106415
Książka
W koszyku
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Magazyn, 159.9 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35/36 Magazyn (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Emotionomics : leveraging emotions for business success, 2008
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 403-408. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej