Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(397)
Forma i typ
Książki
(306)
Poradniki i przewodniki
(215)
Gry i zabawki
(88)
Publikacje popularnonaukowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Publikacje informacyjne
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Albumy i książki artystyczne
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(588)
wypożyczone
(91)
tylko na miejscu
(55)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(91)
Wypożyczalnia Dziecięca
(133)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(22)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(62)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(26)
Wypożyczalnia Multimedialna
(2)
Czytelnia Główna
(1)
Centrum Wiedzy o Mielcu i Regionie
(4)
F.1 - Botaniczna
(76)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(90)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(17)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(23)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(100)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(3)
F.7 - Zygmuntowska
(84)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(2)
Autor
Dziamska Dorota
(12)
Dziamska Dorota. ABC origami
(12)
Hikiert Anna
(11)
Marsh Ryan
(8)
Baszczak Janusz
(7)
Milton Stephanie
(7)
Zarzyński Paweł
(5)
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Grabowska-Piątek Marcelina
(4)
Jelley Craig
(4)
Matuszak Dagmara (1973- )
(4)
Tołłoczko-Syndoman Joanna
(4)
Alber Henryk (1948-2008)
(3)
Andreasik Władysław (1944- )
(3)
Bojrakowska-Przeniosło Agnieszka
(3)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(3)
Davies Marsh
(3)
Giżycki Jerzy (1919-2009)
(3)
Hikiert-Bereza Anna
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kędzior Ewa
(3)
Maliński Mieczysław (1923-2017)
(3)
Marzecki Tomasz (1949- )
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Plewako Marek (1943- )
(3)
Stuckey John
(3)
Syndoman Piotr
(3)
Szpak Jakub (1990- )
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Turczyn-Zalewska Hanna
(3)
Barclay Adrian
(2)
Bolder Joe
(2)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(2)
Cierkońska Joanna
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Danks Fiona
(2)
Delval Julien
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Gorazdowski Marcin Jan
(2)
Granowicz Katarzyna
(2)
Guzowska Beata
(2)
Henry Frédéric
(2)
Hoppe Stanisław (1893-19..)
(2)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(2)
Kietzman Krzysztof
(2)
Kisiel Beata
(2)
Klementowski Jerzy
(2)
Kleszcz Ewa (tłumacz)
(2)
Kolasa Łukasz (1987- )
(2)
Kowalkowska Bożena (1981- )
(2)
Kozłowski Tomasz (1971- )
(2)
Krzewicka Marzena
(2)
Kusz Jolanta
(2)
Kwiecińska Mirosława
(2)
Leśniak Jan
(2)
Litmanowicz Władysław (1918-1992)
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Maciejewska Dorina
(2)
Macieszczak Andrzej
(2)
Maksymiuk-Szymańska Anna
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Muszak Kaja
(2)
Nawrot Radosław (1973- )
(2)
Palewicz-Ryży Barbara
(2)
Quilliams Chris
(2)
Schofield Jo
(2)
Smyk Damian
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(2)
Wrońska Barbara
(2)
Wziątek Bogdan
(2)
Zabrzewska Adrianna (1989- )
(2)
Zacharzewski Michał (1977- )
(2)
Zagnińska Maria
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Żak Piotr (tłumacz)
(2)
Adamska Magdalena (zdobnictwo)
(1)
Aduvill Siw
(1)
Al'duz Anna
(1)
Allirol Mélusine
(1)
Alspach Ted
(1)
Amaya María Pilar
(1)
Ambrus Victor G
(1)
Amery Heather
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Ansermet Danièle (1955- )
(1)
Apoleika Maria (1986- )
(1)
Ard Catherine
(1)
Astley Neville
(1)
Atkinson Catherine (1961- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baldeón David
(1)
Baldini Simonetta (1967- )
(1)
Bale James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(248)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(19)
1980 - 1989
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(348)
1901-2000
(43)
1989-2000
(18)
1945-1989
(17)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(396)
Ukraina
(1)
Język
polski
(394)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(170)
6-8 lat
(122)
9-13 lat
(114)
Młodzież
(81)
0-5 lat
(61)
14-17 lat
(43)
Rysownicy
(3)
Rodzice
(2)
Szachiści
(2)
Myśliwi
(1)
Nauczyciele
(1)
Rzemieślnicy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Wędkarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura niemiecka
(2)
Dzieci
(1)
Temat
Roboty ręczne
(43)
Origami
(23)
Minecraft
(17)
Techniki rysunkowe
(17)
Papieroplastyka
(15)
Zdobnictwo
(14)
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Zabawki
(9)
Zwierzęta
(9)
Boże Narodzenie
(8)
Rysowanie
(8)
Krawiectwo
(7)
Psy
(7)
Szachy
(7)
Zabawa
(7)
Brydż
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Akwarium
(5)
Akwarystyka
(5)
Fortnite (gra komputerowa)
(5)
Gitara
(5)
Hafciarstwo
(5)
Hodowla zwierząt
(5)
Roboty na drutach
(5)
Szydełkowanie
(5)
Wędkarstwo
(5)
Gry komputerowe
(4)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(4)
Jazda konna
(4)
Koń
(4)
Odpoczynek
(4)
Opieka nad zwierzętami
(4)
Ozdoby choinkowe
(4)
Pory roku
(4)
Recykling
(4)
Ryby
(4)
Techniki fotograficzne
(4)
Alpinizm
(3)
Biżuteria
(3)
Bukieciarstwo
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Filatelistyka
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Harcerze
(3)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(3)
Język polski
(3)
Koronkarstwo
(3)
Kosmetyki naturalne i organiczne
(3)
Koty
(3)
Kwiaty sztuczne
(3)
Majsterkowanie
(3)
Pasjanse
(3)
Piłka nożna
(3)
Powstanie warszawskie (1944)
(3)
Prezenty
(3)
Przyroda
(3)
Szachiści
(3)
Sztuki iluzjonistyczne
(3)
Techniki malarskie
(3)
Tresura
(3)
Turystyka
(3)
Ubiór
(3)
Znaczki pocztowe
(3)
Żółwie
(3)
Agroturystyka
(2)
Alpiniści
(2)
Barwy
(2)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(2)
Czarodzieje
(2)
Dziewiarstwo ręczne
(2)
Geografia
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzyby
(2)
Haft
(2)
Hobby
(2)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Ludzie a zwierzęta
(2)
Magia
(2)
Makijaż
(2)
Meblarstwo
(2)
Meble
(2)
Nauka
(2)
Obsługa i eksploatacja
(2)
Pociągi
(2)
Podróże
(2)
Polski Związek Filatelistów
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Ryby słodkowodne
(2)
Samoloty
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Trening sportowy
(2)
Vaiana (postać fikcyjna)
(2)
Wielkanoc
(2)
Wróżenie z kart
(2)
Węzły i sploty
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zarządzanie czasem wolnym od pracy
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
PJ Masks (serial filmowy)
(1)
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Rogue one: a star wars story (film)
(1)
Star Wars (film)
(1)
Stars Wars : the Force awakens (film)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(14)
2001-
(8)
1945-1989
(6)
1918-1939
(4)
1939-1945
(4)
1601-1700
(3)
1989-2000
(3)
1301-1400
(2)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Europa
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Japonia
(1)
K2 (góra)
(1)
Karakorum (góry)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Mazury
(1)
Mierzeja Helska
(1)
Nanga Parbat (góra)
(1)
Norwegia
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmia
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(166)
Gry i zabawy umysłowe
(91)
Publikacje dla dzieci
(82)
Gry planszowe
(80)
Publikacja bogato ilustrowana
(36)
Wydawnictwa popularne
(15)
Podręcznik
(12)
Gry w karty
(8)
Opracowanie
(7)
Układanki
(7)
Informator
(6)
Przewodnik turystyczny
(6)
Zagadki
(6)
Książki dla małych dzieci
(4)
Album
(3)
Encyklopedia
(3)
Fantasy
(3)
Biografia
(2)
Horror
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Atlas
(1)
Autobiografia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Cytaty
(1)
Fotografia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Instrukcja
(1)
Kalendarium
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Malarstwo amatorskie
(1)
Manga
(1)
Monografia
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pieśń i piosenka harcerska
(1)
Pieśń i piosenka ludowa
(1)
Pieśń i piosenka patriotyczna
(1)
Pieśń i piosenka religijna
(1)
Pieśń i piosenka wojskowa
(1)
Pieśń i piosenka żeglarska
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Relacja z wydarzenia
(1)
Rymowanki
(1)
Scenariusz teatralny
(1)
Science fiction
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4899)
Literaturoznawstwo
(2444)
Psychologia
(1503)
Kultura i sztuka
(1231)
Podróże i turystyka
(1091)
Hobby i czas wolny
(397)
Medycyna i zdrowie
(1018)
Językoznawstwo
(924)
Religia i duchowość
(874)
Socjologia i społeczeństwo
(864)
Edukacja i pedagogika
(824)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(601)
Biologia
(559)
Kulinaria
(555)
Inżynieria i technika
(547)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(544)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(481)
Fizyka i astronomia
(405)
Etnologia i antropologia kulturowa
(402)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(395)
Kultura fizyczna i sport
(330)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(318)
Architektura i budownictwo
(292)
Rozwój osobisty
(263)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(256)
Filozofia i etyka
(249)
Geografia i nauki o Ziemi
(245)
Zarządzanie i marketing
(241)
Chemia
(221)
Styl życia, moda i uroda
(194)
Transport i logistyka
(181)
Ochrona środowiska
(175)
Rolnictwo i leśnictwo
(154)
Matematyka
(144)
Media i komunikacja społeczna
(135)
Archeologia
(128)
Informatyka i technologie informacyjne
(116)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(114)
Nauka i badania
(112)
Dom i ogród
(108)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
397 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pająk Gubinoga. - Warszawa : Cobi, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x10 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 Pająk ; 4 zielone nogi pająka ; kapelusz pająka ; 16 nóg pająka do gry ; instrukcja ; 2 baterie AA.
Pająk tańczyć lubi, aż nogi gubi! Poznaj niezwykle kolorowego Pająka Gubinogę, który pozwoli Ci sprawdzić, jak szybki jesteś. Każdy z graczy ma po 4 kolorowe nogi pająka. Musi je jak najszybciej oddać właścicielowi, czyli pająkowi! To nie takie proste, bo pająk jest cały roztrzęsiony i gubi nogi jak szalony! Kto pierwszy przyczepi nogi pająkowi ten wygrywa! Gra ćwiczy sprawność motoryczną i koncentrację. Wspaniała, wesoła gra rodzinna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - Reksio : gra edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018] - 1 plastikowa walizka ; 17x16x5 cm.
W pudełku: 40 sztuk ilustrowanych tabliczek, instrukcja.
Data wydania według: https://bonito.pl/k-45785119-pamiec-reksio-w-walizce-alex
W grze pamięć Reksio wygrywa, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole rewersem do góry. Gra, skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych jest doskonałym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zapewnia dużo dobrej zabawy i emocji, starszym graczom oferując powrót do czasów młodości, a młodszym graczom możliwość poznania ikony bajek z dawnych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peppa Pig : poszukaj i znajdź. - Warszawa : Media Service Zawada, [2018]. - [16] stron : ilustracje ; 30x26 cm.
Opis według okładki.
Peppa to pomysłowa i bardzo towarzyska świnka, która wraz z przyjaciółmi odkrywa świat.Tym razem do wspólnej zabawy zaprasza również ciebie! Szukaj w książce szczegułów i wykonaj zadania ze świnką Peppą .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Serie (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pinocchio : Disney Trefl Puzzle 100. - Sopot : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki Disney'a - Pinokio. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
PJ Masks = Pidżamersi : poszukaj i znajdź. - Warszawa : Media Service Zawada, [2018]. - [16] stron : ilustracje ; 30x26 cm.
Opis według okładki.
Kotby, Sowella i Gekson to trójka przyjaciół, która - gdy zapada zmrok - rusza ratować świat. Tym razem to oni będą potrzebowali pomocy, dlatego liczą na ciebie. Szukaj w książce szczegółów i wykonaj zadania z Pidżamersami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Serie (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pidżamersi (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pidżamersi (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy miesiące i pory roku. - Chwaszczyno : "Alexander", copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza ; 4 pionki ; kostka do gry ; 4x12 sztuk tabliczek z nazwami miesięcy ; 7 sztuk tabliczek z nazwami tygodnia ; 4x6 sztuk puzzli ; 8 sztuk żetonów z obrazkami ; instrukcja.
Gra planszowa, zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć. Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki, w grze wykorzystuje się wiele wspaniałych rekwizytów, m.in. puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Nauka i zabawa dla najmłodszych i dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Puzlino : Co pasuje? - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 19x19x4 cm.
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku: 24 elementy, które tworzą 12 puzzli.
Gram sam - gra może być zabawką dla jednego dziecka.
W pudełku znajdują się 24 elementy, które tworzą 12 puzzli. Każdy obrazek ma swoją parę: parasol – kalosze, wiewiórka – orzechy, kura – jajko. Zadaniem graczy jest skompletowanie par. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 97 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 3 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 388 pytań. 1164 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz przyroda i geografia Polski : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 98 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 2 karty liter, 4 karty ze znakiem "?", 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: 392 pytania. 110 kart.
"Quiz przyroda i geografia Polski" to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Dodatkową atrakcją w czasie gry są strzały do celu z katapulty. Dzięki nim można zdobyć dodatkowe punkty, a przy okazji ćwiczyć swoją zręczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble original. - Warszawa : Mattel, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x27x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 4 plastikowe podstawki ; 100 płytek z literami ; bawełniany woreczek na litery ; plansza składana, twarda ; instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której „Liczy się każde słowo”! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy, w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa należy ułożyć z płytek, na których znajdują się słowa o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Scrabble to doskonała pozycja na spotkania towarzyskie – wymaga koncentracji i szybkich skojarzeń, ale z powodzeniem mogą grać w nią starsze dzieci. Co więcej – Scrabble można dopasowywać do swoich potrzeb i zmieniać reguły, w zależności od pomysłu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Snow White and the Seven Dwarfs : Disney Trefl Puzzle 100. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki o Królewnie Śnieżce. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm. + instrukcja: 14 stron ; 15 cm.
W pudełku: jednostronna plansza, 32 sztuki drewnianych figurek, instrukcja.
Za formę wyjściową szachów uważa się pochodzącą z Indii grę CATURANGA. Udowodniono, że istniała już w V wieku n.e. Z Indii szachy przywędrowały do Persji i Arabii. Arabowie natomiast przywieźli ją do Syrii, Egiptu i Bizancjum. Stąd dotarła do Grecji i Włoch. Od IX w. szachy znane są już w całej Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra i zabawka edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2015] - 1 pudełko ; 11x18x4 cm.
W pudełku: 12 dużych trójkątów prostokątnych, 6 średnich trójkątów prostokątnych, 12 małych trójkątów prostokątnych, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja.
Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji i pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Układanki logiczne : 6w1. - Kraków : Boboland ; games4kids, [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x20x5 cm.
Zawartość opakowania: 6 układanek (5 plansz + 68 pionków: 10 sześciokątnych żółtych, 8 dużych kwadratowych niebieskich, 9 średnich kwadratowych zielonych, 10 małych kwadratowych fioletowych, 7 małych kwadratowych zielonych, 24 trójątne ; instrukcja na opakowaniu.
3-6 graczy.
Czas rozgrywki: 5-25 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vaiana Skarb Oceanu : filmowa przygoda : ścieralne strony, naklejki. - Łódź : Ameet, [2016]. - 16 stron, [4] karty tablic : ilustracje ; 24x20 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Opis według okładki
Na pięknej wyspie, wśród fal oceanu i w innych niesamowitych miejscach czekają na ciebie bohaterowie filmu Vaiana. Skarb oceanu. Przeżyj wraz z nimi przygodę, rozwiązując zadania i łamigłówki.
Na pięknej wyspie, wśród fal oceanu i w innych niesamowitych miejscach czekają na ciebie bohaterowie filmu Vaiana. Skarb oceanu. Przeżyj wraz z nimi przygodę, rozwiązując zadania i łamigłówki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Serie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 31x30x8 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostakami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 29x31x7 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, karty pytań i odpowiedzi (201 sztuk), karty liter a,b,c (6x3 sztuki), karta z nazwami działów (1 sztuka), pionki do gry (6 sztuk), kostka do gry, żetony (80 sztuk), klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Emocjonująca gra i świetna zabawa, w trakcie której gracze odpowiadają na pytania. Na 201 kartach są 804 pytania i 2412 wariantów odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka świata. Grający mogą wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko o... dzielnych pieskach / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [2020]. - [20] stron : ilustracje ; 20 cm.
(Paw Patrol = Psi Patrol)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Książka dla najmłodszych miłośników sympatycznych piesków. Maluchy lepiej poznają ulubionych bohaterów, dowiedzą się co lubią, jakie mają talenty i umiejętności, jakie przygody przeżywają i czym zajmują się ich najbliżsi. Kolorowe ilustracje i duża porcja ciekawostek dodatkowo umilą lekturę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Serie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psi Patrol (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psi Patrol (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 6 pionków, 6 podstawek, kostka, 37 tabliczek, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.taniaksiazka.pl/wyscig-pszczol-alex-alexander-p-591096.html
Na pudełku: Gra dla całej rodziny. Intensywny trening: pamięci koncentracji spostrzegawczości.
Witaj na kolorowej łące. Pomóż pszczółkom skakać z kwiatka na kwiatek i dotrzeć do ula unikając groźnych pająków. W przeprawie pomoże ci spostrzegawczość, dobra pamięć i odrobina szczęścia w rzucie kostką. "Wyścig pszczół" to pamięciowo - losowa gra z prostymi zasadami, która spodoba się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej