Borkowski Paweł (informatyk)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Borkowski Paweł (informatyk)
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Popławska Anna (filolożka)
(403)
Fabianowska Małgorzata
(335)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(300)
Trzeciak Weronika
(262)
Steel Danielle (1947- )
(261)
Krasicki Ignacy
(251)
Włodarczyk Barbara
(250)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Drewnowski Jacek (1974- )
(235)
Słowacki Juliusz
(233)
Roberts Nora (1950- )
(226)
Rzehak Wojciech (1967- )
(225)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(223)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(219)
Christie Agatha (1890-1976)
(218)
Zimnicka Iwona (1963- )
(212)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Ławnicki Lucjan
(180)
Marciniakówna Anna
(175)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(167)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(162)
Shakespeare William (1564-1616)
(162)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Domańska Joanna (1970- )
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(154)
Prus Bolesław (1847-1912)
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Beaumont Émilie (1948- )
(152)
Szulc Andrzej
(152)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(148)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(147)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(147)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
King Stephen (1947- )
(137)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Mazan Maciejka
(131)
Rolando Bianka
(131)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(129)
Astley Neville
(128)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(127)
Siemianowski Roch (1950- )
(127)
Lange Antoni
(126)
Baker Mark (1959- )
(125)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(124)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(123)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(122)
Goscinny René (1926-1977)
(121)
Tuwim Julian (1894-1953)
(121)
Sandemo Margit (1924-2018)
(120)
Szal Marek
(120)
Fabisińska Liliana (1971- )
(118)
Kraśko Jan (1954- )
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Głowińska Anita
(114)
Coben Harlan (1962- )
(113)
Mortka Marcin (1976- )
(113)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(113)
Christie Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(112)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(112)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(111)
Ross Tony (1938- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(109)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(108)
Lien Merete (1952- )
(108)
Cieślik Donata
(107)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Zarawska Patrycja
(105)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Baltie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Scratch
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej