Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(3)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(1)
Autor
Roubira Jean-Louis
(4)
Cardouat Marie (1981- )
(2)
Dion Franck (1970- )
(1)
Pierô
(1)
Telleschi Sébastien (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(4)
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
Temat
Skojarzenia (psychologia)
(4)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry planszowe
(4)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 22 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 84 wielkoformatowe karty ; 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka ; 6 drewnianych pionków królików ; 36 znaczników głosowania ; instrukcja.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia / Jean-Louis Roubira ; [ilustracje] Franck Dion. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2024. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 28x12x4 cm + instrukcja.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Dixit lub Dixit Odyseja.
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 84 karty ; instrukcja.
Obraz jest wart tysiąca słów! Udaj się do niesamowitej krainy marzeń i wróć z niej z nową dawką skojarzeń! Dixit: Marzenia, to 84 nowe, niesamowite karty narysowane przez Francka Diona - francuskiego ilustratora i reżysera filmów animowanych. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Odyseja / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat & Pierô. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2024. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: plansza ; 84 karty ; 24 tarcze do głosowania ; 12 drewnianych króliczków ; 12 kolorowych żetonów ; instrukcja.
Obraz jest wart tysiąca słów! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jeden z obrazów jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit Odyseja to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. Perfekcyjnie łączy proste zasady z wyjątkowym klimatem, doskonale pobudza naszą kreatywność i zmusza do wczucia się w tok myślenia współgraczy. Ponadto cieszy oko dopracowanym wykonaniem – każda z kart to miniaturowe dzieło sztuki pełne ukrytych znaczeń i nieoczywistych nawiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Zwierciadła / Jean-Louis Roubira ; [ilustracje] Sébastien Telleschi. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 28x12x4 cm + instrukcja.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Dixit lub Dixit Odyseja.
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 84 karty ; instrukcja.
Obraz jest wart tysiąca słów! Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż wśród zwierciadeł, doskonale odbijających rzeczywistość. Co w nich zobaczysz, jak zinterpretujesz obraz? Sięgnij po 84 nowe, wyjątkowe karty, które uczynią Waszą zabawę jeszcze ciekawszą i bardziej zróżnicowaną. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PLANSZOWE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej