Skojarzenia (psychologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(1)
Autor
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Erben Jakub
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Šárová Lucie
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Temat
Rodzina
(2435)
Kobieta
(2372)
Przyjaźń
(2039)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1278)
Skojarzenia (psychologia)
(-)
Miłość
(1237)
II wojna światowa (1939-1945)
(1161)
Zwierzęta
(1018)
Rodzeństwo
(918)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(725)
Małżeństwo
(677)
Relacja romantyczna
(676)
Dzieci
(647)
Psy
(643)
Dziewczęta
(631)
Sekrety rodzinne
(622)
Śledztwo i dochodzenie
(619)
Literatura polska
(605)
Żydzi
(528)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(513)
Uczucia
(512)
Uczniowie
(485)
Władcy
(480)
Życie codzienne
(479)
Koty
(464)
Polacy za granicą
(455)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Uprowadzenie
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(420)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(403)
Dziennikarze
(396)
Dojrzewanie
(389)
Lekarze
(389)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(365)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(349)
Pisarze polscy
(342)
Język polski
(336)
Podróże
(334)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(329)
Superbohaterowie
(316)
Śmierć
(309)
Zemsta
(307)
Prywatni detektywi
(300)
Zakochanie
(292)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(280)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Politycy
(265)
Polityka
(263)
Filozofia
(261)
Chłopcy
(259)
Sztuka
(257)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Poezja polska
(251)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(241)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(222)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(221)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(217)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(214)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(208)
Wsie
(208)
Odżywianie
(204)
Pomaganie
(204)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Terroryzm
(196)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(189)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 22 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 84 wielkoformatowe karty ; 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka ; 6 drewnianych pionków królików ; 36 znaczników głosowania ; instrukcja.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Party time : Wielki zakład / autor grafiki Lucie Šárová ; osoby, które pomagały przy tworzeniu gry Lenka Hanušová oraz Jakub Erben. - Kraków : Albi Polska, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
Przewidywany czas rozgrywki od 45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: dwustronna plansza w kształcie ruletki ; 6 żetonów zakładów ; 6 figurek ; plastelinę ; klepsydrę ; 249 kart z 1494 zadaniami ; instrukcja.
Party Time - Wielki Zakład to kontynuacja gry Party Alias, którą pokochało wielu z Was. Nie jest to dodatek, tylko samodzielna gra. W Wielkim Zakładzie będziecie mogli zakładać się z drużyną przeciwników o to, że nie dadzą rady wykonać zadania, które dla nich wybierzecie. Zadania słowne sprawdzą Wasz zasób słów oraz pamięć, twórcze - pozwolą pochwalić się artystyczną duszą. Dzięki zadaniom ruchowym rozruszacie swoje ciała i umysły. W tej grze będziecie zarówno triumfować, jak i ponosić porażki, ale przede wszystkim będziecie się doskonale bawić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej