106398
Book
In basket
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i bibliografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 501-514. Indeks.
Target audience note
Dla osób zajmujących się działalnością reklamową i public relationas, a także dla prawników praktyków i studentów prawa oraz przedsiębiorców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again