Pokolenie Z
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Grabiwoda Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Rodzina
(2437)
Kobieta
(2376)
Przyjaźń
(2040)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Tajemnica
(1280)
Pokolenie Z
(-)
Miłość
(1236)
II wojna światowa (1939-1945)
(1163)
Zwierzęta
(1019)
Rodzeństwo
(919)
Magia
(850)
Nastolatki
(782)
Zabójstwo
(726)
Relacja romantyczna
(681)
Małżeństwo
(678)
Dzieci
(650)
Psy
(642)
Dziewczęta
(633)
Sekrety rodzinne
(627)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Literatura polska
(603)
Żydzi
(529)
Boże Narodzenie
(524)
Policjanci
(514)
Uczucia
(514)
Uczniowie
(484)
Władcy
(482)
Życie codzienne
(479)
Koty
(465)
Polacy za granicą
(459)
Uprowadzenie
(451)
Trudne sytuacje życiowe
(449)
Osoby zaginione
(433)
Młodzież
(418)
Matki i córki
(417)
Przestępczość zorganizowana
(404)
Dziennikarze
(398)
Lekarze
(389)
Dojrzewanie
(388)
Wakacje
(370)
Ludzie a zwierzęta
(367)
Historia
(363)
Wybory życiowe
(362)
Język angielski
(359)
Arystokracja
(351)
Pisarze polscy
(344)
Język polski
(336)
Podróże
(336)
Poszukiwania zaginionych
(334)
Wojsko
(328)
Superbohaterowie
(316)
Zemsta
(309)
Śmierć
(308)
Prywatni detektywi
(302)
Zakochanie
(293)
Dziecko
(291)
Seryjni zabójcy
(283)
Humor
(281)
Kultura
(273)
Czarownice i czarownicy
(269)
Pisarze
(266)
Polityka
(265)
Politycy
(264)
Chłopcy
(260)
Filozofia
(260)
Sztuka
(255)
Ojcowie i córki
(254)
Walka dobra ze złem
(252)
Samotność
(251)
Wychowanie w rodzinie
(251)
Poezja polska
(250)
Duchy
(247)
Dziadkowie i wnuki
(242)
Sieroty
(241)
Mężczyzna
(233)
PRL
(233)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(229)
Polacy
(226)
Zdrada
(223)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(222)
Władza
(218)
Czarodzieje
(217)
Szlachta
(216)
Więźniowie obozów
(216)
Podróże w czasie
(215)
Samorealizacja
(214)
Duchowieństwo katolickie
(209)
Wsie
(207)
Pomaganie
(204)
Odżywianie
(203)
Chrześcijaństwo
(200)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(199)
Obyczaje i zwyczaje
(199)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(195)
Szpiegostwo
(195)
Terroryzm
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(191)
Wojna 1939-1945 r.
(190)
Przedsiębiorstwo
(188)
Wojna
(188)
Holokaust
(185)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej