Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Sagan Adam
(1)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Rodzina
(2442)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2053)
Relacje międzyludzkie
(1315)
Tajemnica
(1288)
Znaki towarowe
(-)
Miłość
(1245)
II wojna światowa (1939-1945)
(1171)
Zwierzęta
(1028)
Rodzeństwo
(927)
Magia
(857)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(730)
Relacja romantyczna
(684)
Małżeństwo
(683)
Dzieci
(655)
Psy
(648)
Dziewczęta
(639)
Sekrety rodzinne
(631)
Śledztwo i dochodzenie
(624)
Literatura polska
(601)
Żydzi
(530)
Boże Narodzenie
(529)
Policjanci
(518)
Uczucia
(517)
Uczniowie
(486)
Władcy
(486)
Życie codzienne
(483)
Koty
(472)
Polacy za granicą
(461)
Uprowadzenie
(453)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(440)
Matki i córki
(418)
Młodzież
(418)
Przestępczość zorganizowana
(408)
Dziennikarze
(399)
Dojrzewanie
(392)
Lekarze
(392)
Wakacje
(371)
Ludzie a zwierzęta
(370)
Wybory życiowe
(362)
Historia
(361)
Język angielski
(360)
Arystokracja
(352)
Pisarze polscy
(346)
Podróże
(340)
Poszukiwania zaginionych
(337)
Język polski
(335)
Wojsko
(330)
Superbohaterowie
(317)
Zemsta
(314)
Śmierć
(310)
Prywatni detektywi
(309)
Zakochanie
(298)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(285)
Humor
(281)
Kultura
(276)
Czarownice i czarownicy
(272)
Polityka
(266)
Pisarze
(265)
Politycy
(265)
Chłopcy
(264)
Filozofia
(260)
Ojcowie i córki
(256)
Walka dobra ze złem
(254)
Samotność
(253)
Sztuka
(253)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Duchy
(249)
Poezja polska
(249)
Dziadkowie i wnuki
(244)
Sieroty
(243)
Mężczyzna
(234)
PRL
(234)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(230)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(220)
Czarodzieje
(219)
Samorealizacja
(217)
Szlachta
(217)
Więźniowie obozów
(217)
Podróże w czasie
(215)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(208)
Pomaganie
(207)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(199)
Szpiegostwo
(196)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna
(190)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(189)
Holokaust
(185)
Gatunek
Poradnik
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 194, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej, obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi nie istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339, 339 Magazyn (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej