Kompetencje emocjonalne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Wypożyczalnia Dziecięca
(1)
F.1 - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(1)
F.7 - Zygmuntowska
(1)
Autor
Ciarrochi Joseph
(1)
Czupała Hubert
(1)
Dudek Joanna (psycholog)
(1)
Gabán Jesús (1957- )
(1)
Hayes Louise L
(1)
Ibarrola Begoña (1954- )
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Okrasko Katarzyna
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Kompetencje emocjonalne
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(603)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(344)
Język polski
(336)
Podróże
(335)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Polityka
(265)
Politycy
(264)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The thriving adolescent : using acceptance and commitment therapy and positive psychology to help teens manage emotions, achieve goals, and build connection. Na okładce i grzbiecie: Model DNA-V.
Nastolatki jednego dnia mogą doświadczać intensywnych i zupełnie przeciwstawnych uczuć: euforii i przygnębienia, poczucia przynależności do grupy rówieśniczej i poczucia wykluczenia z niej, entuzjazmu i zniechęcenia, brawury i lęku, wiary w siebie i zwątpienia we własne możliwości. Odczuwają silny stres, ponieważ brakuje im umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z przytłaczającymi emocjami oraz nawiązywania satysfakcjonujących relacji. Przedstawiony w książce model pracy z młodzieżą (DNA-V) łączy założenia terapii akceptacji i zaangażowania oraz psychologii pozytywnej z najnowszą wiedzą naukową na temat procesów rozwojowych. Jest to całościowy program pokazujący, jak pomóc młodym ludziom odkryć i rozwijać własne mocne strony, radzić sobie z trudnymi emocjami oraz przełamywać negatywne wzorce myślenia. Zaprezentowane narzędzia pomagają wykształcić umiejętności psychologiczne, które pozwolą młodym osobom zaangażować się w działania zgodne z własnymi wartościami, osiągnąć stawiane sobie cele, w pełni zrealizować swój potencjał oraz zbudować pozytywne relacje z rówieśnikami i rodziną. Umiejętności te ułatwią im przejście przez trudny okres dojrzewania. Zaprezentowana wiedza została zilustrowana przykładami i opisami przypadków. Książka zawiera zestaw przydatnych materiałów, takich jak formularze i karty pracy, a także ćwiczenia i rady dotyczące dostosowania technik do indywidualnych potrzeb nastolatka. Autorzy wyjaśniają też, jak zorganizować pracę w dużych grupach i klasach szkolnych. Niniejsza książka to nieocenione źródło wiedzy dla psychologów, psychoterapeutów, nauczycieli i pedagogów oraz dla każdego, komu leży na sercu dobro młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okładka wliczona w paginację.
Wszyscy rodzice pragną szczęścia dla swoich dzieci. Nie wszyscy jednak potrafią je nauczyć, jak być szczęśliwym. Specjaliści uważają, że jest możliwe takie wycho­wanie dzieci, które pozwoli im cieszyć się pełnią szczęścia. "Bajki, które uczą, jak być szczęśliwym" otwierają cykl trzech zbiorów opowiadań rozwijających inteligencję emocjonalną u dzieci. Każdy rozdział zawiera dwie bajki. Ich sympatyczni bohaterowie ukazywani są w sytuacjach, dzięki którym dzieciom łatwiej jest zrozumieć i przyswoić określone umiejętności i postawy. Bajkom towarzyszą wskazówki dla rodziców oraz propozycje wspólnych zajęć i zabaw z dziećmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Bajki pomagajki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Bajki pomagajki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Bajki pomagajki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Czujesz czasem, że tak naprawdę niewiele wiesz o własnym dziecku? Pytasz codziennie, jak mu poszło w szkole i co ciekawego się zdarzyło, ale dostajesz jedynie zdawkowe odpowiedzi? Nie martw się. Poradnik “Nie pytaj, jak było w szkole” pomoże konstruować rozmowy angażujące nawet najbardziej małomówne dziecko. Poznaj sztuczki, które wzmocnią Waszą relację! Krótkie odpowiedzi nie zawsze muszą oznaczać, że dziecko nie chce o czymś mówić. Często zdarza się, że dzień był tak intensywny, że opowiedzenie o wszystkim byłoby zbyt trudne. W efekcie dzieci, a czasem też dorośli, uciekają się do zdawkowych odpowiedzi. Dla pokonania tej bariery ważne jest, aby zrozumieć, jak formułować pytania otwierające drogę do wartościowej konwersacji. Z poradnika "Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów" dowiesz się, że wystarczy zaledwie kilka zmian, aby skuteczniej komunikować się z własnym dzieckiem. Zrozumiesz, jak niewiele potrzeba, aby zbudować z nim bliższą relację. Jednocześnie uświadomisz sobie, jak wspomagać Twoją pociechę w rozwijaniu kluczowych kompetencji społecznych. Całość zamknięta w przystępnej formie, gdzie nie brakuje praktycznych porad i zadań. Wszystko to, aby pomóc Ci zbliżyć się do Twojego dziecka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej