Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(87)
Forma i typ
Gry i zabawki
(84)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(43)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(19)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(16)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(13)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(25)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(6)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(3)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(8)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaminski Winfred (1948- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Makowska Ola (1974- )
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Ostertag Helge
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Rieneck Michael
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sarrett Peter
(1)
Schechtel Krzysztof
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Skowron Martyna
(1)
Skwark Dorota
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Sorrentino Lorenzo Tucci
(1)
Szweda Szymon
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Venoir Vincent
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wade Gini
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(86)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(58)
9-13 lat
(55)
6-8 lat
(51)
Młodzież
(46)
14-17 lat
(28)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zabawa
(5)
Harcerze
(3)
Powstanie warszawskie (1944)
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Zabawki
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Zwierzęta
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Duchowość katolicka
(1)
Duchy
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Magia
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Pory roku
(1)
Postacie historyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiara
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Znaki graficzne
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Średniowiecze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1939-1945
(3)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(26920)
Opowiadania i nowele
(9747)
Wiersze
(6725)
Opracowanie
(4686)
Podręcznik
(4523)
Gry planszowe
(87)
Powieść obyczajowa
(4478)
Kryminał
(3658)
Romans
(2955)
Wydawnictwa popularne
(2621)
Poradnik
(2503)
Powieść przygodowa
(2352)
Fantasy
(2288)
Powieść historyczna
(2252)
Biografia
(2145)
Sensacja
(2138)
Thriller
(2098)
Saga rodzinna
(1712)
Publikacje dla dzieci
(1679)
Komiks
(1596)
Fantastyka
(1546)
Pamiętniki i wspomnienia
(1432)
Publikacja bogato ilustrowana
(1248)
Bajki i baśnie
(1208)
Lektura z opracowaniem
(1162)
Powieść psychologiczna
(1153)
Romans historyczny
(964)
Antologia
(887)
Horror
(757)
Film fabularny
(709)
Reportaż
(699)
Powieść biograficzna
(619)
Przewodnik turystyczny
(615)
Praca zbiorowa
(576)
Publicystyka
(489)
Dramat (gatunek literacki)
(440)
Manga
(429)
Powieść erotyczna
(414)
Encyklopedia
(385)
Słownik
(372)
Pamiętniki polskie
(361)
Komedia
(355)
Legendy i podania
(332)
Materiały pomocnicze
(330)
Autobiografia
(325)
Fraszki
(321)
Monografia
(317)
Dramat filmowy
(316)
Poezja polska
(291)
Przepisy kulinarne
(286)
Książka obrazkowa
(280)
Encyklopedie
(273)
Relacja z podróży
(257)
Esej
(253)
Komedia kryminalna
(247)
Książki dla małych dzieci
(238)
Wywiad dziennikarski
(220)
Publicystyka polska
(218)
Science fiction
(215)
Adaptacja literacka
(211)
Film animowany
(210)
Film familijny
(210)
Tragedia
(207)
Przypowieść
(200)
Album
(186)
Literatura polska
(185)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Pieśń
(181)
Słownik biograficzny
(177)
Opowiadanie polskie
(173)
Film przygodowy
(159)
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Książka kucharska
(156)
Poemat
(156)
Adaptacja filmowa
(155)
Książka zabawka
(155)
Materiały konferencyjne
(150)
Antologie
(149)
Poezja
(149)
Ćwiczenia i zadania
(144)
Literatura podróżnicza polska
(131)
Pamiętniki amerykańskie
(131)
Pieśń i piosenka
(128)
Satyra
(128)
Bibliografia
(126)
Malarstwo
(125)
Felieton
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(115)
Informator
(113)
Epos
(108)
Rozważania i rozmyślania religijne
(104)
Listy
(97)
Powieść podróżnicza
(95)
Wywiady
(94)
Nagranie studyjne
(92)
Kompendia i repetytoria
(88)
Literatura dziecięca polska
(88)
Muzyka rozrywkowa
(86)
Słowniki polskie
(86)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(80)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
87 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kocham cię, Polsko! : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x25x7 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: plansza do gry, 90 kart, 28 żetonów, 4 kładki, 4 pionki, 4 podstawki do pionków, kostka, instrukcja, klepsydra.
Na okładce: Wielki sukces TVP 2.
Kocham Cię, Polsko! - to gra do stworzenia której inspiracją był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. Gra ta sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Literkowy wyścig : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x11x4 cm.
Zawartość opakowania: 14 kart z obrazkami, 60 żetonów z literkami, 20 żetonów plastikowych, instrukcja.
Gra dla 2 graczy.
"Literkowy wyścig" to znakomita gra na spostrzegawczość i refleks. Jest również dobrym ćwiczeniem właściwego postrzegania i interpretacji znaku literniczego. Zasady gry są bardzo proste. Gracze na przemian odkrywają kartę, a następnie ścigają się w układaniu z liter właściwego wyrazu pasującego do obrazka na karcie. Wyzwala to wiele emocji i gwarantuje świetną zabawę. Atrakcyjność gry wzbogaca jej drugi, równie interesujący wariant. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moustache Smash : złap wąsy. - Warszawa : Cobi ; Spin Master, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 5x27x27 cm + instrukcja (2 x 2 strony ; 22 cm).
Czas gry: 30 minut.
W pudełku: (6 różnych wzorów wąsów na uchwycie z przyssawką do łapania kart, 18 kart z wąsami, 14 kart pomocniczych, 2 instrukcje).
Czy rozpoznasz wąsy pasujące do Twoich? Jeśli karta na stole pokazuje wąsy podobne do Twoich, złap ją szybko! Kto zbierze najwięcej kart z wąsami, ten wygrywa! Gra Złap Wąsy to wspaniała rozrywka dla całej rodziny, która będzie źródłem cudownych emocji i całej masy śmiechu. Rozgrywka wymaga bardzo dobrego refleksu i ćwiczy spostrzegawczość oraz rozwija zdolności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Original Rummikub : brings people together : standard. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 104 kostki, ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy) ; 2 jokery ; 4 plastikowe tabliczki (stojaki na kostki) ; instrukcja.
Gra polega na wykładaniu na stół utworzonych przez gracza układów kostek. Mogą je stanowić albo serie, albo grupy. Seria składa się z co najmniej trzech kostek o kolejnych numerach w jednym kolorze, a grupa to trzy lub cztery kostki z tym samym numerem w różnych kolorach. Celem gry jest jak najszybsze wyłożenie na stół wszystkich kostek ze swojej tabliczki. Gracz, który dokona tego jako pierwszy - wygrywa. Inni gracze liczą punkty pozostałe im na tabliczkach i zapisują je ze znakiem ujemnym. Zwycięzca zapisuje ze znakiem dodatnim sumę punktów pozostałych graczy. Rozgrywka może się toczyć z limitem czasu lub bez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pająk Gubinoga. - Warszawa : Cobi, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x10 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 Pająk ; 4 zielone nogi pająka ; kapelusz pająka ; 16 nóg pająka do gry ; instrukcja ; 2 baterie AA.
Pająk tańczyć lubi, aż nogi gubi! Poznaj niezwykle kolorowego Pająka Gubinogę, który pozwoli Ci sprawdzić, jak szybki jesteś. Każdy z graczy ma po 4 kolorowe nogi pająka. Musi je jak najszybciej oddać właścicielowi, czyli pająkowi! To nie takie proste, bo pająk jest cały roztrzęsiony i gubi nogi jak szalony! Kto pierwszy przyczepi nogi pająkowi ten wygrywa! Gra ćwiczy sprawność motoryczną i koncentrację. Wspaniała, wesoła gra rodzinna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - Reksio : gra edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018] - 1 plastikowa walizka ; 17x16x5 cm.
W pudełku: 40 sztuk ilustrowanych tabliczek, instrukcja.
Data wydania według: https://bonito.pl/k-45785119-pamiec-reksio-w-walizce-alex
W grze pamięć Reksio wygrywa, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole rewersem do góry. Gra, skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych jest doskonałym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zapewnia dużo dobrej zabawy i emocji, starszym graczom oferując powrót do czasów młodości, a młodszym graczom możliwość poznania ikony bajek z dawnych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy miesiące i pory roku. - Chwaszczyno : "Alexander", copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza ; 4 pionki ; kostka do gry ; 4x12 sztuk tabliczek z nazwami miesięcy ; 7 sztuk tabliczek z nazwami tygodnia ; 4x6 sztuk puzzli ; 8 sztuk żetonów z obrazkami ; instrukcja.
Gra planszowa, zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć. Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki, w grze wykorzystuje się wiele wspaniałych rekwizytów, m.in. puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Nauka i zabawa dla najmłodszych i dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Puzlino : Co pasuje? - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 19x19x4 cm.
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku: 24 elementy, które tworzą 12 puzzli.
Gram sam - gra może być zabawką dla jednego dziecka.
W pudełku znajdują się 24 elementy, które tworzą 12 puzzli. Każdy obrazek ma swoją parę: parasol – kalosze, wiewiórka – orzechy, kura – jajko. Zadaniem graczy jest skompletowanie par. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 97 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 3 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 388 pytań. 1164 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz przyroda i geografia Polski : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 98 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 2 karty liter, 4 karty ze znakiem "?", 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: 392 pytania. 110 kart.
"Quiz przyroda i geografia Polski" to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Dodatkową atrakcją w czasie gry są strzały do celu z katapulty. Dzięki nim można zdobyć dodatkowe punkty, a przy okazji ćwiczyć swoją zręczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble original. - Warszawa : Mattel, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x27x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 4 plastikowe podstawki ; 100 płytek z literami ; bawełniany woreczek na litery ; plansza składana, twarda ; instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której „Liczy się każde słowo”! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy, w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa należy ułożyć z płytek, na których znajdują się słowa o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Scrabble to doskonała pozycja na spotkania towarzyskie – wymaga koncentracji i szybkich skojarzeń, ale z powodzeniem mogą grać w nią starsze dzieci. Co więcej – Scrabble można dopasowywać do swoich potrzeb i zmieniać reguły, w zależności od pomysłu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba : najlepsza gra słowna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2012] - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Scriba to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swe słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, ze Scriba jest interesującą gra dla każdego. To gra dzięki której ćwiczy się koncentrację, logiczne myślenie i wyobraźnię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm. + instrukcja: 14 stron ; 15 cm.
W pudełku: jednostronna plansza, 32 sztuki drewnianych figurek, instrukcja.
Za formę wyjściową szachów uważa się pochodzącą z Indii grę CATURANGA. Udowodniono, że istniała już w V wieku n.e. Z Indii szachy przywędrowały do Persji i Arabii. Arabowie natomiast przywieźli ją do Syrii, Egiptu i Bizancjum. Stąd dotarła do Grecji i Włoch. Od IX w. szachy znane są już w całej Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra i zabawka edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2015] - 1 pudełko ; 11x18x4 cm.
W pudełku: 12 dużych trójkątów prostokątnych, 6 średnich trójkątów prostokątnych, 12 małych trójkątów prostokątnych, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja.
Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji i pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Układanki logiczne : 6w1. - Kraków : Boboland ; games4kids, [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x20x5 cm.
Zawartość opakowania: 6 układanek (5 plansz + 68 pionków: 10 sześciokątnych żółtych, 8 dużych kwadratowych niebieskich, 9 średnich kwadratowych zielonych, 10 małych kwadratowych fioletowych, 7 małych kwadratowych zielonych, 24 trójątne ; instrukcja na opakowaniu.
3-6 graczy.
Czas rozgrywki: 5-25 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 31x30x8 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostakami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 29x31x7 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, karty pytań i odpowiedzi (201 sztuk), karty liter a,b,c (6x3 sztuki), karta z nazwami działów (1 sztuka), pionki do gry (6 sztuk), kostka do gry, żetony (80 sztuk), klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Emocjonująca gra i świetna zabawa, w trakcie której gracze odpowiadają na pytania. Na 201 kartach są 804 pytania i 2412 wariantów odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka świata. Grający mogą wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 6 pionków, 6 podstawek, kostka, 37 tabliczek, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.taniaksiazka.pl/wyscig-pszczol-alex-alexander-p-591096.html
Na pudełku: Gra dla całej rodziny. Intensywny trening: pamięci koncentracji spostrzegawczości.
Witaj na kolorowej łące. Pomóż pszczółkom skakać z kwiatka na kwiatek i dotrzeć do ula unikając groźnych pająków. W przeprawie pomoże ci spostrzegawczość, dobra pamięć i odrobina szczęścia w rzucie kostką. "Wyścig pszczół" to pamięciowo - losowa gra z prostymi zasadami, która spodoba się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wyścigi samochodowe : wyzwanie! : 6 ekscytujących gier w zawrotnym tempie. - Warszawa : Cykada, [2002]. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 40 cm.
Opis według okładki.
6 ekscytujących gier w zawrotnym tempie! Jest tu wszystko co potrzebne, aby pościgać się na każdym z torów. Gry zawarte w tej książce zapewnią godziny zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej