106415
Książka
W koszyku
Książka "Marketing" Philipa Kotlera, określana powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzona i wzbogacona o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Odwołując się do wielu różnorodnych przykładów, Philip Kotler trafnie rozpoznaje najważniejsze zmiany w otoczeniu oraz trendy związane z zachowaniami klientów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Zaplecze (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing management 2003
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej