106415
Książka
W koszyku
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 246, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej:pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, usługę gastronomiczną jako produkt, strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych,usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 241-[247].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej