Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(87)
Forma i typ
Gry i zabawki
(84)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(43)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(19)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(16)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(13)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(25)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(6)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(3)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(8)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaminski Winfred (1948- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Makowska Ola (1974- )
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Ostertag Helge
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Rieneck Michael
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sarrett Peter
(1)
Schechtel Krzysztof
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Skowron Martyna
(1)
Skwark Dorota
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Sorrentino Lorenzo Tucci
(1)
Szweda Szymon
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Venoir Vincent
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wade Gini
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(86)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(58)
9-13 lat
(55)
6-8 lat
(51)
Młodzież
(46)
14-17 lat
(28)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zabawa
(5)
Harcerze
(3)
Powstanie warszawskie (1944)
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Zabawki
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Zwierzęta
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Duchowość katolicka
(1)
Duchy
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Magia
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Pory roku
(1)
Postacie historyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiara
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Znaki graficzne
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Średniowiecze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1939-1945
(3)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(26920)
Opowiadania i nowele
(9746)
Wiersze
(6724)
Opracowanie
(4683)
Podręcznik
(4523)
Gry planszowe
(87)
Powieść obyczajowa
(4478)
Kryminał
(3658)
Romans
(2955)
Wydawnictwa popularne
(2620)
Poradnik
(2503)
Powieść przygodowa
(2352)
Fantasy
(2288)
Powieść historyczna
(2252)
Biografia
(2145)
Sensacja
(2138)
Thriller
(2098)
Saga rodzinna
(1712)
Publikacje dla dzieci
(1679)
Komiks
(1596)
Fantastyka
(1546)
Pamiętniki i wspomnienia
(1432)
Publikacja bogato ilustrowana
(1248)
Bajki i baśnie
(1208)
Lektura z opracowaniem
(1162)
Powieść psychologiczna
(1153)
Romans historyczny
(964)
Antologia
(887)
Horror
(757)
Film fabularny
(709)
Reportaż
(699)
Powieść biograficzna
(619)
Przewodnik turystyczny
(615)
Praca zbiorowa
(576)
Publicystyka
(488)
Dramat (gatunek literacki)
(441)
Manga
(429)
Powieść erotyczna
(414)
Encyklopedia
(385)
Słownik
(372)
Pamiętniki polskie
(361)
Komedia
(355)
Legendy i podania
(332)
Materiały pomocnicze
(329)
Autobiografia
(325)
Fraszki
(321)
Monografia
(317)
Dramat filmowy
(316)
Poezja polska
(291)
Przepisy kulinarne
(286)
Książka obrazkowa
(280)
Encyklopedie
(273)
Relacja z podróży
(257)
Esej
(253)
Komedia kryminalna
(247)
Książki dla małych dzieci
(238)
Wywiad dziennikarski
(220)
Publicystyka polska
(218)
Science fiction
(215)
Adaptacja literacka
(211)
Film animowany
(210)
Film familijny
(210)
Tragedia
(207)
Przypowieść
(200)
Album
(186)
Literatura polska
(185)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Pieśń
(181)
Słownik biograficzny
(177)
Opowiadanie polskie
(174)
Film przygodowy
(159)
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Książka kucharska
(156)
Poemat
(156)
Adaptacja filmowa
(155)
Książka zabawka
(155)
Materiały konferencyjne
(150)
Antologie
(149)
Poezja
(149)
Ćwiczenia i zadania
(143)
Literatura podróżnicza polska
(131)
Pamiętniki amerykańskie
(131)
Pieśń i piosenka
(128)
Satyra
(128)
Bibliografia
(126)
Malarstwo
(125)
Felieton
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(115)
Informator
(113)
Epos
(108)
Rozważania i rozmyślania religijne
(104)
Listy
(97)
Powieść podróżnicza
(95)
Wywiady
(94)
Nagranie studyjne
(92)
Kompendia i repetytoria
(88)
Literatura dziecięca polska
(88)
Muzyka rozrywkowa
(86)
Słowniki polskie
(86)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(80)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
87 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W świecie bajek : zabawy i gry planszowe dla dzieci w różnym wieku / Winfred Kaminski ; [przekład z języka niemieckiego Magdalena Jałowiec]. - Kielce : Wydawnictwo "Jedność", 2004. - 102 strony : ilustracje ; 21 cm + plansze do gry ; [4] karty tablic kolorowe złożone ; 31 cm.
Do książki dołączono komplet pionków i kostkę do gry.
Wszyscy, którzy lubią się bawić, znajdą w tej książce wiele oryginalnych pomysłów zabaw, opartych na najbardziej lubianych bajkach i opowieściach. Książka zawiera gry, do których dołączone zostały kolorowe plansze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Small World / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 40-80 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 2 dwustronne plansze (dla 2,3,4,5 graczy) ; 6 kart pomocy ; 15 żetonów ras (w tym 1 pusty) ; 168 żetonów ras ; 18 żetonów zapomnianych plemion ; 21 żetonów specjalnych mocy (w tym 1 pusty) ; 35 żetonów specjalnych (leża, fortece, góry, smok, itp.) ; 109 żetonów punktów zwycięstwa ; 1 kostka posiłków ; znacznik rundy ; instrukcja ; numer Days of Wonder Online Access.
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... To świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi. Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : Wyścig do sałaty / Reiner Knizia ; ilustracje Rolf "Arvi" Vogt. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 20x20x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 19 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza ; 5 drewnianych znaczników żółwi ; 5 kartoników wyboru koloru żółwia ; 52 karty ruchu ; instrukcja.
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A "pędzące" żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kajko i Kokosz : przygody wojów / autor reguł gry Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 gra (70 kart, karta bonusowa Dusigrosz, 12 postaci) : karton, kolor ; w pudełku 4x14x14 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 13 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry 20 minut.
Najnowsza gra o przygodach Kajka i Kokosza! Bohaterowie wyruszają z Mirmiłowa, by przeżyć wspaniałe przygody. Będą chcieli wrócić do swojego grodu z cennymi przedmiotami. Po drodze muszą uważać na wikingów oraz zbójcerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : A Call of Cthulu / Richard Launius i Kevin Wilson. - Edycja 2. - Kraków : Galakta ; Fantasy Flight Games, 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 2-4 godzin.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 Plansza ; Instrukcja ; 1 znacznik Pierwszego Gracza ; 5 kości ; 16 kart postaci Badaczy ; 16 znaczników Badaczy ; 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy ; 196 żetonów stanu Badaczy ; 189 kart Badaczy ; 35 kart specjalnych ; 8 arkuszy Przedwiecznych ; 20 żetonów zagłady ; 179 kart Przedwiecznych ; 60 żetonów Potworów ; 16 żetonów Bram ; 13 pozostałych znaczników.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń. Horror w Arkham to przygodowa gra planszowa inspirowana prozą mistrza grozy H.P.Lovecrafta, przeznaczoną dla 1-8 graczy i rozgrywana w przeciągu 2-4 godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakazana wyspa / Matt Leacock, ilustracje C. B. Canga ; tłumaczenie Krzysztof Kurek. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2010. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 17x22x7 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 28 Kart Skarbów ; 24 Karty Zalania ; 6 Kart Śmiałków ; 24 dwustronne pola Wyspy ; 6 pionków ; 4 figurki skarbów (Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu) ; 1 Wodomierz ; 1 znacznik Poziomu Wody ; instrukcja.
Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pandemia / Matt Leacock ; grafika Chris Quilliams ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x31x5 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Na pudełku: Czy potraficie ocalić ludzkość?
Przewidywany czas rozgrywki 45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 Plansza ; 7 kart postaci ; 7 pionków graczy ; 59 kart gry ; 4 karty pomocnicze ; 48 kart infekcji ; 96 znaczników chorób ; 4 znaczniki lekarstw ; 1 znacznik poziomu zachorowań ; 1 znacznik rozprzestrzeniania się chorób ; 6 stacji badawczych ; karty pomocy ; instrukcja.
GRA KOOPERACYJNA. Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów w różnych dziedzinach stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planować strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim w serii coraz gwałtowniejszych epidemii opanują one cały świat. Na przykład Specjalista Operacyjny potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, zaś czas ucieka. Drużyna musi jednocześnie starać się powstrzymywać napór epidemii na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Star wars : X-Wing : gra figurkowa / Jay Little ; tłumaczenie Michał Walczak-Ślusarczyk. - Kraków : Wydawnictwo Galakta ; Fantasy Flight Games, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x5 cm. + 3 instrukcje (16, 24, 4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Na podstawie filmu Gwiezdne Wojny : Przebudzenie mocy.
Przewidywany czas rozgrywki 30-45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: -2 plastikowe pomalowane myśliwce TIE Najwyższego Porządku -1 plastikowy pomalowany X-wing Ruchu oporu -3 plastikowe podstawki -6 plastikowych kolumn -8 żetonów statków -1 żeton inicjatywy -3 wskaźniki manewrów -11 wzorników manewrów -4 żetony uników -4 żetony skupienia -6 żetonów asteroid -6 żetonów namierzonego celu -7 żetonów osłon -3 żetony stresu -5 żetonów satelitów -6 żetonów min -34 różne żetony -13 kart statków -33 karty uszkodzeń -5 kart rozwinięć -1 linijka zasięgu -3 kości ataku -3 kości obrony -1 zasady wprowadzające -1 kompletna księga zasad -1 księga misji.
X-Wing: Przebudzenie Mocy - Zestaw Podstawowy. Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… Nastały niespokojne czasy. Wraz ze wzrostem wpływów Najwyższego Porządku, galaktykę ogarnia coraz większy niepokój. Jednak dzięki bohaterskim siłom Ruchu oporu, płomień nadziei nadal się tli. Odważni bohaterowie muszą przebudzić drzemiącą w nich siłę i umiejętności, które będą im potrzebne w walce z mroczną potęgą wroga. X-Wing to szybka, taktyczna gra, osadzona w uniwersum Star Wars. W trakcie rozgrywki gracze kontrolują gwiezdne myśliwce Ruchu oporu albo Najwyższego Porządku, wybierają pilotów, którzy zasiądą za ich sterami, wyposażają je w specjalną broń i usprawnienia - wszystko to w celu pokonania swoich rywali. Niniejsze pudełko zawiera wszystkie elementy niezbędne dla dwóch graczy do rozpoczęcia przygody z grą X-Wing, w tym pomalowane plastikowe statki, specjalne kości, karty, żetony oraz zasady wprowadzające. Jeśli gracze będą chcieli wynieść swoją rozgrywkę na zupełnie nowy poziom, mogą skorzystać z zasad zaawansowanych oraz specjalnych misji, także zawartych w tym pudełku. Piloci do maszyn! Niech Moc będzie z wami! To jest drugi, samodzielny zestaw podstawowy do gry X-wing. Zawiera on wszystkie elementy niezbędne do rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak : gra edukacyjna/ projekt gry i koordynacja wydania Karol Madaj. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 21x21x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje).
W pudełku: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, instrukcja.
Znaj Znak to emocjonująca gra edukacyjna. Na kartach umieszczono symbole z najnowszej historii Polski. Każda para kart ma tylko jeden wspólny znak. Znajdź go pierwszy, zapamiętaj nazwę i zdobądź punkt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak / Petr Mikša i Roman Hladík. - Kraków : Albi ; copyright [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 24x32x7 cm + instrukcja (29 stron : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 80 płytek podziemi (w tym 1 początkowa z jaśniejszym rewersem) ; 6 tekturowych pionków bohaterów ; 5 podstawek ; 6 kart bohaterów ; 5 arkuszy wyposażenia ; 30 żetonów punktów wytrzymałości ; 1 woreczek na żetony potworów i skarbów ; 43 żetony potworów ; 10 żetonów skrzyń ze skarbami ; 2 kości ; 1 żeton klątwy ; instrukcja w języku polskim, słowackim, czeskim i francuskim.
Data wydania na podstawie: https://polter.pl/planszowki/Karak-c30219.
Labirynt pełen skarbów... i potworów! Sześciu dzielnych bohaterów wkracza do tej plątaniny korytarzy, by zdobyć skrytą tam fortunę, a każdy z nich ma innego asa w rękawie. Jednak skrzynie ze skarbami są zamknięte na klucz, a wszędzie jest pełno potworów. Komu więc uda się przechytrzyć rywali, pokonać potwory i zdobyć legendarny smoczy klejnot? W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo. Zwycięzcą, a zarazem prawdziwym czempionem Karak, zostaje gracz posiadający najwięcej skarbów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzak na zwierzaku / Klaus Miltenberger ; ilustracje Michael Bayer. - [Warszawa] : Haba, copyright 2005. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; 22x22x5 cm + instrukcja w 6 językach (25 stron : ilustracje ; 21 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 29 kolorowych figurek zwierząt wykonanych z drewna ; jedna kolorowa kostka z różnymi symbolami ; instrukcja.
Zwierzęta chcą pokazać jak łatwo jest im zrobić piramidę z własnych ciał. Kto będzie w stanie postawić krokodyla na pingwinie a na nim węża a na samym czubku tukana? Cała zabawa polega na tym, aby ułożyć piramidę ze wszystkich swoich zwierzaczków - kto pierwszy pozbędzie się figurek, a przy tym nie przewróci budowli, ten wygrywa. Natomiast podstawą konstrukcji jest długaśny krokodyl! Każdy gracz otrzymuje zestaw 7 zwierząt, do którego zaliczają się: żółta małpka, biała owieczka, zielony wąż, pomarańczowy tukan, biało - czarny pingwin, brązowy jeżyk, zielona jaszczurka. Grę rozpoczyna ten, kto potrafi najdłużej ustać na jednej nodze - zupełnie jak flaming! Następnie zabawa toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeżeli zdarzy się, że ktoś zburzy piramidę, gra wcale się nie kończy! Do puli takiego gracza trafiają po prostu dwa nowe zwierzaczki do ułożenia na piramidzie. Zwycięzca otrzymuje natomiast tytuł mistrza w układaniu zwierząt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liberator : Warszawa 1944 / Filip Miłuński ; ilustracje Szymanowicz, Maciej. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2011. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 20x20x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry 30 min.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 4 miniplansze ; 13 żetonów poczty cywilnej ; 14 kart zrzutów ; 10 żetonów zrzutu ; 1 żeton Liberatora ; 4 karty ruchu ; 4 karty sekretnych celów ; instrukcja.
To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Mali Powstańcy.
"Liberator" to zestaw dwóch dodatków: Pierwszy dodatek - Liberator, pozwoli graczom zdobywać zasobniki zrzucane powstańcom przez pilotów samolotów - Liberatorów. Powstańcy otrzymywali w ten sposób leki i broń. Drugi dodatek - Poczta cywilna, umożliwi dostarczenie cywilnej poczty, czyli listów pisanych przez mieszkańców miasta próbujących nawiązać kontakt ze swoimi bliskimi, rozrzuconymi po różnych dzielnicach walczącej Warszawy. Do gry dołączona jest kolekcjonerska figurka samolotu Liberator.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Mali powstańcy - Warszawa 1944 = Little insurgents - Warsaw 1944 = Kleine aufstandische - Warschau 1944 / Filip Miłuński ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Czas gry wersji podstawowej 30 min, rozszerzonej 60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: plansza z mapą lewobrzeżnej Warszawy ; 12 pionków harcerzy w 4 różnych kolorach ; 12 żetonów harcerzy w 4 różnych kolorach ; talia 20 kart ruchu ; talia 42 kart rozkazów ; 7 małych i 3 duże żetony oddziałów niemieckich ; 1 pionek niemieckiego żołnierza (używany tylko w wariancie podstawowym gry) ; kostka (używana tylko w wariancie podstawowym gry) ; karta Zwycięstwo (używana tylko w wariancie rozszerzonym gry) ; talia 24 kart sekretnych celów (używana tylko w wariancie rozszerzonym gry) ; znacznik gracza rozpoczynającego rundę ; instrukcja.
Gra Mali Powstańcy jest próbą przeniesienia na planszę historii harcerskiej poczty polowej, która działała w czasie Powstania Warszawskiego. Młodzi harcerze przenosili pocztę i rozkazy pomiędzy oddziałami powstańczymi, pomagając w ten sposób w walce z okupantem. W grze Mali powstańcy gracze wcielają się w rolę zastępowego grupy harcerzy. Celem jest dostarczenie jak największej liczby jak najważniejszych rozkazów. Podczas gry gracze często muszą współpracować ze sobą. Jeśli rozkaz nie zostanie doręczony na czas, powstańcy mogą stracić poszczególne obiekty, a nawet całe dzielnice. Jeśli zbyt wiele dzielnic zostanie zajętych przez oddziały wroga, gra kończy się porażką wszystkich graczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mali powstańcy : Warszawa 1944 / Filip Miłuński ; ilustracje Szymanowicz, Maciej. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Czas gry wersji podstawowej 30 min, rozszerzonej 60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: plansza z mapą lewobrzeżnej Warszawy ; 12 pionków harcerzy w 4 różnych kolorach ; 12 żetonów harcerzy w 4 różnych kolorach ; talia 20 kart ruchu ; talia 42 kart rozkazów ; 7 małych i 3 duże żetony oddziałów niemieckich ; 1 pionek niemieckiego żołnierza (używany tylko w wariancie podstawowym gry) ; kostka (używana tylko w wariancie podstawowym gry) ; karta Zwycięstwo (używana tylko w wariancie rozszerzonym gry) ; talia 24 kart sekretnych celów (używana tylko w wariancie rozszerzonym gry) ; znacznik gracza rozpoczynającego rundę ; instrukcja.
Gra Mali Powstańcy jest próbą przeniesienia na planszę historii harcerskiej poczty polowej, która działała w czasie Powstania Warszawskiego. Młodzi harcerze przenosili pocztę i rozkazy pomiędzy oddziałami powstańczymi, pomagając w ten sposób w walce z okupantem. W grze Mali powstańcy gracze wcielają się w rolę zastępowego grupy harcerzy. Celem jest dostarczenie jak największej liczby jak najważniejszych rozkazów. Podczas gry gracze często muszą współpracować ze sobą. Jeśli rozkaz nie zostanie doręczony na czas, powstańcy mogą stracić poszczególne obiekty, a nawet całe dzielnice. Jeśli zbyt wiele dzielnic zostanie zajętych przez oddziały wroga, gra kończy się porażką wszystkich graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
(Ticket To Ride: Boardgame)
Przewidywany czas rozgrywki 30-60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1900 ; 240 kolorowych figurek wagonów ; 15 kolorowych figurek dworców ; 110 kart pociągów ; 46 kart biletów ; 5 drewnianych znaczników punktacji ; instrukcja ; numer dostępu Days of Wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina. "Wsiąść do pociągu: Europa" zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! "Wsiąść do Pociągu: Europa" to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Misiowe puzelki / ilustracje Andrzej Nowacki. - Warszawa : Granna, copyright 2003. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 12x18x4 cm.
(Klub przedszkolaka)
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku : 6 gier (każda z wizerunkiem innego misia) ; 2 kostki do gry ; instrukcja.
"Misiowe puzelki" firmy Granna to zestaw klasycznych puzzli dla dzieci. Zabawki te są niezwykle lubiane nie tylko przez dzieci, lecz również przez osoby dorosłe. Puzzle to świetna zabawa, która zawsze zakończona jest nagrodą w postaci ułożonego obrazka. Gra ta znakomicie rozwija spostrzegawczość i uczy zwracania uwagi na najmniejsze nawet szczegóły. A poza tym - układanie puzzli to wielka szkoła cierpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Batman : Kości Opowieści / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 11x22x4 cm.
(Rory's Story Cubes)
(Story Cubes)
Przewidywany czas gry 10-30 minut.
W pudełku: 9 kości (54 obrazki) w plastikowym pudełku ; instrukcja.
Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..." Historię opowiedz w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kości Opowieści / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 8x8x3 cm.
(Rory's Story Cubes)
(Story Cubes)
Przewidywany czas gry 2-20 minut.
W pudełku: 9 kości (54 obrazki) w tekturowym pudełku ; instrukcja.
Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co Cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Muminki : Kości Opowieści / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 11x22x4 cm.
(Rory's Story Cubes)
(Story Cubes)
Przewidywany czas gry 10-30 minut.
W pudełku: 9 kości (54 obrazki) w plastikowym pudełku ; instrukcja.
Kogo spotkały Muminki w głębi lasu? Co świętują Hatifnatowie? Dokąd pożegluje dziś rodzina Muminków? Dzięki kostkom "Story Cubes: Muminki" to Ty opowiadasz historię. Użyj 9 kostek, aby tworzyć nikończące się opowieści z ulubionymi postaciami i miejscami ze świata Muminków! Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Muminków: Muminka, Małą Mi, Mamę Muminka i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "Pewnego dnia w Dolinie Muminków..." Historię opowiedz w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Neuroshima hex! 3.0 / Michał Oracz. - Gliwice : Portal Games, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 30x30x8 cm + instrukcja (22 strony : ilustracje ; 28 cm).
Czas gry 30 minut.
W pudełku: 1 plansza, 35 żetonów armii Molocha, 35 żetonów armii Posterunku, 35 żetonów armii Hegemonii, 35 żetonów armii Borgo, 24 znaczniki Ran, 8 znaczników Sztabów, 8 znaczników Sieci, 4 karty pomocy, 4 liczniki Obrażeń, 4 czyste żetony zapasowe, instrukcja. Zawartość dodatkowa: 55 kart Hexogłówek.
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu niezajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę. Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające, z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej