Korzeniewski Przemysław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Korzeniewski Przemysław
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Popławska Anna (filolożka)
(403)
Fabianowska Małgorzata
(334)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(300)
Trzeciak Weronika
(262)
Steel Danielle (1947- )
(261)
Krasicki Ignacy
(251)
Włodarczyk Barbara
(250)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(246)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Drewnowski Jacek (1974- )
(235)
Słowacki Juliusz
(233)
Roberts Nora (1950- )
(226)
Rzehak Wojciech (1967- )
(225)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(223)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(219)
Christie Agatha (1890-1976)
(218)
Zimnicka Iwona (1963- )
(212)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Ławnicki Lucjan
(180)
Marciniakówna Anna
(175)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(167)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(162)
Shakespeare William (1564-1616)
(162)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Domańska Joanna (1970- )
(158)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(154)
Prus Bolesław (1847-1912)
(154)
Beaumont Émilie (1948- )
(152)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Szulc Andrzej
(152)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(148)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(147)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(147)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
King Stephen (1947- )
(137)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Mazan Maciejka
(131)
Rolando Bianka
(131)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(129)
Astley Neville
(128)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(127)
Siemianowski Roch (1950- )
(126)
Baker Mark (1959- )
(125)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Lange Antoni
(125)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(124)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(123)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(122)
Goscinny René (1926-1977)
(121)
Tuwim Julian (1894-1953)
(121)
Sandemo Margit (1924-2018)
(120)
Szal Marek
(120)
Fabisińska Liliana (1971- )
(118)
Kraśko Jan (1954- )
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Głowińska Anita
(114)
Coben Harlan (1962- )
(113)
Mortka Marcin (1976- )
(113)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(113)
Christie Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(112)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(112)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(111)
Ross Tony (1938- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(109)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(108)
Lien Merete (1952- )
(108)
Cieślik Donata
(105)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Zarawska Patrycja
(105)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(2)
Temat
Epidemie
(1)
Medycyna
(1)
Rolnicy
(1)
Temat: czas
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Kuba
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pandemia / Matt Leacock ; grafika Chris Quilliams ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x31x5 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Na pudełku: Czy potraficie ocalić ludzkość?
Przewidywany czas rozgrywki 45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 Plansza ; 7 kart postaci ; 7 pionków graczy ; 59 kart gry ; 4 karty pomocnicze ; 48 kart infekcji ; 96 znaczników chorób ; 4 znaczniki lekarstw ; 1 znacznik poziomu zachorowań ; 1 znacznik rozprzestrzeniania się chorób ; 6 stacji badawczych ; karty pomocy ; instrukcja.
GRA KOOPERACYJNA. Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów w różnych dziedzinach stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planować strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim w serii coraz gwałtowniejszych epidemii opanują one cały świat. Na przykład Specjalista Operacyjny potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, zaś czas ucieka. Drużyna musi jednocześnie starać się powstrzymywać napór epidemii na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Santiago de Cuba / Michael Rieneck, ilustracje Michael Menzel ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo LACERTA, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 19x28x7 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 40-60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku : plansza do gry ; 4 parawany ; 12 żetonów budynków ; 9 żetonów Kubańczyków ; 4 pionki graczy ; 12 żetonów własności ; 5 specjalnych kości ; 48 znaczników dóbr ; 60 żetonów punktów zwycięstwa ; 36 żetonów peso ; 1 znacznik samochodu ; 1 żeton statku ; 1 znacznik wartości ; instrukcja.
Witaj w Santiago! Warkot starych samochodów miesza się tu z odgłosami tłumu i ulicznego handlu. W porcie panuje ruch. Statki towarowe to przypływają, to odpływają. Zapotrzebowanie na lokalne produkty, takie jak egzotyczne owoce, cukier, rum, tytoń i cygara jest ciągłe, aczkolwiek nieprzewidywalne. Na twojej wizytówce napisano "Pośrednik handlowy". W rzeczywistości jesteś jednak tylko domokrążcą o podejrzanej reputacji, organizującym kontrakty z lokalnymi handlarzami oraz przekupnymi urzędnikami. Wszystko po to, aby zarobić na życie wypełniając kontrakty handlowe i ładując towary na wszechobecne statki. Twoja zdolność do nabywania dóbr jest warta tyle, ile twoje powiązania i kontakty. Jeśli potrafisz najlepiej dostosowywać się do szybko pojawiających się i znikających okazji, jeśli zainwestujesz swoje ograniczone fundusze w sposób lepszy niż twoi konkurenci na rynku, wygrasz. Dostępność dóbr, jak i zapotrzebowanie na nie, dynamicznie się zmieniają. Podobnie jest z twoimi lokalnymi kontaktami. W każdej rozgrywce czekają cię nowe, taktyczne wyzwania w tętniącym życiem świecie Karaibów - w mieście "Santiago de Cuba".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Agricola :Wiek XVII: Trudne czasy dla chłopstwa / Uwe Rosenberg ; ilustracje i grafika Klemens Franz ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski i Małgorzata Korzeniewska. - Wrocław ; Niemcy : Lacerta, LookOut games ; copyright 2008. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, drewno, kolor ; 23x32x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut x liczba graczy (krócej w wariancie rodzinnym).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 5 plansz graczy ; 3 plansze akcji ; 1 planszę dużych usprawnień ; 360 kart ; 96 pionków dla graczy (członkowie rodziny, stajnie, ogrodzenia) ; 138 drewnianych znaczników surowców ; 54 drewniane znaczniki zwierząt ; 1 znacznik pierwszego gracza ; 18 żetonów pól ; 24 żetony chat ; 15 żetonów domów ; 36 żetonów żywności ; 9 żetonów mnożenia ; 3 żetony gościa ; 1 arkusz punktacji (w formie notesu) ; woreczki strunowe ; instrukcja.
Każdy z graczy zaczyna z 7 kartami prac (z ponad 160 w sumie) oraz 7 kartami przedmiotów (z ponad 140), których może użyć w czasie gry, jeżeli odpowiadają one jego strategii. Dróg do zwycięstwa w grze jest mnóstwo - czasem zależnych od kart, czasem od tego co robią inni gracze. Olbrzymia liczba unikalnych kart powoduje, że każda gra wygląda inaczej. W swojej kolejce gracz może podjąć dwie akcje - jedną za siebie, jedną za małżonkę. Mogą to być przeróżne czynności, które robi się w gospodarstwie: zbieranie cegieł, drewna i kamienia, budowa ogrodzeń, itp. Możesz także zastanowić się nad posiadaniem dzieci aby szybciej wykonywać różne prace, jednak najpierw musisz powiekszyć dom. I oczywiście zastanowić się jak wyżywić potomstwo. W grze pojawia się bardzo wiele możliwości i dróg do zwycięstwa. Punktowana jest prawie każda działalność - zarówno rozwój rodziny i domu, jak i hodowla zwierząt czy uprawa zbóż i warzyw. Dodatkowo, Agricola świetnie skaluje się od 2 do 5 graczy, a nawet pozwala na rozegranie samodzielnej gry (także w formie "kampanii")!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej