Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(3)
Autor
Beltrami Dane
(1)
Launius Richard
(1)
Little Jay
(1)
Lovecraft H. P. (1890-1937)
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Wilson Kevin (1978- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Temat
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarna Pantera (postać fikcyjna)
(1)
Czarna Wdowa (postać fikcyjna)
(1)
Daredevil (postać fikcyjna)
(1)
Elektra (postać fikcyjna)
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Iron Man (postać fikcyjna)
(1)
Kapitan Ameryka (postać fikcyjna)
(1)
Kapitan Marvel (postać fikcyjna)
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
She-Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Shuri (postać fikcyjna)
(1)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Thor (bóstwo)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Horror
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : A Call of Cthulu / Richard Launius i Kevin Wilson. - Edycja 2. - Kraków : Galakta ; Fantasy Flight Games, 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 2-4 godzin.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 Plansza ; Instrukcja ; 1 znacznik Pierwszego Gracza ; 5 kości ; 16 kart postaci Badaczy ; 16 znaczników Badaczy ; 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy ; 196 żetonów stanu Badaczy ; 189 kart Badaczy ; 35 kart specjalnych ; 8 arkuszy Przedwiecznych ; 20 żetonów zagłady ; 179 kart Przedwiecznych ; 60 żetonów Potworów ; 16 żetonów Bram ; 13 pozostałych znaczników.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń. Horror w Arkham to przygodowa gra planszowa inspirowana prozą mistrza grozy H.P.Lovecrafta, przeznaczoną dla 1-8 graczy i rozgrywana w przeciągu 2-4 godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Star wars : X-Wing : gra figurkowa / Jay Little ; tłumaczenie Michał Walczak-Ślusarczyk. - Kraków : Wydawnictwo Galakta ; Fantasy Flight Games, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x5 cm. + 3 instrukcje (16, 24, 4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Na podstawie filmu Gwiezdne Wojny : Przebudzenie mocy.
Przewidywany czas rozgrywki 30-45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: -2 plastikowe pomalowane myśliwce TIE Najwyższego Porządku -1 plastikowy pomalowany X-wing Ruchu oporu -3 plastikowe podstawki -6 plastikowych kolumn -8 żetonów statków -1 żeton inicjatywy -3 wskaźniki manewrów -11 wzorników manewrów -4 żetony uników -4 żetony skupienia -6 żetonów asteroid -6 żetonów namierzonego celu -7 żetonów osłon -3 żetony stresu -5 żetonów satelitów -6 żetonów min -34 różne żetony -13 kart statków -33 karty uszkodzeń -5 kart rozwinięć -1 linijka zasięgu -3 kości ataku -3 kości obrony -1 zasady wprowadzające -1 kompletna księga zasad -1 księga misji.
X-Wing: Przebudzenie Mocy - Zestaw Podstawowy. Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… Nastały niespokojne czasy. Wraz ze wzrostem wpływów Najwyższego Porządku, galaktykę ogarnia coraz większy niepokój. Jednak dzięki bohaterskim siłom Ruchu oporu, płomień nadziei nadal się tli. Odważni bohaterowie muszą przebudzić drzemiącą w nich siłę i umiejętności, które będą im potrzebne w walce z mroczną potęgą wroga. X-Wing to szybka, taktyczna gra, osadzona w uniwersum Star Wars. W trakcie rozgrywki gracze kontrolują gwiezdne myśliwce Ruchu oporu albo Najwyższego Porządku, wybierają pilotów, którzy zasiądą za ich sterami, wyposażają je w specjalną broń i usprawnienia - wszystko to w celu pokonania swoich rywali. Niniejsze pudełko zawiera wszystkie elementy niezbędne dla dwóch graczy do rozpoczęcia przygody z grą X-Wing, w tym pomalowane plastikowe statki, specjalne kości, karty, żetony oraz zasady wprowadzające. Jeśli gracze będą chcieli wynieść swoją rozgrywkę na zupełnie nowy poziom, mogą skorzystać z zasad zaawansowanych oraz specjalnych misji, także zawartych w tym pudełku. Piloci do maszyn! Niech Moc będzie z wami! To jest drugi, samodzielny zestaw podstawowy do gry X-wing. Zawiera on wszystkie elementy niezbędne do rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
D.A.G.G.E.R. : Defense alliance for global and galactic emergency respone / zaprojektowana przez Dene'a Beltramiego ; [tłumaczenie Monika Żabicka i Kamila Puzdrowska ; wersja polska Rebel]. - Edycja polska. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o. ; Fantasy Flight Games, copyright 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x10 cm. + 2 instrukcje (20 ; 11 stron : ilustracje ; 28 cm).
(Marvel)
Przewidywany czas rozgrywki 3-4 godziny.
W pudełku: instrukcja ; opis postaci ; plansza główna ; 10 dwustronnych plansz bohaterów ; 20 tekturowych figurek bohaterów ; 6 podstawek aspektów ; 6 plansz aspektów ; 4 plansze arcywrogów ; 4 tekturowe figurki arcywrogów ; podstawka arcywroga ; 60 tekturowych figurek wrogów ; 28 kart wrogów ; 10 kart współpracy ; 40 kart wsparcia ; 42 karty wydarzeń ; 52 karty misji ; 6 kart pierwszego uderzenia ; 5 kart pomocy ; znacznik ogłuszenia ; 30 znaczników aspektów ; 20 znaczników zdolności złożonych ; 44 znaczniki postępu ; 41 znaczników obrażeń ; znacznik Iliady ; znacznik Bifrostu ; 5 znaczników najazdu ; 3 znaczniki osłabienia ; 5 znaczników misji ; 5 kości bohaterów ; 13 plastikowych podstawek ; znacznik pierwszego gracza ; znacznik zagrożenia ; znacznik przegranej misji ; znacznik współpracy.
Ziemia jest w niebezpieczeństwie! Siły zła zagrażają naszemu światu i tylko grupa prawdziwych bohaterów może go uratować. Wciel się w jedną z kultowych postaci takich jak Spider-Man, Kapitan Marvel, Daredevil czy Thor. Podróżuj po wszystkich kontynentach, wykonuj misje, walcz z przeciwnikami i przygotuj się na ostateczne starcie z jednym z arcywrogów! Marvel D.A.G.G.E.R. to gra kooperacyjna dla 1–5 graczy, w której wcielamy się w bohaterów z uniwersum Marvela walczących przeciwko siłom zła. Aby zwyciężyć, musimy ukończyć misje, pokonać wrogów i wyzwać arcywroga na ostateczny pojedynek, który raz na zawsze przesądzi o losach świata. Bohaterowie dysponują potężnymi zdolnościami i artefaktami, a także specjalnymi akcjami zależnymi od miejsca, w jakim się znajdują. Jednak ich największa siłą jest to, że stanowią zgraną drużynę i działają zespołowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej