Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(72)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(55)
Proza
(33)
Gry komputerowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(112)
wypożyczone
(19)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
Wypożyczalnia Dziecięca
(11)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(23)
Wypożyczalnia Multimedialna
(1)
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(15)
F.1 - Botaniczna
(19)
F.2 - Żeromskiego
(3)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(11)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(14)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(17)
F.7 - Zygmuntowska
(9)
Autor
Gill Anton (1948- )
(8)
Bieliński Przemysław (1977- )
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Gill Anton (1948- ) Assassin's Creed
(4)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(4)
Bolder Joe
(3)
Gill Anton (1948- ). Assassin's Creed
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Marsh Ryan
(3)
Mazurek Konrad
(3)
Stuckey John
(3)
Szpak Jakub (1990- )
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Cwynar Klaudyna
(2)
Jelley Craig
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kirby Matthew J. (1976- )
(2)
Kirby Matthew J. (1976- ). Last descendants
(2)
Laskowski Jacek (dziennikarz)
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Allgeier Brian (1971- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bauman Sabina
(1)
Brzozowski Tomasz W
(1)
Burlinson James
(1)
Burton Jon (1969- )
(1)
Buta Antonina
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five Nights at Freddy's : Fazbear frights
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cox Alexander
(1)
Davidson Andy
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Dowgiełło Łukasz
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Farrell Triona
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filipowski Robert
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gill Anton. (1948- )
(1)
Gill Anton. (1948- ). Assassin's Creed
(1)
Gill Anton. (1948- ). Assassin's Creed : origins
(1)
Glynn Steffan
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Grabenstein Chris
(1)
Graley Sarah
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Grossman Lev
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kacperski Ernest
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurylak Witold
(1)
Langa Sebastian
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(1)
Lavorel Mathias
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Lu Marie (1984- ). Warcross
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Majgier Katarzyna (1973- )
(1)
Malinow Anna
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
Maron Jordan
(1)
Mazan Maciejka
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Milton Stephanie
(1)
Monster Sfé R
(1)
Monster Sfé R. Minecraft
(1)
North Ryan (1980- )
(1)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Paetro Maxine (1946- )
(1)
Panetta Kevin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(70)
angielski
(3)
Odbiorca
Młodzież
(40)
9-13 lat
(37)
Dzieci
(31)
14-17 lat
(23)
6-8 lat
(17)
0-5 lat
(2)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura angielska
(10)
Literatura polska
(7)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(37)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Bractwa religijne
(10)
Fortnite (gra komputerowa)
(6)
Nastolatki
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Tajemnica
(5)
Klocki Lego
(4)
Minecraft
(4)
Planety
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Superbohaterowie
(3)
Uczniowie
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Chłopcy
(2)
Dzieci
(2)
Dziedziczność
(2)
Internet
(2)
Komputery
(2)
Młodzież
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Piłka nożna
(2)
Podróże w czasie
(2)
Przemoc
(2)
Rodzeństwo
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Templariusze
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
Zakochanie
(2)
Śmierć rodzica
(2)
Aktorstwo
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Biblioteki (budynki)
(1)
Biurowce
(1)
Blogerzy
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyborgi
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziewczęta
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Futurologia
(1)
Graficy
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry online
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Hakerzy
(1)
Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Jeziora
(1)
Konsole do gier
(1)
Koń
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kształcenie
(1)
Kunegunda Paciorek (postać fikcyjna)
(1)
Leki
(1)
Lekozależność
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Magia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miłość
(1)
MySpace (portal społecznościowy)
(1)
Nauczanie
(1)
Obietnica
(1)
Osoby zaginione
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podbój Meksyku (1519-1521)
(1)
Policja
(1)
Portale internetowe
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyjaźń
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Rośliny
(1)
Scratch
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sieroty
(1)
Smartfon
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Thor (postać mitologiczna)
(1)
Torbacze
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Twitter
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Temat: dzieło
Iniemamocni
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
100-1 p.n.e.
(1)
1201-1300
(1)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Meksyk
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(22)
Gry komputerowe
(17)
Fantastyka
(15)
Poradnik
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Powieść przygodowa
(9)
Dystopia
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opowiadania i nowele
(3)
Sensacja
(3)
Fantasy
(2)
Komiks
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Horror
(1)
Instrukcja
(1)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Czarna Seria)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Cykl (1.Geim, 2.Buzz, 3.Bubble)
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry Alternatywna Rzeczywistość - gry testującej granice między złudzeniem a rzeczywistością.Inspektor Rebecca Normén jest jego przeciwieństwem. Kontroluje swoje życie w każdym szczególe i szybko pnie się po szczeblach kariery. Wszystko układałoby się idealnie, gdyby nie anonimowe, niepokojące liściki, które znajduje w swojej szafce. Ktokolwiek je pisze, wie o jej przeszłości więcej, niż powinien.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KRY (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w gamedevie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ROMANS (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. THRILLER PSYCHOLOGICZNY (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] strony ; 20 cm.
(Drogowskazy)
„OCD-10” - to nie jest nazwa kolejnej gry komputerowej, ale numer klasyfikacyjny na międzynarodowej liście chorób, za jaką uznano uzależnienie od grania. Może ono wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Ta książka nie jest jednak typowym poradnikiem. Jest jednocześnie historią życia nałogowego gracza, który skończył studia, został dziennikarzem, pozostaje w szczęśliwym związku. Mimo wyobcowania i nałogu wrócił do społeczeństwa, a to niesie pociechę i nadzieję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Fortnite. Balade Royale / Mathias Lavorel ; 1)
Na stronie tytułowej i okładce: Nieautoryzowana opowieść.
Poznaj przygody nastoletniego Paula w świecie gry Fortnite! Paul ma tylko jedno marzenie – zostać aktorem. Dlatego kiedy chłopak otrzymuje propozycję zagrania niewielkiej roli w wielkim filmie, natychmiast chwyta okazję! Jednak szybko okazuje się, że wyspa, na której powstają zdjęcia, nie jest tak sielskim miejscem, na jakie wygląda... Wśród miniburz, latających autobusów, pstrych lam i diabelskich tańców Paul zachodzi w głowę, czy trafił we właściwe miejsce. Wkrótce orientuje się, że mieszkańcy wyspy są uzbrojeni po same zęby i nie zawahają się ani chwili, żeby skorzystać z broni, a znalazł się w samym środku królewskiej bitwy! Umykając slalomem przed świszczącymi ze wszystkich stron kulami, Paul znowu marzy tylko o jednym – tym razem pragnie jak najszybciej wydostać się z wyspy i ocalić skórę! Nieautoryzowana opowieść rozgrywająca się w uniwersum Fortnite'a.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Assassin's Creed)
(Last descendants = Ostatni potomkowie / Matthew J. Kirby ; 1)
Cykl "Last descendants - Ostatni potomkowie" (1.Ostatni potomkowe, 2.Ostatni potomkowie : Grobowiec chana)
W życiu Owena nic nie dzieje się tak, jak trzeba, odkąd jego ojciec zmarł w więzieniu. Chłopiec próbuje oczyścić imię ojca, wierząc, że oskarżenie było niesłuszne. Pomoc nadchodzi od strony Monroe'a - prawdziwego szkolnego specjalisty od IT, który udostępnia maszynę Animus. Podczas symulacji Owen odkrywa istnienie Trójzębu Edenu - starożytnego artefaktu, znanego z legend. Odtąd asasyni i templariusze nie codną się przed niczym, by zdobyć ten bezcenny przedmiot. Żeby wyjść z tego cało, chłopiec musi znaleźć go jako pierwszy. Owen wraz z grupą przyjaciół przenoszą się do wspomnień zapisanych w ich własnych kodach genetycznych. Trafiają w sam środek nowojorskich prostestów przeciw przymusowemu poborowi w 1863 roku, a następnie do imperium Azteków podbijanego przez Hernana Cortesa. Bedą musieli sie sprawdzić w tych bezwzględnych czasach, a ich doświadczenia z przeszłości wyrwą ogromny wpływ na teraźniejszość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Lego 2K Drive. - [Brak miejsca] : Cenega, 2023. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(PS4)
Gra przygodowa, logiczna, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LEGO 2K Drive to wysokobudżetowa, przygodowa gra wyścigowa. Visual Concepts i 2K łączą w niej kultowe doświadczenie LEGO z ogromnym otwartym światem, w którym możesz zbudować dowolny pojazd, jeździć wszędzie i zostać legendą wyścigów LEGO. Cechy gry: Opowieść w ogromnym, otwartym świecie: Gracze będą podróżować przez wiele unikalnych regionów Klockolandii rywalizując z szeregiem charyzmatycznych rywali, z nadzieją na zdobycie upragnionego trofeum Sky Cup. W LEGO 2K Drive gracze sami wybierają, jak chcą grać, mając do dyspozycji szeroki, otwarty świat pełen wyścigów, minigier, wyzwań, przedmiotów do zniszczenia oraz znanych pojazdów z takich serii LEGO, jak City, Creator, Speed Champions i innych. Wysokooktanowe wyścigi LEGO: Wyścigi w LEGO 2K Drive to szybkie tempo i nieszablonowe doświadczenie, w którym gracze rywalizują na szerokim wachlarzu torów. Korzystając z unikalnych zdolności mogą zmienić pozycję w wyścigu za pomocą jednego przycisku. Unikalna personalizacja: LEGO 2K Drive wprowadza zróżnicowany system personalizacji, który pozwala graczom budować własne pojazdy zgodnie z ich gustami, z ponad 1000 unikalnych elementów LEGO dostępnych w trakcie przygody. Czeka na nich bogactwo kolorowych wzorów, naklejek, nadkoli i innych. Graj w pojedynkę lub razem: LEGO 2K Drive oferuje zarówno tryb kooperacji, jak i porywającą wieloosobową rywalizację. Graj z rodziną i przyjaciółmi na podzielonym ekranie lub dopasuj się online do innych nieustraszonych kierowców o podobnych poziomach umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z.G. (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
(Lego Star Wars)
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy ; treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy to już czwarte growe połączenie duńskich klocków i kultowej sagi George'a Lucasa. Tym razem akcja gry rozgrywa się pomiędzy Epizodem VI: Powrotem Jedi a Epizodem VII: Przebudzeniem Mocy oraz pokrywa wydarzenia z najnowszej części kinowej. Dzięki niej dowiemy się jeszcze więcej o wszystkich bohaterach filmu J.J. Abramsa. Wielką nowościa w serii jest system "multibudowy", za którego pomocą zbudujemy choćby statek kosmiczny. Zwiedzimy wiele znajomych planet, na przykład pustynne Jakku lub przykrytą śniegiem bazę Starkiller. Na ekranie ujrzymy klockowe wersje wszystkich kochanych od pokoleń bohaterów: Hana Solo, Chewbaccę, C-3PO lub R2-D2, jak i również debiutantów z Przebudzenia Mocy, którzy powoli zdobywają miejsce w sercach fanów: Rey, Finna, Poe Damerona lub uroczego BB-8. U podstaw nowa gra LEGO będzie nadal fukcjonowała według swojej kasowej formuły, z którą dobrze bawią się gracze w każdym wieku, od przedszkola po prezesa korporacji. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Lego Iniemamocni / [producent Traveller's Tales]. - Brak miejsca : Warner Bros Interactive, 2018. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(PS4)
Gra przygodowa, logiczna, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy.
Wibracje DUALSHOCK 4.
W stworzonym przez TT Games tytule gracze będą mogli wcielić się w swoje ulubione postacie i przeżyć niezapomniane wydarzenia z filmów Disney Pixar Iniemamocni oraz Iniemamocni 2. Produkcja zachęci graczy do wspólnej rozgrywki poprzez łączenie umiejętności i wyjątkowych mocy członków rodziny Parr w walce o spokój zarówno domowego ogniska, jak i całego miasta a wszystko to w świecie LEGO pełnym zabawy i humoru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
(Lego Marvel)
(PS4)
Gra przygodowa, gra akcji, 1-2 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy ; treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LEGO® Marvel™ Super Heroes to oryginalna historia rozgrywająca się w całym uniwersum Marvela. Gracze wcielają się w Iron Mana, Spider-mana, Hulka, Kapitana Amerykę, Wolverine'a i inne postacie ze świata Marvela. Wszystko po to, aby powstrzymać Lokiego i jego zgraję czarnych charakterów przed uruchomieniem superbroni zdolnej zniszczyć świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Little Big Planet 3 / [twórca Sumo Digital]. - Brak miejsca : Sony Computer Entertainment, 2014. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(PS4)
Gra familijna, platformowa, zręcznościowa ; 1-4 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy. Treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
LittleBigPlanet 3 to kolejna odsłona zabawnej i kolorowej gry platformowej, stworzonej przez studio Media Molecule. Historia opowiada o losach znanego Sackboy'a, który musi stawić czoła nikczemnemu Newtonowi. Jednak tym razem nie jest sam. Pomaga mu trójka całkowicie nowych przyjaciół. Każdy z nich dysponuje odmiennym zestawem umiejętności, dzięki czemu można pokonać wszystkie przeciwności losu. I tak Oddsock jest szybki i zwinny - bez problemu dostanie się do trudno dostępnych miejsc, nawet wspinając się po ścianach. Swoop natomiast jako ptak może szybować dalekie odległości. Toggle z kolei potrafi stać się zarówno potężnym siłaczem, potrafiącym unieść potężne przeszkody, jak i szybkim sprinterem, gdy trzeba gdzieś pobiec.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Minecraft / [twórca Mojang/4J Studios]. - Brak miejsca : Sony Computer Entertainment, 2014. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) : zapis cyfrowy, PS4 ; 12 cm.
(PS4)
Gra przygodowa, logiczna, 1-4 graczy.
Gra zawiera elementy i obrazy przemocy. Treść gry może być przerażająca dla małych dzieci.
Wibracje DUALSHOCK 4.
Przebojowa produkcja niezależna pozwalająca graczom na tworzenie własnych przedmiotów oraz wznoszenie wymyślonych przez nich budynków w świecie osadzonym w realiach fantasy. Cała gra to w gruncie rzeczy jedna wielka piaskownica, nieograniczająca w żaden sposób swobody gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z.G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie bestselleru! Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz? Oficjalny Poradnik dla początkujących może ocalić ci życie. Dowiesz się, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroję i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry – Jeba i Notcha, pomogą ci przetrwać pierwsze dni w Minecrafcie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Dz [Min] (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. S/II (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
(Minecraft / Monster, Sfé R. ; 3)
(Klub Świata Komiksu ; album 2262)
Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler nadal przeżywają liczne przygody w Świecie Podstawowym. Pewnego dnia trafiają na tajemniczy uszkodzony portal. Przenosi on ich do dziwnego i cudownego zakątka Netheru, którego wcześniej nie znali. W jego eksplorowaniu ma im pomóc ich specjalistka od Netheru, Grace. Jednak w obliczu nowych zagrożeń Grace odkrywa, że brzemię wiary, jaką pokładają w niej jej przyjaciele, zanadto ją przytłacza. Gracze trafiają do niesamowitego bastionu, w którym na każdym kroku czają się nowe zagrożenia… ale tym razem muszą im stawić czoła bez pomocy swojej ekspertki. Wygląda jednak na to, że aby poradzić sobie z nowymi zagrożeniami, przyjaciele będą musieli ponownie połączyć siły…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/II (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft K (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The impossible fortress : a novel.
Uroczy, zabawny i poruszający hołd dla wszystkich poszukujących miłości maniaków komputerowych i odmieńców na całym świecie. Aż do maja 1987 roku czternastoletni Billy Marvin z Wetbridge, w stanie New Jersey, jest maniakiem komputerowym, ale mimo to szczęśliwym. Popołudnia spędza z kolegami, nieustannie przesiadując przed telewizorem, sycąc się ciastkami, debatując, kto z kim by wygrał (Rocky Balboa czy Freddy Krueger? Bruce Springsteen czy Billy Joel? Magnum P.I. czy T.J. Hooker?), oraz programując gry wideo na swoim Commodore 64 do późna w nocy. Ale wtedy "Playboy" publikuje zdjęcia hostessy z teleturnieju "Koło Fortuny" - Vanny White, Billy poznaje Mary Zelinsky, znakomitą programistkę, i wszystko nieodwracalnie się zmienia…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
W życiu czasem bywa pod górkę, ale tym razem życie naprawdę przesadziło… Jakby nie było dosyć, że Kunegunda Paciorek nie znosi swojego imienia i nazwiska (będziemy ją nazywać tak jak sobie życzy - K. - Kej - krótko i drapieżnie), to sypią się na nią inne nieszczęścia. Nowy stary dom w nieznanej okolicy, nowa szkoła, w której nikogo nie zna a w dodatku jakoś nikt nie może się na niej poznać. To najpewniej sprawa wieku - pechowych 13 lat. K. nigdy nie daje za wygraną. Wpada na pomysł który ma pójść w pięty jej wrogom. Nakręci z nową przyjaciółką Marysią film, który zdobędzie na Youtube milionową widownię i sprawi że będzie sławna. Czyje wtedy będzie na wierzchu? Wszystko idzie dobrze - jest sprzęt, są pomysły, wydaje się że nawet istnieje scenariusz, czasem jednak zdarza się coś czego nie przewidzieli najwięksi filozofowie…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MŁ (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Książka
W koszyku
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 Magazyn, 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Objawienia / Oliver Bowden ; przełożył Przemysław Bieliński. - Kraków : Insignis Media, copyright 2012. - 473, [2] strony : mapa ; 21 cm.
(Assassin's Creed / Oliver Bowden ; 4)
Nazwa autora: Anton Gill.
Mistrz Asassynów Ezio Auditore de Firenze, wyrusza w poszukiwanie biblioteki Altaira. Tam bowiem podobno znajduje się klucz-wskazówka do pokonania zakonu Templariuszy. Na miejscu okazuje się jednak, że biblioteka zawiera również sekret, który pozwala zawładnąć losami ludzkości. Dlatego też Templariusze pragną wyprzedzić Ezio i zdobyć wszystkie cenne źródła przed nim. Kto zwycięży?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN [Gil], Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN [Gil] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN (1 egz.)
Filia nieczynna (1-5 maja)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej