Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(13)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(4)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(3)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(4)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(1)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(1)
F.7 - Zygmuntowska
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
9-13 lat
(12)
Dzieci
(9)
6-8 lat
(8)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(2)
Temat
Zabawa
(3)
Geografia
(2)
Przyroda
(2)
Historia
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Kultura
(1)
Miesiące
(1)
Nauka
(1)
Pory roku
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Scrabble
(1)
Szachy
(1)
Sztuka
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(13)
Gry planszowe
(13)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(12)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
13 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Literkowy wyścig : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x11x4 cm.
Zawartość opakowania: 14 kart z obrazkami, 60 żetonów z literkami, 20 żetonów plastikowych, instrukcja.
Gra dla 2 graczy.
"Literkowy wyścig" to znakomita gra na spostrzegawczość i refleks. Jest również dobrym ćwiczeniem właściwego postrzegania i interpretacji znaku literniczego. Zasady gry są bardzo proste. Gracze na przemian odkrywają kartę, a następnie ścigają się w układaniu z liter właściwego wyrazu pasującego do obrazka na karcie. Wyzwala to wiele emocji i gwarantuje świetną zabawę. Atrakcyjność gry wzbogaca jej drugi, równie interesujący wariant. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 29x31x7 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, karty pytań i odpowiedzi (201 sztuk), karty liter a,b,c (6x3 sztuki), karta z nazwami działów (1 sztuka), pionki do gry (6 sztuk), kostka do gry, żetony (80 sztuk), klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Emocjonująca gra i świetna zabawa, w trakcie której gracze odpowiadają na pytania. Na 201 kartach są 804 pytania i 2412 wariantów odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka świata. Grający mogą wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy miesiące i pory roku. - Chwaszczyno : "Alexander", copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza ; 4 pionki ; kostka do gry ; 4x12 sztuk tabliczek z nazwami miesięcy ; 7 sztuk tabliczek z nazwami tygodnia ; 4x6 sztuk puzzli ; 8 sztuk żetonów z obrazkami ; instrukcja.
Gra planszowa, zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć. Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki, w grze wykorzystuje się wiele wspaniałych rekwizytów, m.in. puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Nauka i zabawa dla najmłodszych i dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : party. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 31x30x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: plansza, Gorący Ziemniak, 220 kart pytań, 12 pionków, duży bączek, mały bączek, dysk, instrukcja.
Na pudełku: Pyszna zabawa na każdą imprezę! Myśl, kojarz, rzucaj! Gra z aplikacją na smartfona!
Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Rozłóż planszę i połóż ją na stole. Grę rozpoczyna najniższy z graczy biorąc pluszowego ziemniaka do ręki. Osoba siedząca po jego prawej stronie bierze do ręki pierwszą kartę z talii i czyta na głos pytanie. Następnie energicznie kręci bączkiem lub uruchamia aplikację do odmierzania czasu dostępną do pobrania na smartfona. Ten, kto trzyma ziemniaka musi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Po udzieleniu odpowiedzi jak najszybciej przekazujemy ziemniaka osobie po naszej lewej stronie (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i ona również musi udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Ziemniak tak długo krąży pomiędzy graczami aż bączek odmierzający czas przestanie się kręcić lub aplikacja na telefonie pokaże stop. Wówczas osoba, która w tym momencie miała pluszowego ziemniaka w ręce spada o jedno pole na planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury big : super gra i zabawa - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko ; 31x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 165 dwustronnych kart, 2 karty "kategoria", plansza, 4 pionki, kostka, 80 żetonów, 4 notesy, długopis, klepsydra, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Pokaż, narysuj, zgadnij. Wielkie emocje, wielkie zgadywanie.
W drużynowej grze ' Kalambury' wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane na losowanej karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - Reksio : gra edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018] - 1 plastikowa walizka ; 17x16x5 cm.
W pudełku: 40 sztuk ilustrowanych tabliczek, instrukcja.
Data wydania według: https://bonito.pl/k-45785119-pamiec-reksio-w-walizce-alex
W grze pamięć Reksio wygrywa, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole rewersem do góry. Gra, skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych jest doskonałym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zapewnia dużo dobrej zabawy i emocji, starszym graczom oferując powrót do czasów młodości, a młodszym graczom możliwość poznania ikony bajek z dawnych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 97 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 3 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 388 pytań. 1164 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz przyroda i geografia Polski : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 98 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 2 karty liter, 4 karty ze znakiem "?", 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: 392 pytania. 110 kart.
"Quiz przyroda i geografia Polski" to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Dodatkową atrakcją w czasie gry są strzały do celu z katapulty. Dzięki nim można zdobyć dodatkowe punkty, a przy okazji ćwiczyć swoją zręczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba : najlepsza gra słowna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2012] - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Scriba to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swe słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, ze Scriba jest interesującą gra dla każdego. To gra dzięki której ćwiczy się koncentrację, logiczne myślenie i wyobraźnię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm. + instrukcja: 14 stron ; 15 cm.
W pudełku: jednostronna plansza, 32 sztuki drewnianych figurek, instrukcja.
Za formę wyjściową szachów uważa się pochodzącą z Indii grę CATURANGA. Udowodniono, że istniała już w V wieku n.e. Z Indii szachy przywędrowały do Persji i Arabii. Arabowie natomiast przywieźli ją do Syrii, Egiptu i Bizancjum. Stąd dotarła do Grecji i Włoch. Od IX w. szachy znane są już w całej Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra i zabawka edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2015] - 1 pudełko ; 11x18x4 cm.
W pudełku: 12 dużych trójkątów prostokątnych, 6 średnich trójkątów prostokątnych, 12 małych trójkątów prostokątnych, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja.
Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji i pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 31x30x8 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostakami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 6 pionków, 6 podstawek, kostka, 37 tabliczek, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.taniaksiazka.pl/wyscig-pszczol-alex-alexander-p-591096.html
Na pudełku: Gra dla całej rodziny. Intensywny trening: pamięci koncentracji spostrzegawczości.
Witaj na kolorowej łące. Pomóż pszczółkom skakać z kwiatka na kwiatek i dotrzeć do ula unikając groźnych pająków. W przeprawie pomoże ci spostrzegawczość, dobra pamięć i odrobina szczęścia w rzucie kostką. "Wyścig pszczół" to pamięciowo - losowa gra z prostymi zasadami, która spodoba się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej