Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
F.1 - Botaniczna
(1)
Author
Georgiew Franciszek Bazyli
(1)
Kotliński Daniel
(1)
Lewandowski Filip
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Facebook
(1)
Instagram
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Lingwistyka tekstu
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Stylistyka
(1)
Sztuka pisania
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Tekstologia
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y. Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak... to nie wystarczy. [z okładki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
U góry strony tytułowej i okładki: Krótkie teksty na szybkie czasy.
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania. By zwyciężyć walkę o uwagę czytelnika, musisz nauczyć się pisać krótko, mocno i celnie. Od kogo? Od twórców reklam. Autorów tekstów piosenek. Poetów. Sławnych pisarzy. Mistrzów haiku. Specjalistów od SEO. Joanny Wrycza-Bekier, która dla Ciebie zebrała inspirujące, krótkie teksty i przyjrzała im się z punktu widzenia literaturoznawcy i specjalisty w zakresie internetowego słowa pisanego. Przed Tobą 21 technik i 4 warsztaty, dzięki którym nauczysz się pisać krótkie teksty, tak by szybko przykuć uwagę.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 80/81 (2 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 80 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again