Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(87)
Forma i typ
Gry i zabawki
(84)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(43)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(19)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(16)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(13)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(25)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(6)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(3)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(8)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaminski Winfred (1948- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Makowska Ola (1974- )
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Ostertag Helge
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Rieneck Michael
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sarrett Peter
(1)
Schechtel Krzysztof
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Skowron Martyna
(1)
Skwark Dorota
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Sorrentino Lorenzo Tucci
(1)
Szweda Szymon
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Venoir Vincent
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wade Gini
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(86)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(58)
9-13 lat
(55)
6-8 lat
(51)
Młodzież
(46)
14-17 lat
(28)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zabawa
(5)
Harcerze
(3)
Powstanie warszawskie (1944)
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Zabawki
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Zwierzęta
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Duchowość katolicka
(1)
Duchy
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Magia
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Pory roku
(1)
Postacie historyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiara
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Znaki graficzne
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Średniowiecze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1939-1945
(3)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(26996)
Opowiadania i nowele
(9855)
Wiersze
(6740)
Opracowanie
(4733)
Podręcznik
(4527)
Gry planszowe
(87)
Powieść obyczajowa
(4510)
Kryminał
(3691)
Romans
(2962)
Wydawnictwa popularne
(2624)
Poradnik
(2525)
Powieść przygodowa
(2365)
Fantasy
(2300)
Powieść historyczna
(2264)
Biografia
(2151)
Sensacja
(2134)
Thriller
(2117)
Saga rodzinna
(1717)
Publikacje dla dzieci
(1681)
Komiks
(1612)
Fantastyka
(1556)
Pamiętniki i wspomnienia
(1440)
Publikacja bogato ilustrowana
(1262)
Bajki i baśnie
(1214)
Lektura z opracowaniem
(1166)
Powieść psychologiczna
(1154)
Romans historyczny
(966)
Antologia
(888)
Horror
(761)
Film fabularny
(709)
Reportaż
(707)
Powieść biograficzna
(621)
Przewodnik turystyczny
(618)
Praca zbiorowa
(559)
Publicystyka
(495)
Dramat (gatunek literacki)
(440)
Manga
(437)
Powieść erotyczna
(416)
Encyklopedia
(388)
Słownik
(372)
Pamiętniki polskie
(360)
Komedia
(355)
Legendy i podania
(331)
Materiały pomocnicze
(331)
Autobiografia
(326)
Fraszki
(321)
Monografia
(317)
Dramat filmowy
(316)
Książka obrazkowa
(290)
Poezja polska
(287)
Przepisy kulinarne
(287)
Encyklopedie
(268)
Relacja z podróży
(258)
Esej
(255)
Książki dla małych dzieci
(249)
Komedia kryminalna
(248)
Wywiad dziennikarski
(221)
Publicystyka polska
(217)
Science fiction
(215)
Adaptacja literacka
(213)
Film animowany
(210)
Film familijny
(210)
Tragedia
(210)
Przypowieść
(200)
Album
(186)
Literatura polska
(184)
Pieśń
(181)
Materiały pomocnicze dla szkół
(179)
Słownik biograficzny
(177)
Opowiadanie polskie
(172)
Film przygodowy
(159)
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Książka kucharska
(157)
Poemat
(156)
Książka zabawka
(155)
Adaptacja filmowa
(152)
Materiały konferencyjne
(150)
Poezja
(147)
Ćwiczenia i zadania
(146)
Antologie
(145)
Pieśń i piosenka
(133)
Literatura podróżnicza polska
(131)
Pamiętniki amerykańskie
(131)
Satyra
(129)
Bibliografia
(126)
Malarstwo
(125)
Felieton
(121)
Nagranie studyjne
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(118)
Informator
(113)
Epos
(107)
Rozważania i rozmyślania religijne
(103)
Listy
(97)
Powieść podróżnicza
(95)
Wywiady
(93)
Kompendia i repetytoria
(89)
Muzyka rozrywkowa
(89)
Literatura dziecięca polska
(88)
Słowniki polskie
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(80)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
87 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: instrukcja ; plansza do gry ; 4 karty frakcji ; 80 kart frakcyjnych ; 36 kart postaci ; 50 kart dodatkowych ; 20 kart pustych ; 30 kart konfrontacji ; 63 żetony dukatów ; 24 żetony frakcji ; 39 żetonów kresek (punktów zwycięstwa) ; znacznik tury.
Gra planszowa Liberum Veto pozwala graczom przenieść się w czasy Złotej Wolności Szlacheckiej i uczestniczyć w Wielkiej Grze o Tron Rzeczypospolitej. Gracz wciela się w przywódcę jednej z czterech frakcji próbujących osadzić na tronie swojego kandydata na króla. Zostań przywódcą podstępnej frakcji Radziwiłłów, honorowych i rycerskich Wiśniowieckich, hulających po Rzeczypospolitej Awanturników, lub wpływowych Dworskich prowadzonych przez Jana Kazimierza. Wybór należy do Ciebie - Tron Rzeczypospolitej nie będzie czekać wiecznie. Walcz o niego w Konfrontacjach z innymi frakcjami - prowadź Intrygi w Pałacu, lub Agituj za swoim kandydatem na Polu Elekcyjnym. Każda droga jest dobra by zwyciężyć w walce o władzę nad Rzeczpospolitą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojownicy podziemi / Lorenzo Silva, Aureliano Buonfino i Lorenzo Tucci Sorrentino ; ilustracje Giulia Ghigini ; tłumaczenie Krzysztof Wasyliszyn, Marian Dudek, Tomasz Międzik. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 45-60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 Tarcza Walki złożona z 4 części ; 1 Znacznik skrzyni ; 1 Wieża ; 1 Znacznik drużyny ; 3 kości bohaterów ; 9 dodatkowych białych kości ; 1 Znacznik lidera ; 30 złotych monet ; 12 znaczników ran ; 5 znaczników mocy specjalnych ; 7 drewnianych znaczników zdrowia ; 53 karty ekwipunku ; 53 karty potworów ; 4 karty Władcy Podziemi ; 9 kart bohaterów ; 1 Karta zadawania obrażeń potworom ; 6 kart podziemi ; Instrukcja.
Czasy prawdziwych herosów przeminęły. Bezzębni szarlatani i zbóje bez szkoły wypełzli na umęczony świat i mydląc oczy ludziom historyjkami o bohaterstwie uwalniali naiwniaków... od ich ciężko zarobionego złota. Gdy te niepokojące wieści dotarły do uszu króla, ten zapłonął gniewem. Samozwańczy bohaterowie zostali wtrąceni do podziemi. Tam, pośród przerażających potworów i grozy wijącej się w ciemności, chcieli dowieść swej wartości. Najpewniej zaś mieli zginąć marnie. Być może Cię to zaskoczy, ale to właśnie Ty jesteś jednym z tych pseudobohaterów. Tadaaam! Wojownicy Podziemi to prawdopodobnie najzabawniejsza gra w jaką zagrasz. Łączy przygodę, zręczność i poczucie humoru. Zbierz parszywą kompanię. Razem przemierzycie lochy i stawicie czoła hordom pokracznych monstrów. W ogniu walki i w desperacji będziecie musieli umiejętnie wykorzystać swoje talenty i odwagę, by w jednym kawałku stanąć przed Władcą Podziemi. I tu będzie po was! Że co!? Że niby z łatwością dacie radę?! No to śmiało!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jedność dla Dzieci)
Na okładce podtytuł: gry planszowe i zabawy dla całej rodziny.
Publikacja przedstawia propozycje gier i zabaw dla całej rodziny - zawiera ich szczegółowe opisy oraz 14 plansz do gier, pionki i kostkę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Przeczytaj cztery znane baśnie, a potem zagraj w gry! Książka zawiera cztery trójwymiarowe gry, pionki do gry oraz kopertę na pionki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Krówka w kuchni / autorka Anja Wrede; ilustracje Krystyna Michałowska, Anja Wrede. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 gra : (47) karty do gry, drewniana łyżka ; w pudełku 20x20x5 cm.
(Zagrajmy, Mamo)
W pudełku: drewniana łyżka, 20 kart składników, 5 kart z myszką, 6 ściągawek, 16 płytek składników, płytka z myszką, podkładka z garnkiem, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Na pudełku: Gra wspiera rozwój dziecka: sylabizowanie, słuch fonematyczny, pamięć i koncentracja, sprawność ruchowo-wzrokowo-słuchowa. Grę poleca Bożena Andrzejewska - nauczycielka, terapeutka pedagogiczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne : Star Wars / Klaus-Jürgen Wrede. - Kraków : Bard Centrum Gier, copyright 2016. - 1 gra (76 płytek, 3 czerwone kostki, 3 zielone kostki, 30 pionków, 5 kart postaci) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Dobrze znane zasady Carcassonne zostały odrobinę zmienione, aby dostosować rozgrywkę do świata gwiezdnych wojen. Gracz może stanąć po stronie Imperium lub Rebelii i włączyć się do walki o dominację w odległej galaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams ; tłumaczenie Piotr Maliszewski. - Kraków ; Praha ; München : Bard Centrum Gier ; Mindok ; Hans im Glück, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 19x28x7 cm + 2 instrukcje (6 stron, 2 strony : ilustracje ; 27 cm).
Zawiera mini rozszerzenie: Opat.
Przewidywany czas rozgrywki 35 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 72 żetony ; 1 tor punkacji ; 45 pionków w 5 kolorach ; instrukcja.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Należy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Duuuszki : Bądź szybki jak błyskawica! / Jacques Zeimet ; ilustracje Gabriela Silveira. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; 20x20x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 5 drewnianych przedmiotów ; 60 kart ; instrukcja.
Gra planszowa „Duuuszki” to polska wersja językowa światowego bestsellera „Geistesblitz”. Niesamowicie emocjonująca gra imprezowa, w którą może grać jednocześnie nawet 8 osób! Jak grać w „Duuuszki”? To proste! Musisz być szybki jak błyskawica! Wylosuj kartę i złap odpowiedni przedmiot szybciej niż przeciwnicy. Powodzenia! Gra ma wyjątkowo proste zasady. Na stole znajduje się 5 różnych przedmiotów w 5 kolorach - biały duszek, czerwony fotel, niebieska książka, szara mysz i zielona butelka. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę niestety trzeba zapłacić - oddać jedną z wcześniej zdobytych kart. Wygrywa gracz, który zgromadzi najwięcej kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Myszki w ogrodzie / autork Jacques Zeimet ; ilustracje Krystyna Michałowska, Marcin Piwowarski, Anja Wrede. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 gra (7 myszek, 21 przysmaków, plansza) : karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm.
(Zagrajmy, Mamo)
Gra dla: 3-6 osób.
Czas gry: 20 min.
Gracze pomagają myszkom zdobyć przysmaki. Wygra gracz, który zgromadzi najwięcej przysmaków. Gra posiada wyjątkowe elementy: planszę przedstawiającą ogród i 6 mysich kryjówek oraz 7 dużych drewnianych pionków myszek! Proste zasady gry! 6 myszek znajduje się w kryjówkach. Siódma biega po ogrodzie. Bierzesz ją i wsuwasz do wybranej przez siebie kryjówki. Mysz, która wyskoczy z tej kryjówki zjada wszystkie przysmaki w swoim kolorze znajdujące się na planszy. Staraj się pamiętać, jakiego koloru myszki znajdują się w kryjówkach. Pozwoli ci to zdobyć więcej przysmaków. Wygra osoba, które wykaże się najlepszą pamięcią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
15 najlepszych supergier. - [Warszawa] : Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, [2006?]. - 30 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm + 1 marker, 1 kostka, 16 pionków, 32 warcaby.
Zestaw 15 najlepszych gier planszowych takich jak: szachy, warcaby, Alicja Aladyn, Ali Baba, Tomcio Paluch i wiele innych. Do książki dołączono potrzebne do gier przyrządy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk. - Chiny ; Poznań : Fun ville games ; Pepco Poland, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 27x27x4 cm.
W pudełku: 1 plansza • 16 plastikowych pionków (4 z każdego koloru) • 1 kostka • instrukcja.
W grze „Chińczyk” chodzi o to, by jak najszybciej przejść 4 pionkami przez wszystkie pola rozmieszczone dookoła planszy. Ma to być przebycie drogi z pozycji początkowej (tzw. „bazy”) do pozycji końcowej (tzw. „domku”) - szybciej niż pozostali gracze. Zawodnik, który jako pierwszy umieści swoje pionki w „domku”, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czekoladki : Słodka gra logiczna. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2010. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 23x21x6 cm.
W pudełku: 1 plastikowa plansza-bombonierka • 40 kart zadań (4 poziomy trudności) • 9 plastikowych czekoladek (po 3 z każdego koloru) • 18 żetonów pomocniczych • 1 woreczek podróżny.
Jednoosobowa łamigłówka logiczna. Celem gry jest rozmieszczenie na planszy wszystkich czekoladek zgodnie z podpowiedziami znajdującymi się na karcie zadania. W tej nawiązującej zasadami do japońskiego SUDOKU grze znajduje się aż 40 różnych zadań na 4 poziomach trudności - dla dzieci i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dyrdymały maxi : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : F.H.U. "MULTIGRA", 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x31x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 1 dwustronna plansza ; 8 pionków ; 219 dwustronnych kart pytań ; 1 karta "Dyrdymały" ; 16 kart "Prawda" i "Fałsz" ; 1 tarcza ze strzałką ; 1 dzwonek ; instrukcja.
Na pudełku: To jest prawda! Oj nie!
Co wielbłąd nosi w garbie? Nie uwierzycie, ale wielbłąd nie nosi w nim wody: te garby, to tak naprawdę wystające kręgi! Czy potrafisz dobrze improwizować i masz bujną wyobraźnię? Daj się wyciągnąć w fascynującą grę, w której liczy się tylko wiedza, ale i umiejętność skutecznego podejścia i zmylenia przeciwnika. Na każdej z kart masz podane 3 odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawdziwa. To ty wybierasz, którą podasz na głos swoim rywalom, jako poprawną. Spróbuj zdezorientować swoich przeciwników, tak by nie odkryli, że opowiadasz im... dyrdymały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Fascynujący świat gier : zestaw gier dla całej rodziny. - Warszawa : Bellona, copyright 2013. - [16] stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
Książka zawiera różne gry, dzięki którym każdą wolną chwilę można zamienić w wesołą zabawę. Daje też sposobność do rozwijania umiejętności myślenia i kojarzenia oraz ćwiczenia spostrzegawczości i kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
General Trivia : the ultimate quiz : Test your general knowledge. - Poznań : Dealz Poland, 2022. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 9x9x4 cm.
W pudełku: 51 kart.
Host a quiz night from the comfort of your own home with this The Ultimate Quiz - General Trivia. Test your friends and family's general knowledge at the Christmas table this year. A fun table game to get the whole family involved.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : party. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 31x30x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: plansza, Gorący Ziemniak, 220 kart pytań, 12 pionków, duży bączek, mały bączek, dysk, instrukcja.
Na pudełku: Pyszna zabawa na każdą imprezę! Myśl, kojarz, rzucaj! Gra z aplikacją na smartfona!
Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Rozłóż planszę i połóż ją na stole. Grę rozpoczyna najniższy z graczy biorąc pluszowego ziemniaka do ręki. Osoba siedząca po jego prawej stronie bierze do ręki pierwszą kartę z talii i czyta na głos pytanie. Następnie energicznie kręci bączkiem lub uruchamia aplikację do odmierzania czasu dostępną do pobrania na smartfona. Ten, kto trzyma ziemniaka musi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Po udzieleniu odpowiedzi jak najszybciej przekazujemy ziemniaka osobie po naszej lewej stronie (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i ona również musi udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Ziemniak tak długo krąży pomiędzy graczami aż bączek odmierzający czas przestanie się kręcić lub aplikacja na telefonie pokaże stop. Wówczas osoba, która w tym momencie miała pluszowego ziemniaka w ręce spada o jedno pole na planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra górska wyprawa : gra szlakiem polskich miast. - Kraków : Boboland ; games4kids, [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x20x5 cm.
Zawartość opakowania: dwustronna plansza w formacie 32x32 cm, 4 pionki, 1 kostka ; instrukcja na opakowaniu.
2-4 graczy.
Czas rozgrywki: 5-45 min.
Gra planszowa jest przeznaczona od dwóch do czterech osób. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie od startu do mety. Grę rozpocznie gracz, który wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Od tego momentu każdy przesuwa swój pionek o tyle pól ile wyrzuci kostką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : trendy i styl życia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 13x13x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 11x12 cm).
Zawartość pudełka: 200 kart z pytaniami, 1 plansza do gry, 4 pionki iKnow, 4 pionki iBet, 40 białych żetonów, zasady gry.
Czas gry: 45+ minut.
Nowe pytania dla nowych znajomych. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Junior scrabble. - Warszawa : Mattel, copyright 2009. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x23x4 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 84 płytki z literami ; 30 niebieskich żetonów ; bawełniany woreczek na litery ; 1 dwustronna plansza składana, twarda ; instrukcja.
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej. 1 – Słowa i obrazki – młodsze dzieci, bawiąc się, łączą litery obrazki pomagają wymyślać słowa. 2 – Kolory i litery – starsze dzieci same układają słowa i próbują zestawić literki na kolorowych premiowych polach. Gra wymaga: - znajomości cyfr i liter oraz reguł budowania z nich słów - pewnego zasobu słów - umiejętności dokonywania analizy słów (głosowanie, literowanie, sylabizowanie). Gra rozwija: - analizę i syntezę wzrokową i słuchową - poszerza zasób słów, jakimi czynnie posługuje się dziecko - przybliża podstawowe wiadomości językowe, takie jak odmiana słów - zdolność myślenia strategicznego - umiejętność czekania na efekt pracy, ponieważ trzeba systematycznie wykładać litery i wybierać promowane pola, żeby na koniec uzyskać żeton - nagrodę Potencjał rozwojowy: - w nauce języków (ojczystego i obcych) - budując samodzielne wypowiedzi wymagające twórczego podejścia do języka - w zadaniach wymagających samodzielnego planowania i strategicznego myślenia (zadania logiczne, matematyczne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury big : super gra i zabawa - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko ; 31x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 165 dwustronnych kart, 2 karty "kategoria", plansza, 4 pionki, kostka, 80 żetonów, 4 notesy, długopis, klepsydra, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Pokaż, narysuj, zgadnij. Wielkie emocje, wielkie zgadywanie.
W drużynowej grze ' Kalambury' wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane na losowanej karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej