96966
Gra planszowa
W koszyku
Karak / Petr Mikša i Roman Hladík. - Kraków : Albi ; copyright [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 24x32x7 cm + instrukcja (29 stron : ilustracje ; 30 cm).
Labirynt pełen skarbów... i potworów! Sześciu dzielnych bohaterów wkracza do tej plątaniny korytarzy, by zdobyć skrytą tam fortunę, a każdy z nich ma innego asa w rękawie. Jednak skrzynie ze skarbami są zamknięte na klucz, a wszędzie jest pełno potworów. Komu więc uda się przechytrzyć rywali, pokonać potwory i zdobyć legendarny smoczy klejnot? W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo. Zwycięzcą, a zarazem prawdziwym czempionem Karak, zostaje gracz posiadający najwięcej skarbów.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Przewidywany czas rozgrywki 45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 80 płytek podziemi (w tym 1 początkowa z jaśniejszym rewersem) ; 6 tekturowych pionków bohaterów ; 5 podstawek ; 6 kart bohaterów ; 5 arkuszy wyposażenia ; 30 żetonów punktów wytrzymałości ; 1 woreczek na żetony potworów i skarbów ; 43 żetony potworów ; 10 żetonów skrzyń ze skarbami ; 2 kości ; 1 żeton klątwy ; instrukcja w języku polskim, słowackim, czeskim i francuskim.
Data wydania na podstawie: https://polter.pl/planszowki/Karak-c30219.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek 7+ ; 2-5 graczy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej