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :). Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite zabytki, wynalazki, dzieła sztuki i historyczne wydarzenia. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się od położenia na środku stołu jednej, losowo wybranej karty (z talii pozostałych, nieprzydzielonych graczom kart). Kartę tą należy położyć datą do góry, będzie ona punktem wyjścia do chronologicznej linii, która podczas rozgrywki będzie stopniowo budowana przez graczy. Każdy gracz w swojej turze wybiera jedną z trzymanych na ręku kart i umieszcza ją na lewo, lub na prawo od karty początkowej, zależnie od tego, czy uważa że data odpowiadająca zawartości karty jest wcześniejsza, czy późniejsza od daty początkowej. Następnie dokonuje się sprawdzenia, czy gracz miał rację. Jeśli tak, karta pozostaje na stole, w przeciwnym razie jest odrzucana, zaś gracz zmuszony jest pociągnąć nową. Czynność powtarzana jest przez kolejnych graczy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Im więcej kart na stole, tym trudniej jest poprawnie umieścić kolejną kartę. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdoła pozbyć się wszystkich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej także nazwa ilustratora: Michał Gowarzewski. Całość w pudełku.
Gra toczy się o najwyższą stawkę! W swojej książce Szymon Hołownia w nietypowy sposób zachęca nas do zmagań z Kościołem i własną wiarą. "Monopol na zbawienie" to książka połączona z grą planszową (dostępną również na www.znak.com.pl/monopolnazbawienie). Książka odpowiada zarówno na pytania tych, którzy o Kościele wiedzą niewiele, a chcieliby wiedzieć więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, drewno, kolor ; 7x28x28 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Czas gry: 30 minut.
W pudełku: (4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, drewniany domek, notes, instrukcja)
W grze ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
K2 / Adam Kałuża ; grafika Jarek Nocoń. - Edycja 2. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x8 cm. + instrukcje po polsku i angielsku (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Czas gry 60 minut.
W pudełku : 1 dwustronna plansza (z łatwiejszą i trudniejszą stroną) ; 5 plansz aklimatyzacji himalaistów (po jednej dla każdego gracza) ; 12 kafli pogody (6 letnich i 6 zimowych) ; 90 kart akcji graczy (po 18 dla każdego gracza) ; 5 kart ratunku (po 1 dla każdego gracza) ; 20 żetonów ryzyka ; 20 drewnianych pionków himalaistów (po 4 dla każdego gracza) ; 10 drewnianych pionków namiotów (po 2 dla każdego gracza) ; drewniany znacznik pogody ; znacznik pierwszego gracza ; instrukcja.
Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Stojąc w oślepiającym słońcu patrzysz w dół, gdzie czeka na Ciebie namiot. Jednak by do niego dotrzeć musisz przejść przez szalejącą na najtrudniejszym odcinku śnieżycę. Czy dasz radę? W grze K2 każdy z graczy kieruje zespołem 2 himalaistów, którzy rywalizując z innymi zespołami, starają się zdobyć szczyt i przetrwać do końca 18-dniowej wyprawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej