Smyczek Sławomir
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Smyczek Sławomir
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Popławska Anna (filolożka)
(403)
Fabianowska Małgorzata
(335)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(300)
Trzeciak Weronika
(262)
Steel Danielle (1947- )
(261)
Krasicki Ignacy
(251)
Włodarczyk Barbara
(249)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Drewnowski Jacek (1974- )
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Roberts Nora (1950- )
(226)
Rzehak Wojciech (1967- )
(225)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(223)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(219)
Christie Agatha (1890-1976)
(218)
Zimnicka Iwona (1963- )
(212)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(207)
Goliński Zbigniew
(201)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Ławnicki Lucjan
(180)
Marciniakówna Anna
(175)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(167)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(162)
Shakespeare William (1564-1616)
(162)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Domańska Joanna (1970- )
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(154)
Prus Bolesław (1847-1912)
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Beaumont Émilie (1948- )
(152)
Szulc Andrzej
(152)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(148)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(147)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(147)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(142)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
King Stephen (1947- )
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(134)
Mazan Maciejka
(131)
Rolando Bianka
(131)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(129)
Astley Neville
(128)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(127)
Siemianowski Roch (1950- )
(127)
Lange Antoni
(126)
Baker Mark (1959- )
(125)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(125)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(124)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(123)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(122)
Goscinny René (1926-1977)
(121)
Tuwim Julian (1894-1953)
(121)
Sandemo Margit (1924-2018)
(120)
Szal Marek
(120)
Fabisińska Liliana (1971- )
(118)
Kraśko Jan (1954- )
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Głowińska Anita
(114)
Coben Harlan (1962- )
(113)
Mortka Marcin (1976- )
(113)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(113)
Christie Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(112)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(112)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(111)
Ross Tony (1938- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(109)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(108)
Lien Merete (1952- )
(108)
Cieślik Donata
(107)
Drabik Wiesław (1956- )
(105)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Zarawska Patrycja
(105)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Temat
Decyzje
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 Magazyn (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
This book facilitates a harmonious convergence of the insights of distinguished scholars and practitioners who have written their chapters drawing primarily on three interconnected perspectives on sustainability and consumption. Entire publication is divided into four parts and contains selected chapters related to different aspects of service management from perspective of sustainable development and in context of different countries. First part provides inside to sustainability and sustainable development in services sector. Second one present selected aspects of management challenges in services sector. Part three is focus on consumer behavior and structure of consumption in context of sustainability goals. And finally last part in chapters related to sustainable development in different service business. This edited book is the culmination of the international research symposium on service management (IRSSM-11) a distinguished event that transpired in June 2023.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W monografii podjęto istotny, choć nadal mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce oraz nauce, jakim jest wykluczenie konsumenckie. Rozważania zawarte w publikacji obejmują analizy zjawiska wykluczenia konsumentów z rynku w jego czterech głównych obszarach: przedmiotowym, odnoszącym się do skali, wymiarów i konsekwencji zjawiska wykluczenia rynkowego konsumentów; podmiotowym, obejmującym identyfikację grup konsumentów podatnych na wykluczenie rynkowe oraz zróżnicowanie konsumentów pod względem skłonności do włączenia konsumenckiego; organizacyjnym, stanowiącym wsparcie biznesu oraz państwa w implementacji metod przeciwdziałania wykluczeniu konsumenckiemu; przestrzennym, koncentrującym się na porównaniach poziomu i wymiarów wykluczenia rynkowego konsumentów w układzie krajowym i międzynarodowym. Przedstawione w monografii analizy rozwijają, uogólniają i integrują dotychczasowe istniejące teorie w obszarze ekonomii behawioralnej z socjologicznymi koncepcjami. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach pracy problematyka została osadzona w bogatej literaturze przedmiotu, zarówno krajowej, jak i zagranicznej. Ponadto wykorzystano badania wtórne oraz zaprezentowano wyniki licznych badań własnych autorów o charakterze jakościowym i ilościowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej